888 RC GOWNO czy eh.. przeczytajcie
-
- Posty: 408
- Rejestracja: 27.04.2008 07:44:07
- Lokalizacja: WIelkopolska
- Kontakt:
888 RC GOWNO czy eh.. przeczytajcie
WItma zakupiłęm 888 rc tydzien temu dokladnie smigałęm na nich 4 dni lajtowej jazdy no jakies tam dropiki gapiki ale nic strasznego dla 888 wybijam dzis na bika z kumplami i murek 40 cm robie bunny hoppa i do manuala odrazu i słysze jakis trzask na tarczy taki metaliczny centralnie jak amor bez tlumienia zeskakuje odwracam rower na plecy patrze na te sruby na dole a tutaj CIEKNIE MI z obu pojechalem na chate przykreciłęm lekko srobki po 1 to nie ma w nich wogole oporu :/ i zauwazylem ptoem z kumpel ze był chyba malowany przy mocowaniu zacisku bo jest wgryzienie w lakierze tkaie jak by zamalowane :/ ale to inna bajka amor zmienił całkiem swoja charakterystyke pracy tak ciulowo chodzi :/ wogole syczy chdozi jak bez oleju : / by był ...masakra co o tym sadzicie oco moze chodzic ?
-
- Posty: 408
- Rejestracja: 27.04.2008 07:44:07
- Lokalizacja: WIelkopolska
- Kontakt:
noo dokłądnie uzywka ale koles twierdzi ze idaaalny nawet zgodził sie napisac oswiadczenie ze nie odbiega stan od tego ktory przedstawiał narazie nie chce rozkrecac bo rozmawiałem z nim i mam nadzieje ze uda sie to zalatwic polubownie .. :/ no mam nadzieje no ale moim zdanie m tkai skok dla 888 to jak dla nauczyciela matmy 1+1
-
- Posty: 408
- Rejestracja: 27.04.2008 07:44:07
- Lokalizacja: WIelkopolska
- Kontakt:
Taka uroda marcoków, mi sie stało to samo w shiverze jak na krawężnik wjeżdżałem. Powiem tak - rozkręć go. Masz w ręku tłumik i tą śrubkę z dołu. Zobacz czy w tłumiku jest dziurka na gwint, czy jest tam jakby wkręcona śruba i masz na nią tylko tą złotą nakrętkę z zewnątrz nakręcić. Jak masz tam dziurę i ten gwint jest wkręcony do tej złotej nakrętki to złap nakrętkę kluczem, gwint kombinerkami, wykręć go i wkręć na siłe do tłumika (powinien się wkręcić mocno) a jak nie to pozostaje Ci albo wymiana tłumika, albo nagwintowanie tam wejścia na większą śrubę.
Jeśli masz tą śrubę w tłumiku, a twierdzisz że idzie luźno - sprawdź, czy gwint na niej nie jest zerwany, oraz czy w złotej nakrętce nie jest zerwany. Sprawdź dokręcenie tego gwintu do tłumika, jak luźno - dokręć na siłe, jak zerwany tam, to albo przegwintować na większy gwint, albo ostrożnie, tak by nic nie dostało się o środka tłumika, śrubę przykleić mocnym klejem. U mnie śrubka wyleciała z tłumika, wkreciłem ją i amor działał bez zarzutru przez miesiąc, potem go sprzedałem.
Jeśli masz tą śrubę w tłumiku, a twierdzisz że idzie luźno - sprawdź, czy gwint na niej nie jest zerwany, oraz czy w złotej nakrętce nie jest zerwany. Sprawdź dokręcenie tego gwintu do tłumika, jak luźno - dokręć na siłe, jak zerwany tam, to albo przegwintować na większy gwint, albo ostrożnie, tak by nic nie dostało się o środka tłumika, śrubę przykleić mocnym klejem. U mnie śrubka wyleciała z tłumika, wkreciłem ją i amor działał bez zarzutru przez miesiąc, potem go sprzedałem.
-
- Posty: 408
- Rejestracja: 27.04.2008 07:44:07
- Lokalizacja: WIelkopolska
- Kontakt:
DOorbze panowie juz pomijajac ... mam pytanie bo zmieniła sie praca na gorsze . nei jest tkai czuły jak byłi jakos inaczej chodzi jest to mozliwe przez to ze jest ubytek w oleju ?? chce kupic motorexa 7.5 ( 7.5 mam dotychczas) i zmienic olej i te uszczelki na dole dizs jakos dało sie dokrecic w sumie jakis opor byłneiwiem czym to spowodowane co poradzicie ? czy da to jakis efekt ?
-
- Posty: 408
- Rejestracja: 27.04.2008 07:44:07
- Lokalizacja: WIelkopolska
- Kontakt:
lada dzien z kumplem zaberzemy sie za to bo jzu ma bardzo duze doswiadczenie w bebechach od roznego rodzaju marcokow mam nadzieje ze tłumik nie jest wyrwany albo cos ijest sprawny bo inazej to ja niewiem ... :/ a wiecie gdzie moge dostac te uszczyelki co sa na dole w tych złotych srobach ??? czy to całe sroby sie kupuje ??
-
- Posty: 408
- Rejestracja: 27.04.2008 07:44:07
- Lokalizacja: WIelkopolska
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość