
FOX DHX 5.0 BLOKUJE SIE PRAWIE W POłOWIE SKOKU
FOX DHX 5.0 BLOKUJE SIE PRAWIE W POłOWIE SKOKU
WITAM WSZYSTKICH. MAM PYTANIE DLACZEGO BLOKUJE MI SIE DAMPER FOX DHX 5.0 PRAWIE W POłOWIE SKOKU ?? DODAM JESZCZE ZE CIśNIENIE W TłUMIKU JEST PRAWIDłOWE A TłUMIENIE DOBICIA ODKRęCONE NA MAKSA. I JESZCZE JEDNO ILE BY KOSZTOWAł SERWIS TEGO TłUMIKA?? Z GóRY DZIęKUJE ZA ODPOWIEDZI
[/img]

primoumf nie piernicz, nie widziałeś pewnie nawet rozebranego dampera... ;|
Olej i powietrze są oddzielone w 100% pływakiem to raz i za cholerę nie ma się to jak wymieszać.
Śmiało spuść powietrze i zobacz czy się ugnie. Jeśli chcesz go w domu rozebrać odezwij się do mnie na priv.
DHX ma bardzo zbliżoną budowę do 5th i swingerów.

hmm mało? to masz foto na żywo

Olej i powietrze są oddzielone w 100% pływakiem to raz i za cholerę nie ma się to jak wymieszać.
Śmiało spuść powietrze i zobacz czy się ugnie. Jeśli chcesz go w domu rozebrać odezwij się do mnie na priv.
DHX ma bardzo zbliżoną budowę do 5th i swingerów.

hmm mało? to masz foto na żywo


NIE MOZNA UGINAĆ DAMPERA BEZ POWIETRZA W ZBIORNIKU !!
Ponieważ, to co nazywasz "pływakiem" przesunie się w stronę zaworka do pompowania.
W momencie gdy będziesz damper rozciągał z powrotem, wytworzy się podciśnienie (NIE BĘDZIE SPRĘŻONEGO POWIETRZA które będzie pchało pływak z powrotem za olejem) i damper zassa powietrze pomiędzy tłokiem a uszczelkami i tym samym się zapowietrzy !!
Ponieważ, to co nazywasz "pływakiem" przesunie się w stronę zaworka do pompowania.
W momencie gdy będziesz damper rozciągał z powrotem, wytworzy się podciśnienie (NIE BĘDZIE SPRĘŻONEGO POWIETRZA które będzie pchało pływak z powrotem za olejem) i damper zassa powietrze pomiędzy tłokiem a uszczelkami i tym samym się zapowietrzy !!
-
- moderator
- Posty: 2411
- Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
- Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
- Kontakt:
najprawdopodobniej pływak w zbiorniku jest zbyt płytko i w polowie skoku dobija juz do zaworu - efekt tego taki ze olej nie ma sie gdzie podziac i damper sie blokuje. Da sie to naprawic w kilka minut ale do tego trzeba wprawy. Spuszczasz powietrze, wykręcasz wentylek, odkręcasz lekko srube przy trzpień, przy pomocy np. szprychy wciskasz przez otwór po wentylku membrame z wyczuciem, nie za głęboko, nadmiar oleju powinien uciec przez poluzowana srube wokol trzpienia. Potem skręcasz, pompujesz - powinno grać. Powodzenia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość