Wichu
Posty: 16 Rejestracja: 08.08.2007 22:33:43
Kontakt:
Post
autor: Wichu » 04.09.2008 21:21:45
problem dotyczy tlumienia powrotu mimo ze zmieniłem olej z 5w na 15w tlumienie i tka sie niepprawilo prawie go niema co zorbic?>
KROM@
Posty: 832 Rejestracja: 29.12.2006 22:42:30
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:
Post
autor: KROM@ » 04.09.2008 21:39:23
Im gęstszy olej tym większe tłumienie, spróbuj pokręcić w środku tłumieniem
[S] Manitou Metel RP 222mm 450LBS , Koło S-type 24"+ Novatec
Wichu
Posty: 16 Rejestracja: 08.08.2007 22:33:43
Kontakt:
Post
autor: Wichu » 04.09.2008 21:41:04
ale jak to zorbic da rade zeby nie rozkrecac calego amora?
KROM@
Posty: 832 Rejestracja: 29.12.2006 22:42:30
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:
Post
autor: KROM@ » 04.09.2008 22:16:36
bez rozkręcania nie da rady, pozatym musisz mieć taki długi klucz imbusowy
[S] Manitou Metel RP 222mm 450LBS , Koło S-type 24"+ Novatec
Blotolf
Posty: 237 Rejestracja: 15.08.2005 19:26:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: Blotolf » 04.09.2008 22:36:30
W tym juniorze nie da się inaczej regulować tłumienia niz poprzez dobieranie oleju.
Wichu
Posty: 16 Rejestracja: 08.08.2007 22:33:43
Kontakt:
Post
autor: Wichu » 04.09.2008 23:12:06
to wkoncu sie da czy nie??
PoleK
Posty: 1489 Rejestracja: 29.01.2006 19:30:39
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:
Post
autor: PoleK » 05.09.2008 13:50:11
w manualu napisali ze wewnetrznie regulowany tlumik jest w Juniorze T wiec nie widze problemu:)
sam wczoraj ze mna czytales;P
ja bym go rozebral... 30min i bedzie ok:P tylko gorzej jak ustawisz za duze:D
a jak sie ssv reguluje? od gory imbusem? bo jak tak to da rade bez rozkrecania a nawet bez wylewania oleju
http://www.pinkbike.com/photo/5516869/
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
off_road
moderator
Posty: 3532 Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:
Post
autor: off_road » 05.09.2008 16:55:30
odkręcasz korek wkładasz jebitnie długi imbus i kręcisz do uzyskania odpowiedniego tłumienia
tyle
Wichu
Posty: 16 Rejestracja: 08.08.2007 22:33:43
Kontakt:
Post
autor: Wichu » 06.09.2008 09:41:35
a jaki rozmiar imbusa
off_road
moderator
Posty: 3532 Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:
Post
autor: off_road » 06.09.2008 09:47:27
tam 4 albo 5 idzie nie pamiętam dokładnie
SeraaX
moderator
Posty: 3578 Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:
Post
autor: SeraaX » 06.09.2008 14:11:25
Jurek 04 nie ma regulacji powrotu.
Nic dziwnego, że dla 5w było za szybko, ale jak jest tak samo dla 15w to albo coś się w tłumiku zwaliło albo oleju jest za mało
Wichu
Posty: 16 Rejestracja: 08.08.2007 22:33:43
Kontakt:
Post
autor: Wichu » 06.09.2008 20:18:18
oleju jest 250 ml
PoleK
Posty: 1489 Rejestracja: 29.01.2006 19:30:39
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:
Post
autor: PoleK » 06.09.2008 20:49:42
co mialo sie zwalic jak tam jest kawalek rurki i sitko...
robimy imbusik i tyle:P
http://www.pinkbike.com/photo/5516869/
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
Wichu
Posty: 16 Rejestracja: 08.08.2007 22:33:43
Kontakt:
Post
autor: Wichu » 07.09.2008 23:47:45
to jak wkoncu jest ta regulacja czy nie?
off_road
moderator
Posty: 3532 Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:
Post
autor: off_road » 08.09.2008 09:48:41
hmm na 15W powinien kosmicznie długo wracać, a co jeśli mu ktoś zrobił tuning a'la duro i wyciągnął opaskę z tłumika? To by tłumaczyło brak tłumienia mimo wlania bardzo gęstego oleju.
Zakładając, że ma regulację to nawet ma minimum powinien na 15W być mocno spowolniony, a jeśli nie ma regulacji to tylko brak opaski by tłumaczył wyłączenie tłumienia.
PoleK
Posty: 1489 Rejestracja: 29.01.2006 19:30:39
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:
Post
autor: PoleK » 08.09.2008 12:01:19
opaska sie bezproblemowo znajdzie, nawet ze 3, cos czuje ze dzisiaj zrobimy servis:P
http://www.pinkbike.com/photo/5516869/
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości