Czy warto wydac 4000zł na Zumbi f-44 Ti ???
dla Pana Romana Niedowiarka przykladowy rysunek wahacza przed obciazeniem:
http://www.zumbi.pl/wahacz_3d.jpg
nie bede pokazywal obciazanych elementow na forum publicznym :/
chyba kazda powazna firma takie informacje zachowuje dla siebie?
czy widziales moze zmessowana rame banshee?
waga ramy w rozmiarze M z tytanowymi oskami to 3960g bez dampera
jakos w Dirt magazine zauwazyli ze na ramie F44 jest sie w stanie zlozyc lzejszy rower od tego na ktorym w tym roku Atherton zdobyl Mistrzostwo Swiata i byli zachwyceni wykonaniem... nie wazne
ile Twoj banshee wazy??
materialu nie mamy zamiaru zmieniac. Jest to jeden z bardziej zaawansowanych stopow na rynku o bardzo dobrych parametrach na tego typu konstrukcje.
Co do obslugi klienta to zgodze sie czesciowo z Slazakiem ale pracujemy nad tym i to na pewno sie zmieni na lepsze.
Jestesmy mala firma i jeszcze duzo przed nami.
Z ciekawosci ile wazy twoj rower Kaktusss?
http://www.zumbi.pl/wahacz_3d.jpg
nie bede pokazywal obciazanych elementow na forum publicznym :/
chyba kazda powazna firma takie informacje zachowuje dla siebie?
czy widziales moze zmessowana rame banshee?
waga ramy w rozmiarze M z tytanowymi oskami to 3960g bez dampera
jakos w Dirt magazine zauwazyli ze na ramie F44 jest sie w stanie zlozyc lzejszy rower od tego na ktorym w tym roku Atherton zdobyl Mistrzostwo Swiata i byli zachwyceni wykonaniem... nie wazne
ile Twoj banshee wazy??
materialu nie mamy zamiaru zmieniac. Jest to jeden z bardziej zaawansowanych stopow na rynku o bardzo dobrych parametrach na tego typu konstrukcje.
Co do obslugi klienta to zgodze sie czesciowo z Slazakiem ale pracujemy nad tym i to na pewno sie zmieni na lepsze.
Jestesmy mala firma i jeszcze duzo przed nami.
Z ciekawosci ile wazy twoj rower Kaktusss?
Od kiedy to robicie te testy wytrzymalosciowe?
Bo na poczatku symulacje olaliscie i wszystkie naprezenia niestety zaczely w praktyce wychodzic. Od tego trzeba bylo zaczac
Ale design i pomysl na zawieche udany tylko jeszcze te curvy mozna by poprawic. Pozdrawiam


GBN CREW
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
MareKambo > wiesz DH-zone to takie forum trochę branżowe. I bardzo dobrze, że kolega Loko odpowiada na pytania i wątpliwości tutaj. Dla niego informacje jakie tu ludzie wpisują tez powinny być istotne.
Mimo to odnoszę takie niejasne wrażenie, że kolega Loco idzie trochę w zaparte ( ja produkuję dobry sprzęt a Wy się czepiacie ). To samo wrażenie miałem ponad rok temu jak rozmawiałem o zakupie ramy.
To i tak piskuś przy kontaktach z DC ( rozmowa jak TPSĄ ) czy 7anna ( gdzie nigdy nic na miejscu nie ma, a sprowadzenie trwa i kosztuje znacznie więcej niż zakup na CRC ).
Mimo to odnoszę takie niejasne wrażenie, że kolega Loco idzie trochę w zaparte ( ja produkuję dobry sprzęt a Wy się czepiacie ). To samo wrażenie miałem ponad rok temu jak rozmawiałem o zakupie ramy.
To i tak piskuś przy kontaktach z DC ( rozmowa jak TPSĄ ) czy 7anna ( gdzie nigdy nic na miejscu nie ma, a sprowadzenie trwa i kosztuje znacznie więcej niż zakup na CRC ).
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Typowie pierdolenie, ze niby polskie to gorsze. Jezdzilem na F44 i praca jest naprawde swietna, o wytrzymalosci sie nie wypowiem, bo nie mam, ani nie polamalem, geometria jest bardzo dobra, a jesli na 2009 jeszcze zostanie poprawiona to juz wogole cudo. Loko nie musi nic udowadniac, w sumie na jego miejscu juz bylbym wkurzony cala ta nagonka na Zumbi (a to nazwa nie taka, a to ramy zle, a mowia to ludzie ktorzy z marka nie mieli nic do czynienia)...
Byla to wypowiedz niesponsorowana
.
Byla to wypowiedz niesponsorowana

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Koledzy, nie widzę tu nagonki tylko pytania, które rodzą się jak zwykle pod koniec sezonu - powód jak zawsze ten sam, przymierzają się wszyscy pytający do zmiany sprzętu.
Dlatego wątpliwości!
Sam także przymierzam się do zmiany i dlatego będę drążył bo tak:
- geometria i zachowanie na trasie jest powszechnie chwalone i tu brawa dla ZUMBI
- wykonanie jakie jest - każdy kto widział, to sobie opinie wyrobił i tu jest słabo
- trwałość i usterkowość, nie będę się wypowiadał bo "loko" odbierze to jako napaść a sam wie ile do wytwórcy wróciło - chyba dobrze nie jest już teraz a starych ram Zimbi jeszcze nie ma za wiele na rynku.
Co do poruszanego przeze mnie tematu, to powiem tak Kolego "loko" nawet nie odpowiedziałeś na zadane pytanie, bo napisałem czarno na białym "zameszowaną ramę ZUMBI" co każdy konstruktor wie o co chodzi - siatka trójkątów na powierzchni bryły (bez sił aby nie naruszać tajemnicy waszych badań).
PS> Co do zameszowanej ramy Banshee, to nie tej na której jeżdżę obecnie ale nowego modelu Legend MKII tak widziałem i nie zachwyciło mnie rozwiązanie
Dlatego wątpliwości!
Sam także przymierzam się do zmiany i dlatego będę drążył bo tak:
- geometria i zachowanie na trasie jest powszechnie chwalone i tu brawa dla ZUMBI
- wykonanie jakie jest - każdy kto widział, to sobie opinie wyrobił i tu jest słabo
- trwałość i usterkowość, nie będę się wypowiadał bo "loko" odbierze to jako napaść a sam wie ile do wytwórcy wróciło - chyba dobrze nie jest już teraz a starych ram Zimbi jeszcze nie ma za wiele na rynku.
Co do poruszanego przeze mnie tematu, to powiem tak Kolego "loko" nawet nie odpowiedziałeś na zadane pytanie, bo napisałem czarno na białym "zameszowaną ramę ZUMBI" co każdy konstruktor wie o co chodzi - siatka trójkątów na powierzchni bryły (bez sił aby nie naruszać tajemnicy waszych badań).
PS> Co do zameszowanej ramy Banshee, to nie tej na której jeżdżę obecnie ale nowego modelu Legend MKII tak widziałem i nie zachwyciło mnie rozwiązanie
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
peka ci zumbi? nie masz znajomosci w firmie? Placisz 1000zl za naprawe mimo ze masz gwarancje...A ramy pekaja jak glupie (zwlaszca dh team czy jak to sie tam zwie) Mialem brac f44, ale po ujzeniu zdjec kilku krzywych, peknietych itd odechcialo mi sie tej ramy.
A osobiscie powiem (jezdzilem kilka razy zmieniajac ustawienia dampera) prac nie powala (zla tez nie jest), ale geo calkiem fajne.
No i pozostaje aspekt wizualny, mi bardzo przypadla do gustu..
A osobiscie powiem (jezdzilem kilka razy zmieniajac ustawienia dampera) prac nie powala (zla tez nie jest), ale geo calkiem fajne.
No i pozostaje aspekt wizualny, mi bardzo przypadla do gustu..
-
- Posty: 279
- Rejestracja: 28.09.2004 20:43:33
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
A powiedz mi Panie projektancie jakiego programu MES uzywacie, bo pokazanym zdjeciu nie ma nawet naniesiaonej siatki elementow.
Zeby nie bylo, nie czepiam sie, chcialbym tylko wiedziec.....
Metoda analiz stosowana prze dana firme moze pokazac, czy robi sie ramy na wysokim poziomie czy spawa sie karnisze......
Zeby nie bylo, nie czepiam sie, chcialbym tylko wiedziec.....
Metoda analiz stosowana prze dana firme moze pokazac, czy robi sie ramy na wysokim poziomie czy spawa sie karnisze......
Panie Romanie na ramie przede wszystkim wg mnie sie jezdzi a nie patrzy na to czy ma wyfrezowane wzorki na mocowaniu dampera o czym kiedys byla rozmowa w myslenicach. Ja lubie prostote i funkcjonalnosc.
Jesli komus bardziej zalezy na tego typu detalach (wg mnie kompletnie nie istotnych) to jest wiele innych propozycji na rynku.
Ramy Zumbi miedzy innymi tym sie wyrozniaja na rynku ze sa recznie robione z prostych rur, taka jest nasza filozofia i tak zostanie. Nie lubie udziwnien ktore nic nie wnosza poza moda.
Co do messa to nie chce sie powtarzac ale nie jest to moim obowiazkiem pokazywac takie dokumenty i wole je zachowac do wlasnych celow.
Szkoda ciagnac temat rysunkow. Zawsze mozemy pogadac na zywo bo czesto sie widzimy.
Co do zwrotow ram to ciekawe skad dysponuje Pan danymi. Owszem zdarzaja sie naprawy gwarancyjne co jest zupelnie normalne w takim interesie ale kazdemu staramy isc na reke i nawet jesli rama byla po wypadku to czesto naprawiamy ja za darmo.
Jesli komus bardziej zalezy na tego typu detalach (wg mnie kompletnie nie istotnych) to jest wiele innych propozycji na rynku.
Ramy Zumbi miedzy innymi tym sie wyrozniaja na rynku ze sa recznie robione z prostych rur, taka jest nasza filozofia i tak zostanie. Nie lubie udziwnien ktore nic nie wnosza poza moda.
Co do messa to nie chce sie powtarzac ale nie jest to moim obowiazkiem pokazywac takie dokumenty i wole je zachowac do wlasnych celow.
Szkoda ciagnac temat rysunkow. Zawsze mozemy pogadac na zywo bo czesto sie widzimy.
Co do zwrotow ram to ciekawe skad dysponuje Pan danymi. Owszem zdarzaja sie naprawy gwarancyjne co jest zupelnie normalne w takim interesie ale kazdemu staramy isc na reke i nawet jesli rama byla po wypadku to czesto naprawiamy ja za darmo.
www.druidbicycles.com
czesto czytaj jak ktos znajomy ja polamie, a czasmi nawet od znajomego chce sie 600zl za przedni trojkat, zeby nie tracic na materialach nie?? ale do ****** jak juz ktos placi 4k zlotych chyba cos mu sie za to nalezy?
Lubie zumbi tylko i wylacznie za desaign... Moje zdanie jest takie, ze ktos kto przesiada sie z krossa signa na zumbi jest bardzo zadowolony, a ktos kto przesiada sie z pozadnej ramy (glory m3 itd) jest poprostu zniesmaczony...
Pozdro
Lubie zumbi tylko i wylacznie za desaign... Moje zdanie jest takie, ze ktos kto przesiada sie z krossa signa na zumbi jest bardzo zadowolony, a ktos kto przesiada sie z pozadnej ramy (glory m3 itd) jest poprostu zniesmaczony...
Pozdro
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
A weźcie sobie jakąś melisą Panowie, albo coś .. bo to już idzie w komedie .
Co do pytania generalnego - Za 4000zł zdecydowanie wg. mnie nie warto, ale sądzę, że Loko jako człowiek, sprawi, że warto i Da jakiś rabat . DC teraz też wywindowało cenę cane i uważam, że mimo paru innowacji, to oferta stała się mniej atrakcyjna ... ale z racji na podobne podejście - Można z każdej ceny zrobić tak by było warto.
Przymierzałem się do f44 i ta prostota ramy właśnie mi się podoba . Jakość wykonania - Widziałem wykonane lepiej i gorzej, ale jestem skory to wybaczyć - Młoda firma ... Przypomnieć wpadkę z walniętym V10 ? Kontakt i warunki zakupu - Nie wiem jak jest teraz, ale ja czekałem 1,5dnia na opdowiedź, więc takiej tragedii nie ma ...
Generalnie życzę powodzenia w rozwoju, bo jest jeszcze co poprawiać, ale z tego wszystkiego wkońcu może wyjść niezły efekt . Zumbi ma to do siebie, że się nie afiszuje szeroko, a i tak widać te ramki ... coś w tym jest jednak . Co do rozbieżności wagi - Panowie... nie ma 2 takich samych rzeczy na świecie, o dokładnie tej samej wadze ... Jeżeli wahania są duże - ok... tu ktoś daje dupsztala, ale chciałem przypomnieć, że ramy zumbi są robione customowo i różne sztuki mają prawo różnie ważyć .
Wypowiedź nie jest sponsorowana, bo jestem użytkownikiem DC z długim stażem i z racji, poprawy odnośnie podejścia do klienta i kontaktu, pewnie jeszcze będę jakiś czas ... Zumbi życzę powodzenia .
Co do pytania generalnego - Za 4000zł zdecydowanie wg. mnie nie warto, ale sądzę, że Loko jako człowiek, sprawi, że warto i Da jakiś rabat . DC teraz też wywindowało cenę cane i uważam, że mimo paru innowacji, to oferta stała się mniej atrakcyjna ... ale z racji na podobne podejście - Można z każdej ceny zrobić tak by było warto.
Przymierzałem się do f44 i ta prostota ramy właśnie mi się podoba . Jakość wykonania - Widziałem wykonane lepiej i gorzej, ale jestem skory to wybaczyć - Młoda firma ... Przypomnieć wpadkę z walniętym V10 ? Kontakt i warunki zakupu - Nie wiem jak jest teraz, ale ja czekałem 1,5dnia na opdowiedź, więc takiej tragedii nie ma ...
Generalnie życzę powodzenia w rozwoju, bo jest jeszcze co poprawiać, ale z tego wszystkiego wkońcu może wyjść niezły efekt . Zumbi ma to do siebie, że się nie afiszuje szeroko, a i tak widać te ramki ... coś w tym jest jednak . Co do rozbieżności wagi - Panowie... nie ma 2 takich samych rzeczy na świecie, o dokładnie tej samej wadze ... Jeżeli wahania są duże - ok... tu ktoś daje dupsztala, ale chciałem przypomnieć, że ramy zumbi są robione customowo i różne sztuki mają prawo różnie ważyć .
Wypowiedź nie jest sponsorowana, bo jestem użytkownikiem DC z długim stażem i z racji, poprawy odnośnie podejścia do klienta i kontaktu, pewnie jeszcze będę jakiś czas ... Zumbi życzę powodzenia .
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
zagranica przesiadaja sie z V10 M6 i innych i pisza do mnie ze to najlapsza rama na jakiej jezdzili do tej pory. Nie rzadko sa to zawodnicy ktorzy startuja miedzy innymi w pucharze swiata wiedza o czym pisza.
Jak ktos w wypadku uszkodzi rame to nawet jesli kosztuje 20000 to i tak bedzie musial pokryc koszty nowego elementu. Trudno zeby dawac gwarancje na uszkodzenia mechaniczne.
Jak ktos w wypadku uszkodzi rame to nawet jesli kosztuje 20000 to i tak bedzie musial pokryc koszty nowego elementu. Trudno zeby dawac gwarancje na uszkodzenia mechaniczne.
www.druidbicycles.com
-
- Posty: 279
- Rejestracja: 28.09.2004 20:43:33
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Jako potencjalny klient pytam tylko o program uzyty do analiz elementow skonczynych i wspolpracujacy z nim program CAD, nie jest to chyba tajemnica handlowa. Nie prosze o podawanie metod, czy jakichkolwiek danych. Jakoz, ze siedze w tego typu analizach na codzien, dane takie pozwola mi na ewentualne podjecie decyzji o kupnie ramy.
Pozdrawiam i dziekuje
Pozdrawiam i dziekuje
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Czy warto wydac 4000zł na Zumbi f-44 Ti ???
Loko co do prostoty to ja to szanuję, można i tak (jedni lubią tak a inni inaczej).
Ale prostotą nie ukryje się tego jak rama wygląda i że zaufania mojego nie budzą "usterki" które sam widziałem, Kolega mówi prostota a proszę bardzo rama z domowej firmy z prostych rurek, bez hydroformowania - proszę poniżej:
Nadal życzę ZUMBI jak najlepiej, bo to bardzo dobra rama ale jak nie zostanie poprawiona jakość wykonania to może być różnie z przyszłością.
Ale prostotą nie ukryje się tego jak rama wygląda i że zaufania mojego nie budzą "usterki" które sam widziałem, Kolega mówi prostota a proszę bardzo rama z domowej firmy z prostych rurek, bez hydroformowania - proszę poniżej:
Nadal życzę ZUMBI jak najlepiej, bo to bardzo dobra rama ale jak nie zostanie poprawiona jakość wykonania to może być różnie z przyszłością.
- Załączniki
-
- CB spawy z bliska.JPG (181.73 KiB) Przejrzano 1397 razy
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
Dziwne rzeczy rzeczesz Waść. Mam sporo znajomych bawiących się w DH na wysokim poziomie i jakoś opinie o Zumbi nie są najpochlebniejsze. I cały czas przewija się temat jakości a nie pracy czy kątów. Twoje zdanie tym bardziej dziwi, że zawodnicy startujący w pucharach świata to w 99,9% zawodnicy sponsorowani, a nikt nie będzie trenował na co dzień na innym rowerze niż na tym co się ściga.
zagranica przesiadaja sie z V10 M6 i innych i pisza do mnie ze to najlapsza rama na jakiej jezdzili do tej pory. Nie rzadko sa to zawodnicy ktorzy startuja miedzy innymi w pucharze swiata wiedza o czym pisza.
A o tym,że ludzie z M6 przesiądą się na Zumbi to może śniłeś. Bujda kompletna. Może kilku oszołomów by się jeszcze znalazła na taką zamianę, ale nie mów nawet, że Twoja rama może konkurować z M6.
Zawieszenie masz naprawdę niezłe, kąty też, ale jakością to Ci bliżej do signa (z tym, że one mniej pękają ).
Jaką metoda sprawdzasz materiał przed spawaniem i potem jako gotowa rama ?
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości