opony 24" Slopestyle/fr
opony 24" Slopestyle/fr
Witam .Tak jak w temacie potrzebuję onon 24"(nie ma zbyt wielkiego wyboru). Zalezy mi przedewszytkim na mozliwie niskich oporach toczenia gdyż dużo będę poruszał się po mieście.... opona powinna w miarę dobrze trzymać na suchej, często luźnej nawierzchni... będzie ona używana w fr,dirt ogółem slopestyle ze sporym udziałem jazdy w mieście. Zastanawiałem się nad holly/high rollerami oraz schwable table top...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
http://allegro.pl/show_item.php?item=394744345
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 25.08.2007 08:45:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Kontakt:
polecam High Roller
ale jak kupujesz to bierz z podwójnym oplotem
bo jak z normalnym przesadzisz to ... (patrz na moje doświadczenie :PP ) -->
http://www.pinkbike.com/photo/2379249/
ale opony super ;]
fajnie się trzymają
polecam ;]
ale jak kupujesz to bierz z podwójnym oplotem

bo jak z normalnym przesadzisz to ... (patrz na moje doświadczenie :PP ) -->
http://www.pinkbike.com/photo/2379249/
ale opony super ;]
fajnie się trzymają

polecam ;]
[s] http://www.pinkbike.com/buysell/515867/
kamillr a czytac potrafisz? spotkales sie kiedys z larsenem na 24"?? jesli tak to pokaz gdzie..
paczek_26 holly roller bedzie trzymal sie tylko na ulicy, na luznej nawierzchni moze uciekac.. z high rollerami moze byc problem bo nie wiem z jaka szerokoscia wystepuja na 24".. przeszukaj crc i sie postaraj poszukac czegos a jak nie to najlepszym wyborem bedzie table top albo holly
paczek_26 holly roller bedzie trzymal sie tylko na ulicy, na luznej nawierzchni moze uciekac.. z high rollerami moze byc problem bo nie wiem z jaka szerokoscia wystepuja na 24".. przeszukaj crc i sie postaraj poszukac czegos a jak nie to najlepszym wyborem bedzie table top albo holly
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 25.08.2007 08:45:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Kontakt:
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 13.10.2008 20:17:14
- Lokalizacja: Niemodlin
- Kontakt:
nie wiem czy wogóle istnieje opona do stretu i fr w jednym,
jak ma być na miasto to z twardej mieszanki i niskimi klockami,
a do fr miękka i wysokie klocki( jak ma się trzymać) do ostrego fr polecam panaracer fire fr 2,4.
w slopie dużo osób jeździ na kenda k-rad, ja bym polecał hight roller 24x2,5 70a 60 TPI ma grube ścianki i nie jest droga jedyne 69zł na rowerowy.com
guma 70a wytrzyma długo na mieście
jak ma być na miasto to z twardej mieszanki i niskimi klockami,
a do fr miękka i wysokie klocki( jak ma się trzymać) do ostrego fr polecam panaracer fire fr 2,4.
w slopie dużo osób jeździ na kenda k-rad, ja bym polecał hight roller 24x2,5 70a 60 TPI ma grube ścianki i nie jest droga jedyne 69zł na rowerowy.com
guma 70a wytrzyma długo na mieście
K-rada bym sobie odpuścił. Ciężka, guma szybko znika, lubi sie drzeć nawet przy 60TPI. Ktos wspomniał o Holly Rollerach. Swego czasu miałem komplet 26x2,4" w Bitchu i tez zdażało się jeździć gdzieś w lesie na step upach itp. i nawet źle nie było. Fakt, że od takiej opony nie mozna zbyt wiele w lesie wymagać ale od biedy sobie poradzi. Więc mysle, ze by była w miare uniwersalnym wyjściem.
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 25.08.2007 08:45:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Kontakt:
Bombell a testowałeś ją na mokrej nawierzchni ? ;]
ja tak ... zarówno K-rad'a jak i Kende Flame ...
po obu mam blizny na nogach...
na holly rolerze jeździł Greenman,
od chyba 3 lat tą opone miał,
HollyRoller dobrze sie sprawuje jedynie na street itp, w lesie to już gorzej ...
polecam Highroller'a ;] jak pisali wyżej 69zł !
tanie a dobre
ja tak ... zarówno K-rad'a jak i Kende Flame ...
po obu mam blizny na nogach...
na holly rolerze jeździł Greenman,
od chyba 3 lat tą opone miał,
HollyRoller dobrze sie sprawuje jedynie na street itp, w lesie to już gorzej ...
polecam Highroller'a ;] jak pisali wyżej 69zł !
tanie a dobre

[s] http://www.pinkbike.com/buysell/515867/
Na Holly po deszczu nie jeżdziłem ale na wilgotnej glebie i sie nawet spoko czyściła oponka.
A Holly do streetu własnie nie bardzo, za szeroka, za duże opory toczenia, za ciężka
więc bardziej ja bym do dirtu przeznaczył albo innych grubszych akcji z pogranicza lekkiego fr.
A co do Flame to co ty się spodziewałeś po oponie do cruisera
Mojej mamiej podobne kupiłem do holenderki ;D hehehe
A Holly do streetu własnie nie bardzo, za szeroka, za duże opory toczenia, za ciężka

A co do Flame to co ty się spodziewałeś po oponie do cruisera

Ja też polecam Table Top to zastosowań jakie opisałeś.
Jeżdżę już pół roku na tej gumie w rozmiarze 24" i na nasze wszystkie łódzkie traski mogę śmiało polecić. Agresywniejszego bieżnika u nas w mieście nie da się wykorzystać.
A na wyjazdy (jeśli planujesz) w "góry", to bez zastanowienia high roller w tym rozmiarze.
Jeżdżę już pół roku na tej gumie w rozmiarze 24" i na nasze wszystkie łódzkie traski mogę śmiało polecić. Agresywniejszego bieżnika u nas w mieście nie da się wykorzystać.
A na wyjazdy (jeśli planujesz) w "góry", to bez zastanowienia high roller w tym rozmiarze.
noo wyjezdzie w góry mogę zapomniec.. a nawet jesli bym jechał to wiadomo że zaopatrzył bym się w inne opony. Jezdziłem i na high i na holly rollerach, lecz jakos zdecydować się nię mogę... a i jeszcze ta szerokość mnie przeraża troszkę w highrollerach , gdyż mam bardzo mało miejsca na oponę... myślę że najrozsondzniejsze będą tabletopy na łodzkie warunki. Boję się tylko o ścianki... taka troszkę szmaciana mi się ta opona wydaje. opona będzie jeżdzona w fulu tak ze do granic możliwości nie będę wykorzystywał ich własciwoscii amortyzujących:P:P:P
http://allegro.pl/show_item.php?item=394744345
no na pierwszy rzut oka nie wygląda za mocno, ale jak będziesz trzymał ciśnienie w granicach rozsądku, to raczej nic jej nie będzie.
oponka po pół roku jazdy:
http://lh4.ggpht.com/mtylski/SIBeuv55I9 ... 5%82o2.JPG
Gdybyś się zdecydował, to jeszcze mała uwaga: opona na suchym ma granicę przyczepności położoną dalej niż duże bieżniki, ale jej przekroczenie ciężko wyczuć.
Chcę powiedzieć, że opony z dużym bieżnikiem zaczynają wcześniej tracić przyczepność, ale tracą ją powoli i daję się łatwiej kontrolować w poślizgu, natomiast takie zamknięte bieżniki na suchym tracą przyczepność później (są bardziej przyczepne do pewnego momentu), ale po przekroczeniu granicy przyczepności tracą ją prawie całą od razu.
Mam nadzieję, że da się zrozumieć moje wywody na temat przyczepności
oponka po pół roku jazdy:
http://lh4.ggpht.com/mtylski/SIBeuv55I9 ... 5%82o2.JPG
Gdybyś się zdecydował, to jeszcze mała uwaga: opona na suchym ma granicę przyczepności położoną dalej niż duże bieżniki, ale jej przekroczenie ciężko wyczuć.
Chcę powiedzieć, że opony z dużym bieżnikiem zaczynają wcześniej tracić przyczepność, ale tracą ją powoli i daję się łatwiej kontrolować w poślizgu, natomiast takie zamknięte bieżniki na suchym tracą przyczepność później (są bardziej przyczepne do pewnego momentu), ale po przekroczeniu granicy przyczepności tracą ją prawie całą od razu.
Mam nadzieję, że da się zrozumieć moje wywody na temat przyczepności

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość