Intense UZZI 2009 proto

ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Intense UZZI 2009 proto

Post autor: ArthurGreen »

"Znalezione w sieci" ;)

Danych jak na razie brak..

Edit:

Coś się pojawiło w LitterMag

RED FRAME: Here's a sneak peek at 2009 Intense Uzzi VP prototypes. There are changes still to be made as this is the 2nd proto but we're getting closer. Travel adjustment (like Tracer VP) at 6.75 inches or 7.25 inches. Second generation VPP with new bearing Zirk system for easy maintenance. ISCG 05 integrated bottom bracket, 1.5 head tube. A nice leverage ratio in the 2.5:1 range, with coil or air shock. More info to come.

Sądzę, że tłumaczyć nie trzeba..

Obrazek
Obrazek
Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
podnietek
Posty: 475
Rejestracja: 09.05.2004 14:04:57
Lokalizacja: Roznie bywa
Kontakt:

Post autor: podnietek »

No, ze tak powiem: "w pyte"
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Post autor: Roman_Maxx »

Widzę, że to co mówili inżynierowie, potwierdzają obecnie riderzy i firmy starają się zmniejszyć przełożenie tylnego zawieszenia. Proporcja 2,5: 1 to znacznie mniej niż 3,1:1
zmniejszenie przełożenia, powoduje wzrost czułości zawieszenia i mniejsze obciążenie ramy i dampera - oczywiście rodzi to potrzebę dłuższego elementu amortyzującego.

Ale chyba to dobra droga, FOES już jakiś czas temu oferował ramy z proporcją 2:1 http://tnij.com/FOES_FLY ale sam buduje dampery to mu łatwiej.
Na nowy sezon 2009 także Answer Manitou zapowiedział wersję Revox'a o długości 300mm i skoku ~100mm!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
Senior Siarra
Posty: 127
Rejestracja: 05.11.2007 22:54:07
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Senior Siarra »

Noo rowerki prezentują sie pięknie ... i tak pewnie będą jeździć... Ale widze że intense eksperymentuje w M6 BOS a tutaj manitou i FOX :D

BTW: Co to za koła/obręcze w tym czerwonym bike'u wie ktoś ???
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

To nie koła XT ??
kar0l
Posty: 222
Rejestracja: 11.11.2006 21:18:01
Kontakt:

Post autor: kar0l »

Roman_Maxx jak chodzi o Foesa, to czytałem na tym forum (pisał to chyba Spaced), że prawie każdy użytkownik tych ram narzeka na prace zawieszenia, więc nie stawiał bym ich za wzór do naśladowania dla innych firm :wink:
A tak poza tematem, znowu ta magiczna ściana na fotce :lol:
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

KaczorAC1 - tak, to nowe XT.. Ciekawe jak będzie z wytrzymałością..

Też zauważyłem, że co proto, to na gresowa ściana..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Z tego co wiem to nie jest nowy Uzzi, To model będący w ofercie między 6.6 a Uzzi ( docelowo najprawdopodobniej zastąpi 6.6 ). A to pierwsze to jeden z prototypów gdy kombinowano z obniżeniem ramy ( finalnie wyszedł z tego SS ).

Wg zapowiedzi Uzzi nadal ma mieć ok 20 cm skoku tylnego koła i być ramą dość pancerną. Najprawdopodobniej będzie odnowiony design, zmniejszenie przełożenia i reszta bez zmian ( wbrew pozorom Uzzi VPX to bardzo popularna rama i bardzo uniwersalna.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

No nie wiem.. Nawet na PB już piszą o tym:

http://www.pinkbike.com/news/2009-inten ... -2008.html
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Coś mi wygląda to na taką akcję jak z Boxxerami. Nie sądzę by to była taka wersja jaka wejdzie do produkcji. Uzzi straci swoje zalety i stanie się jedną z przeciętnych ram ( urok właśnie polega na pancerności, uniwersalności i dość specyficznych kątach ). Jesli się mylę, no cóż zostanę przy swojej ramie.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Steel2 kątów po zdjeciach nie widzisz, pancernosci czy uniwersalnosci tez wiec nie wiem gdzie strate widzisz? Że utna 0.7'' skoku? Bez przesady. Teraz ogólnie jest tendencja do skracania skoku bo riderzy jezdza juz mniej jak worki cegiel. Mi sie tam pomysl podoba.
Zreszta pancerne uzzi? To przeciez relatywnie lekka ramka byla.
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Uzzi jest dziwną ramą, jej zalety to właśnie pancerność, duży skok i uniwersalne kąty.
Mniej pancerna o troszkę mniejszym skoku to 6.6, bardziej do dh Socom, a Uzzi to takie dziwne połączenie jednego i drugiego. To nawet typowa rama do FR nie jest.

Ramka lekka ale nie odchudzana. Znowu taki "misz-masz".

Udane połączenie "wszystko w jednym"
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Liwcio
Posty: 690
Rejestracja: 16.09.2005 23:13:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Liwcio »

experci... nie zauwazyliście, że są inaczej w tych ramah dampery zamontowane? napewno ma to jakis wpływ na pracę zawiechy (inna krzywa), pozatym strasznie ciasno na damper, fajnie, że dhx wchodzi (sam bym tam dał ten damper) ale co z innymi?
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Ciekawe rzeczy powiadasz. To zamocowanie dampera ma wpływ na krzywą pracy zawieszenia ?
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

Starsze jakoś mi bardziej do gustu przypadły. No ale ważne, że system pozostał nienaruszony :)
www.foesracing.com
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Steel2 zamocowanie wzgledem linków i pktu obrotu nie ma? Wysoko umieszczony 1 zawias i nisko pracuja tak samo? ;)
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Kolega mówił tylko o damperze. Właśnie cały myk polega na linkach i punkcie/tach obrotu a nie mocowaniu dampera. Skup się i czytaj ze zrozumieniem :P
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Steel2 ale jemu wlasnie o to chodzilo. Jednak inne zamontowanie dampera wzgledem ramy zawsze jakos zmieni polozenie dampera wzgledem osi obrotu bo idealnie tego samego przy damperze gdzie indziej nie uzyskasz. Dosc logiczne.
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Krzywą pracy uzyskasz taką samą, jedynie zmieni się charakterystyka ugięcia względem siły działającej. Ale krzywa pracy będzie taka sama ( jest ona stała dla konkretnej ramy ( nawet takiej bez dampera ))
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości