Amory ze sterowka 1.5"

Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Fanka na razie nie ma pojęcia co chce. Chce coś. Nie ma ogólnej koncepcji ani wiedzy co i jak. Naprawdę , i nie złośliwie, proponuję by Fanka się po prostu douczyła co i jak.

Na jej potrzeby z tego co się zorientowałem to i dość lekkie enduro by starczyło. Ze swoją masą krzywdy takiemu rowerowi nie zrobi a i masa będzie jaj pasowała.

W jej przypadku kupowanie butelki nie ma najmniejszego sensu
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
re5pect
Posty: 421
Rejestracja: 20.06.2007 19:04:18
Kontakt:

Post autor: re5pect »

Steel2 Ale tutaj chyba nie chodzi o sens tylko o to że jest ładny i jest aktualnie moda na lekkie rowerki :)

Fanka, czy widzisz sens wkładania "multum" pienięzy po to żeby mieć modny rower? Gwarantuję Ci że nie odczujesz tak niewielkiej różnicy masy w sprzęcie... Już lepiej koła odchudzić, bo to one stanowią mase rotacyjną i zarazem mase nieamortyzowaną (dla niewtajemniczonych to właśnie ta masa powinna być jaknajniższa). Moja zjazdówka ważyła 18,5 kg i było wręcz idealnie. Kumpel jeździł na KTM'ie z Monsterem który ważył 25kg. Różnica w podnoszeniu roweru była odczuwalna masakrycznie! A na zjeździe? W sumie bez różnicy, nie były to zawody, tylko miejscowa trasa i nie odczułem za dużej róznicy w masie rowerów (a różnica 6kg). Ktoś pomyśli po co to mówie? A po to żeby uświadomić ludowi, że rower liczony w gramach powinien być dla zawodowców, a nie dla hobbystów takich jak my, chyba że chodzi o XC, ale to już inna historia (mój xc bike na pełnym zawieszeniu 12kg 8) ). Teraz możecie mnie gnoić.

Odnośnie tematu: nie ma sensu wkładania amora 1 1/8 pod główke 1,5... 1,5 jest sztywniejsze, zazwyczaj ma więcej skoku i jest tańsze. U kumpla w pokoju stoi Manitou Stance 170mm pod onepoitfive i nikt nie chce go kupić, nawet za śmieszne pieniądze, a sprzęt całkiem spoko...

Aha, byłbym zapomniał, jak onepoitfive, lekki, min 130mm skoku to może cannondale lefty MAX 8) Spełnia wszystkie kryteria, no i LANS jest :?
gg: 4709451
FANKA
Posty: 127
Rejestracja: 09.03.2008 08:59:38
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: FANKA »

Wiesz tu nie chodzi o lans i mode, ale ze Bottle jest ladny to nie zaprzecze. Gdyby mi zalezalo na modzie to bym kupowala czesci w kolorach teczy i jeszcze wiecej ale ja wlasnie nie lubie sie zbyt wyrozniac z tlumu bo nie cierpie jak sie wszyscy na mnie gapia :wink:
Moje marzenie! http://www.hcfr.pl/images/news/n-test-transition_bikes_bottlerocket_1_8.jpg
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Fanka ta rama nie jest Ci na 100% potrzebna, ba nawet nie jest właściwa do Twoich wymagań.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
FANKA
Posty: 127
Rejestracja: 09.03.2008 08:59:38
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: FANKA »

Czemu nie spelnia moich wymagan? Co masz na mysli? To zeby miala pivoty to nie jest takie az wymaganie bo moge sobie wymienic tylny hampel na tarzcze. Jest lekka i mysle ze 1,5kg + do wagi rowerka to nie bedzie az tak duzo. Tylko jeszcze musze poszukac gdzie w ogole mozna kupic ta rame. Chodzi mi o zielony kolor rozmiar 15" short. To model na 2007 rok. Wazy mniej o tych obecnych podobno o 200g i jest ladniejszy. Jesli ktos wie gdzie mozna kupic tak do ok. 3300zl z z damperem Fox RP23 to bardzo prosze o kontakt. Please
Moje marzenie! http://www.hcfr.pl/images/news/n-test-transition_bikes_bottlerocket_1_8.jpg
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Rama jest przystosowana do amoków odpowiedniej długości ( takich jak 66, fox36 itp ). A one nie mają pivotów pod V-ki, więc tarcze potrzebujesz i na przód i tył. O Swoim amorku zapomnij.

Rama jest pancerna w stopniu znacznie większym niż potrzebujesz, a co za tym cięższa.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
FANKA
Posty: 127
Rejestracja: 09.03.2008 08:59:38
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: FANKA »

Odpowienia dlugosc amora??? Pierwsze co slysze o takim czyms :roll: Zawsze liczyla sie dlugosc i rozmiar sterownki ale dlugosc amora? Nie wiem o co chodzi...
Moje marzenie! http://www.hcfr.pl/images/news/n-test-transition_bikes_bottlerocket_1_8.jpg
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

O kąty. Pomyśl co by się stało z geometrią roweru jak byś założyła np SIDa do V10 ( jaskrawy przykład )
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
clinica
Posty: 49
Rejestracja: 09.03.2008 21:49:00
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: clinica »

Chodzi o to że rama jest pod amortyzatory o większym skoku bardziej okolice 160mm a nie 120mm...

FANKA - zostało tobie jeszcze duuuuuużo do nauki....


PS Steel2 nie wiem czy warto dyskutować z dziewczynką, która ma z 13 lat i mało wie, upatrzyła sobie rowerek który jej sie podoba wizualnie i reszta sie nie liczy... a mam dziwnie przeczucie, a zamin znajdzie taki co spełnia jej wymagania (zielony, mały, zeszłoroczny model) i to na rynku wtórnym, biorąc pod uwagę że nie pcha sie do dystrybutora po nówkę, to jej sie to znudzi i znajdzie nowy obiekt westchnień.... :roll: a po drodze będzie jeszcze parę "ciekawych" pomysłów...
Impus
Posty: 673
Rejestracja: 24.01.2008 14:32:27
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Impus »

FANKA co do ramy to może
http://www.velo.com.pl/www/produkt.php? ... =%&id=1688
Fajna w miarę lekka, za 3000 masz ramę + damper + stery. No i 4zawias. Kumpel ma rozmiar S i BoXXera z przodu i śmiga się całkiem fajnie. Do tego sterówka 1.5" co daje ciekawe opcje przy wyborze amora bo u nas mało jest jeszcze ludzi z ramami co mają 1.5" i dość łatwo wyrwać fajny amor za niedużą kase.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość