Amory ze sterowka 1.5"

FANKA
Posty: 127
Rejestracja: 09.03.2008 08:59:38
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Amory ze sterowka 1.5"

Post autor: FANKA »

Jesli mialabym kupowac ramke Transition Bottlerocket musialabym sie takze zaopatrzyc w amor z rura sterowa 1.5 bo tam niestety inny nie wejdzie :( Ma byc lekki do 2,2-2,3kg i ze skokiem min. 130mm.
Moje marzenie! http://www.hcfr.pl/images/news/n-test-transition_bikes_bottlerocket_1_8.jpg
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

To że Transition Bottlerocket jest na 1.5 cala to nie znaczy że musisz wsadzić amor na 1.5 Kupujesz stery na 1.5 z redukcja - polece FSA Big Pig 1.5 i wadzasz amorek na 1 1/8 i po kłopocie.
A co do lekkiego amortyzatora to mogłabyś powiedzieć do czego: dh/fr/dirt?
No i fundusze jakimi dysponujesz, bo to chyba najważniejsze :)
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Stance, Sherman i Lyric mi narazie do głowy przychodzą. Wagowo w okolicach 2,5 kilo stoją. Z cięższych to Totem i 66
klopsiq
Posty: 120
Rejestracja: 18.03.2008 17:50:06
Kontakt:

Post autor: klopsiq »

licz na to ze stery z redukcja na 1 i 1/8 sa drogie :)kolo 150-200 zł
http://www.pinkbike.com/photo/3295191/ <-superman! :*
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

Bombell 2,2 - 2,3 miało być :)
Fox 36 Talas R - 2.26 kg - skok regulowany - 100-160mm
Fox 36 Van R - 2.34 kg - skok 160 mm "
A jeżeli chodzi o coś tańszego to poszukaj Marzocchi All Mountain 1 07 na qr 20mm
Osobiście jeżeli chcesz lekkiego amorka to szukałbym u wujka Fox'a :arrow:
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
ddex
Posty: 1081
Rejestracja: 06.07.2006 20:07:38
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: ddex »

tak jak mowia stery z redukjca i gitara :D na 1.5 to tak : stance sherman travis totem domain lyrik 66 nie wiem co jeszcze ale wszystkie waza ok 3 kg co i tak na uzyskiwany skok nie jest wielka wartoscia (travis nawet 203 mm - 3kg)

a jak lekki i na 1 1/8 to moze pike powietrzny albo nixon powietrzny, ew minute http://cgi.ebay.com/Manitou-Minute-Plat ... .m20.l1116

140 mm i 1815 g no i za przyzwoita cene :D jestes lekka wiec pewnie by wytrzymal jezdzilas na xcr do xc a to jest na pewno sporo lepsze

jednak najpewniejszy bedzie nixon 1995g (160 mm) no i tani, bo mozna sie sztachnac na pike powietrznego
Ufik
Posty: 548
Rejestracja: 15.02.2005 19:18:04
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ufik »

przecież można tez kupic redukcje glowki z 1.5 na 1.1/8 to taniej wyjdzie.
nabijasz redukcje a potem do redukcji stery 1./1/8 teraz bede stosowal taki patent bo musze troche jeszcze posmigac na 1.1/8 a kasy na stery redukcjyjne nie chce wydawac
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

jeżeli i tak planujesz kupno nowego widelca to kupowanie redukcji i widelca 1 1/8 to słaby pomysł. Lepiej już skorzystać z zalet 1,5"
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

Nie bardziej opłaca się kupić amora na 1.5" ? Wychodzą o wiele taniej, bo mało kto je kupuje, przypuśćmy takie 66RC2X kilka stów mniej...
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

FANKA pisze:Ma byc lekki do 2,2-2,3kg i ze skokiem min. 130mm
Johnyk jeżeli ma spełniać te wymagania to raczej 66 rc2x odpada.

Ja dalej mówie że najlepszym rozwiązaniem będzie FOX :) Manitou też nie jest złe, aczkolwiek pewniejszym rozwiazaniem bedzie fox :)
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Fanka mam prośbę. Jak już się zabierzesz za kupowanie to załóż 1 konkretny temat. Na razie to mam nieodparte wrażenie, że się miotasz
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
czarny09
Posty: 496
Rejestracja: 22.04.2008 19:37:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: czarny09 »

FANKA jak wiem to zamierzasz zlozyc lekki (w granicach 16,5kg) rower tak?? no cóż wlasnie dzis gadalem z kumplem ktory jezdzi na bootlerockecie i Ci odradze... ma coprawda z przodu 66rc2. ale reszte osprzetu w miare lekkie i rower wazy 19,4 kg. a tyle to stinkacz wazy.
FANKA
Posty: 127
Rejestracja: 09.03.2008 08:59:38
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: FANKA »

czarny09 pisze:jak wiem to zamierzasz zlozyc lekki (w granicach 16,5kg) rower tak?? no cóż wlasnie dzis gadalem z kumplem ktory jezdzi na bootlerockecie i Ci odradze... ma coprawda z przodu 66rc2. ale reszte osprzetu w miare lekkie i rower wazy 19,4 kg. a tyle to stinkacz wazy.
Co??? Tyle wazy jego rower na Bottlerockecie??? Z tego co obliczalam to jakbym zostawila wszystkie pozostale czesci w rowerze a zmienilabym tylko rame na np. Bottle to moj rower by "przytyl" ok. 1,5-1,6kg czyli wazylby jakies 16,5kg a tu ktos ma 19,4kg... Juz nie wiem...
A przepraszam czy nie chodzi czasem o tego kogos :P Wiem ze moze nie jest jeden taki rower w Polsce ale to Bottle i ma z przodu 66rc2 :D No tak ale ten rower ma tarczowy, strasznie grube opony i przypuszczam ciezki damper...
http://www.bochnia.pl/_news_galeria/204_downhill_2.jpg
Moje marzenie! http://www.hcfr.pl/images/news/n-test-transition_bikes_bottlerocket_1_8.jpg
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Weź sobie tego Tazera z aukcji, bo jest do kupienia za grosze a jutro się aukcja kończy. Nie pamiętam jak z rozmiarem, ale jako pierwszy full dla lekkiej dziewczyny bardzo sensownie wyjdzie i pod kątem wagi i pracy.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
clinica
Posty: 49
Rejestracja: 09.03.2008 21:49:00
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: clinica »

FANKA pisze:No tak ale ten rower ma tarczowy, strasznie grube opony i przypuszczam ciezki damper...
Jak tarczówki są dla Ciebie ciężkie... to Ty zamierzasz składać tego Bottlerocket-a na v-breakach?? Bo pivotów to on nie ma...
FANKA
Posty: 127
Rejestracja: 09.03.2008 08:59:38
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: FANKA »

No mi sie wydaje ze tarczowki sa ciezsze od V-ek
Moje marzenie! http://www.hcfr.pl/images/news/n-test-transition_bikes_bottlerocket_1_8.jpg
Senior Siarra
Posty: 127
Rejestracja: 05.11.2007 22:54:07
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Senior Siarra »

ale zrozum że butelka NIE MA PIVOTÓW ... tym bardziej nie będzie ich miał amortyzator z główką na 1,5 cala... ogólnie V-ki to przeżytek w cięższych zastosowaniach niż XC 4X lub Enduro....
clinica
Posty: 49
Rejestracja: 09.03.2008 21:49:00
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: clinica »

Oczywiście ze tarcze są cięższe, ale nie o to chodzi, ja tylko chciałam delikatnie w podtekscie zasugerowac, to co kolega powyżej napisał dużymi literami, że rama fizycznie nie jest przystosowana do v-ek, a co za tym idzie to oprócz zakupu ramy z damperem, sterów, prawdopodobnie sztycy (niewiem jakie są tam średnice) dojdą jeszcze hamulce (chyba że chcesz hamowac siłą woli...) i minimum piasty (ale pewnie szprychy też, bo te co masz mogą byc za długie pod piasty z wysokim kołnierzem)
ddex
Posty: 1081
Rejestracja: 06.07.2006 20:07:38
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: ddex »

ale za to ta rama ma mocowanie pod brakeless :D a tak na serio wymiana hamulcow na tarcze to koniecznosc i to najlepiej od razu na hydre bo polsrodki w postaci mechanikow moze sa tansze ale duzo gorzej sobie radza :D tymbardziej ze dziewczyna moze nie miec sily wyciskac sokow z klamki aby tylko zwolnic, a tak w hydrauliku to paluszkiem delikatnie i juz zwalnia :D Nawiazujac do tego co ktos napisal, zdecyduj sie co dokladnie chcesz kupic - przemysl! co bedziesz potrzebowac i jak juz dokladnie bedziesz wiedziec co chcesz kupic i za ile to zaloz jeden temat gdzie jasno napiszesz czego oczekujesz od sprzetu i od nas ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości