to Ciekawe jakie rozmieszczenia osi obrotu obejmuje "horst" ;/ ale to już sprawa dla inżynierów:D no...teraz widzę nazwę...nowej maszynki trochę mnie intryguje ten ich system
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
ArthurGreen dobrze prawi. Ta pierwsza wygląda na łamliwą i mi się również nie podoba. DH 920 kosmiczna:) Mocowanie dampera bardzo przypomina to z Glory...
re5pect - nie godzę się z Tobą, bo do glory to jest tylko podobne to, że damper przechodzi przez profil ramy.. Kąt mocowania zupełnie inny no i system zawieszenia też baaaaardzo odmienny..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
re5pect nie bedzie łamliwa to ci gwarantuje. Lapierre wykonuje tak ramy, ze stosunek wytrzymalosci/ wagi jest znacznie lepszy niz nawet w santach czy innych elo melo ramach. Do tego teraz dochodzi im hydroforming to na prawde tylko niektorzy moga sie geometri przyczepic. Sam mam rame dh bez hydroformingu i wazaca 3.55 bez dampera i duzo znosi. O zadnej peknietej tez nie slyszalem,a troche ogarnialem co sie z nimi dzieje. Zobaczylbys na zywo lapierre to zrozumialbys, ze tak zrobione ramy nie pekaja
ADDyFG lepsza prace? Gdzie tak pisze? Dh 920 to po prostu hydroformingiem rury usztywniaja kiedy dh-230 sztywnosc osiaga sie szerokimi profilami i duzymi tójkątami. Zreszta co to za potwór - 4.06kg z damperem :P
chodzilo mi <myslalem> ze jak cos zmieniaja to na lepsze....a jak pracuja tak samo to lajcik, 230potwor bo to 920takie cienkie, bez2polki... jak praca ta sama to wolalbym dh-230, ''bardziej'' wyglada:P
no wiem, wiem, ale na takim biku bez 2polki , bez ''solidnych'' rur juz nikt nie powie 'ło ale maszyna' tylko 'fajny rower', no chyba ze ktos sie zna:) a czasy sie zmieniaja jeszcze pare lat temu biki w dh ciemne kolory, z przewaga na czarne<do dzisiaj jak ponuro na traskach> a teraz cala paleta barw:)
ja po tym sezonie szykuje sie na wydatek, na cos ''WOW!!'' wiec sledze tematy i ogladam:)