niewyważony rower
niewyważony rower
mam takie pytanko poważniej śmigam od 3miechsięcy i mam problem mianowicie wydaje mi sie że mam bardzo ciężki przód porównując do tyłu.
Na hopach ciągnie mi zawsze przód w dół. Może to być to ? czy poprostu brak umiejętności ?
http://img230.imageshack.us/my.php?image=img4661vb6.jpg
PS. Na rower do streetu to sie nie nadaje nie nie ? bo uparcie ćwicze bunnego powyżej krawiężnik i narazie słabo
Na hopach ciągnie mi zawsze przód w dół. Może to być to ? czy poprostu brak umiejętności ?
http://img230.imageshack.us/my.php?image=img4661vb6.jpg
PS. Na rower do streetu to sie nie nadaje nie nie ? bo uparcie ćwicze bunnego powyżej krawiężnik i narazie słabo
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
zapomnailem o jednym... kierownice sobie kup taka ktora ma wznios w gore:) a nei na plasko to duzo zmienia osttanio przekrecilem kierownice jakies 5 stopni w tyl tak ze giecie bylo bardziej w moja strone niz w pion i nie moglem 30cm zrobic, na maxa pionowo i bedzie lepiej:)
http://www.pinkbike.com/photo/5516869/
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
A mi się wydaje ze może za bardzo na przód się przechylasz czy coś ;p
Bo różnica 300g na obręczy (z tylu jakieś xc chyba) to nie może aż tak przeszkadzać ;p
Chociaż gdy ja jezdziłem na suntourze XCR i kupiłem juniora wyjechałem z domu i pierwszy 1m drop na płaskie to przeleciałem przez kierownice
No ale to już była róznica conajmniej 1,5kg ;p
Bo różnica 300g na obręczy (z tylu jakieś xc chyba) to nie może aż tak przeszkadzać ;p
Chociaż gdy ja jezdziłem na suntourze XCR i kupiłem juniora wyjechałem z domu i pierwszy 1m drop na płaskie to przeleciałem przez kierownice

No ale to już była róznica conajmniej 1,5kg ;p
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
MLYNoBIKER 300g w obręczy to kolosalna róznica. To jest na zewnatrz obracajacego sie koła. To jest kosmos. Masa koła jest wazniejsza niz amora dla roweru.
Porównywanie do monsterów i innych ciezkich amorow nie ma sensu.
Inna sprawa, ze to i tak jest do zrobienia i to głownie technika. Taka róznica jest niewygodna i wyczuwalna ale nie blokuje szansy na normalna jazde.
Porównywanie do monsterów i innych ciezkich amorow nie ma sensu.
Inna sprawa, ze to i tak jest do zrobienia i to głownie technika. Taka róznica jest niewygodna i wyczuwalna ale nie blokuje szansy na normalna jazde.
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
SpacedNie chodzi mi o wage rotacyjna bo to ma znaczenie przy rozpedzaniu się i toczeniu ale o samo skakanie np dropów
Jesli chodzi o wage koła to zmienilem single tracka + 475 na s type + coaster co wychodzi ponad 150g wiecej i widze ogromną róznice ;p
Jesli chodzi o wage koła to zmienilem single tracka + 475 na s type + coaster co wychodzi ponad 150g wiecej i widze ogromną róznice ;p
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
siodełko jest ustawione na dojazdy :>, bo jade na hopy z 30min, a kiere musze juz kupić stara sie zgieła :> dobrze że kumpel zauważył bo mogło by być nieciekawie. Na normalnych hopach juz sobie radze tylko jeszcze te o profilu dirtowym mi problem sprawiają ale to z czasem
.
A bunnego robie niskiego bo robie z dwóch kół naraz ale to przez zime sie wyćwiczy ;]

A bunnego robie niskiego bo robie z dwóch kół naraz ale to przez zime sie wyćwiczy ;]
Nie wiem czy ktoś już to napisał, czy jeszcze nie ale z tego co przeleciałempo postach to chyba nie - nie wiem jak żeście sie fizyki uczyli ale ja to miałem na przyrodzie w podstawówce że PRĘDKOŚĆ SPADANIA CIAŁ O RÓŻNYCH MASACH JEST TAKA SAMA... Dlatego wyważenie roweru, bynajmniej podczas lotu nie ma nic do tego czy lecisz na przód czy tył. Naucz sie okiełznać rower to będziesz on będzie latał jak ty chcesz a nie ty jak on chce...
czarny09 bałdam nie pisz, że double track jest niezniszczalny ( w ogóle nie wiem czemu panuje takie przekonanie) bo nie jest... Nie wiem jak jeździsz czy go miałeś itd, ale jak dla mnie obręcz nie warta uwagi - ciężka, gumowa i w ogóle lipna. Ja jakoś pokrzywiłem ją pare razy i nie odczułęm jej "pancerności"
Dlatego najlepiej wywal kompletnie DT i wsadź sobie DMke tak jak z tyłu...
czarny09 bałdam nie pisz, że double track jest niezniszczalny ( w ogóle nie wiem czemu panuje takie przekonanie) bo nie jest... Nie wiem jak jeździsz czy go miałeś itd, ale jak dla mnie obręcz nie warta uwagi - ciężka, gumowa i w ogóle lipna. Ja jakoś pokrzywiłem ją pare razy i nie odczułęm jej "pancerności"
Dlatego najlepiej wywal kompletnie DT i wsadź sobie DMke tak jak z tyłu...
mi sie wydaje że prędkość spadania ciał itp... jest taka sama gdy mówimy rozpatrujemy ciało jako punkt ale na przykład jeśli po hopie zaczynamy lecieć przodem w dół to musimy tył wypchnąć i przez to tracimy odległość. Ale dobrze piszecie wcześniej po prostu bike robił zemną co chce i dlatego tak kaleczyłem
. A co DT na początku nauki bardzo się przydaje :> ile razy waliłem przednim kołem to nie zliczę. A dm niestety szybko centre załapała ale ale takie są początki

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość