2009 Specialized SX Trial
stary sx trial byl milion razy ladniejszy a podejrzewam ze jezdzi sie tak samo...bo to przeciesz ten sam system...a glowka taka wydaje mi sie madrym rozwiazaniem...stery na dole sa bardziej obciazone niz na gorze, to samo rura sterowa...a stosujesz normalny mostek i jest lzejsze niz calosc 1,5
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Wyglada ladnie. A co do glowki to coraz wiecej producentow stosuje ten patent. Mam tak w glorce, i nie narzekam, mniejsza awaryjnosc mimo kulkowego lozyska na dole. Jak dla mnie super sprawa tylko ciezko dostac cos takiego na zapas... A co do sensownosci rozwiazania to na pewno ma wiecej plusow niz minusow skoro je stosuja.
http://www.endura.pl
Długo nie trzeba myśleć żeby dostrzec plusy tego patentu z główką w stosunku do 100% 1,5".
- na pewno niższa masa w ogóle (na mostku, sterach, rurze sterowej)
- większa wytrzymałość dolnego łożyska, które zazwyczaj dostaje bardziej po d...
- przede wszystkim mniejsza podatność na uszkodzenie ramy, mianowicie wybicie dolnej części miski w ramie. (mi się tak zdarzyło, dolna miska wyrobiła ramę, a góra pozostała niewzruszona. Logiczne, jest to patrząc na kąt i ułożenie widelca)
- na pewno niższa masa w ogóle (na mostku, sterach, rurze sterowej)
- większa wytrzymałość dolnego łożyska, które zazwyczaj dostaje bardziej po d...
- przede wszystkim mniejsza podatność na uszkodzenie ramy, mianowicie wybicie dolnej części miski w ramie. (mi się tak zdarzyło, dolna miska wyrobiła ramę, a góra pozostała niewzruszona. Logiczne, jest to patrząc na kąt i ułożenie widelca)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości