DW-link w Turner Bikes !!

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

ArthurGreen e tam stracone. Turner ladniejszy, lzejszy i lepiej wykonany od IH wiec jaka strata? ;)
sebonk
Posty: 1209
Rejestracja: 06.06.2005 00:55:02
Lokalizacja: kstaw
Kontakt:

Post autor: sebonk »

ciekawe jak z cena tego nowego dhr'a ; )
Miodożer.
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Troszkę photoshop, ale wygląda spoko..


Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Cholera ceny na razie nawet turner nie zna

No price set yet. Hopefully have stuff ready for sale next season.

Thanks

Jarett

To hopefully troche martwi :/
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

zdjęcie daje pogląd całkiem niezły :) Sam jestem ciekaw jaka będzie cena tej ramki.
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Pewnie procentowo podskoczy tak samo jak Sultan i 5 spot, ktorych ceny juz gdzies byly podane.
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

Jedyne, co mnie boli, to kąt pod jakim damper "dostaje szoku". Przypomina mi to trochę umiejscowienie dampera w Demo 9 i zarazem nie napawa optymizmem. Ale ogólnie, to rama śliśśśśna. Taki mocny industrial art w okolicy suportu.
www.foesracing.com
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

Właśnie ten industrial art martwi mnie troszkę ... takie krateczki lubią sobie popękać zwłaszcza, że większość siły z wahacza powędruje tam.

Zgodzę się z ReplaYem co do kąta w jakim będzie pracował damper ... słabsze tłumiki mogą cierpieć. W demo też martwię się o swojego swingera ale póki co wytrzymuje.

http://www.pinkbike.com/photo/2454792/

^Widać jak zmienia kąt wraz z ugięciem ale dzięki temu osiągnęli specyficznie zmieniające się przełożenie na damper ... pewnie o to im chodziło :o
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Czlenson ale mysle jednak, ze kratki sa wlasnie po to zeby sie sily lepiej rozchodzily. Jesli zostanie to dobrze przemyslane i pospawane to nie bedzie problemów. Dave Weagle jest maniakiem obliczen i wszystko sprawdza wiele razy zanim cos do produkcji wiec mysle, ze powinno byc ok. Zreszta Turner (tez Dave przypadkiem? ) tez partaczem nie jest.
A co do damperow to jak nie bedzie za duzego przelozenia i krzywa nie wyjdzie dziwna to moze kat dzialania sily nie bedzie najlepszy ale same sily i tak nie beda tak krzywdzic damperow jak v10 (podobno starsze(ale te nowe czyli po 05) teamowe v10 rozwalaly chore ilosci damperow).
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

Obecnie dampery są znacznie wytrzymalsze, niż sprzed epoki półcalowych (względnie 12mm) tłoków, ale nadal jest to jakiś krok w stronę nadwyrężania konstrukcji. Tu oczywiście zakładam ekstremalne sytuacje, w których dochodzi do zablokowania tłumienia kompresji w damperze lub jakiegoś mechanicznego defektu. Ale! Cieszmy się DHX'ami, Roco, a nawet 14mm Revoxem:)
www.foesracing.com
Da__FreaK
Posty: 786
Rejestracja: 06.02.2008 06:35:04
Lokalizacja: Szczecin/Przecław/Cisiec
Kontakt:

Post autor: Da__FreaK »

to moze inaczej:)takie krotkie meritum :)
.... przestanmy sie onanizowac przy marzeniach o czyms ciegle nowym.....zacznijmy jezdzic !!!:))

ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Już jest złożony "real setup" :

Jakiś brzydszy się wydaje, ale to może kwestia kolorów :roll:


Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
thomson
Posty: 445
Rejestracja: 31.07.2004 10:08:55
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: thomson »

Rurki jakby ciensze czy coś... taki se, ale wygląda na lekki
www.gkkg.pl
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

thomson kilkaset g lzejszy od sundaya ma byc. Bodajze 600.

ArthurGreen mi sie tam bardziej podoba. Przypomina mi troche commencala nowego i chumbe f5.
Damian04
Posty: 549
Rejestracja: 08.08.2007 21:01:02
Kontakt:

Post autor: Damian04 »

Chumba f5 i ten turner nie mają wiele wspólnego jedyne co to damper umieszczony bardzo blisko koła.
A ogólnie to rowerek bardzo fajny im wyszedł ,choć na poprzednim zdjęciu wydawał sie jeszcze ładniejszy :P
SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

jak dla mnie rewelacja :) lubię zielony kolor i ta kombinacja kolorystyczna mi podchodzi ... ale to kwestia gustu :) jestem ciekaw innych opcji kolorystycznych.
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

KaKTuSSS - no jak zobaczyłem pierwszy raz tą fotę, to od razu mi się jakoś dziwnie z Twoim bike'iem skojarzyło ;)

Podobno Dave w Turnerze zrobił wszystko to, na co nie pozwolono mu w Sundayu.. Ciekawi mnie, jakie to "Factory orders" dostawał w IH, że aż tak go ograniczały.. Zobaczymy co pokaże w Evil Bikes..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

zastanawia mnie też czy umiejscowienie dampera i jego bliskość w stosunku do opony nie narazi go na potencjalne uszkodzenia ...

hehe, ten kolor ramki pasowałby mi do reszty moich części, które zostałyby po
zumbiaczu, zobaczymy jak będzie się spisywała ta ramka w przyszłym sezonie, jeśli będzie to udana konstrukcja ( na co liczę ;) ) to będzie to mój faworyt na zmianę :)
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

KaKTuSSS - o uszkodzenie to ja bym się nie bał.. Raczej nieciekawie będzie na błocie..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 2 gości