najdziwniejsze patenty

artin.van.bruyen
Posty: 1208
Rejestracja: 19.09.2007 20:20:18
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: artin.van.bruyen »

FreeMan wiadome, ale... nie wszystko
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Karasmce a się tam bawic 2kg mniej na samych obręczach jeździć :P
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
bobnh
Posty: 133
Rejestracja: 03.05.2005 02:26:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: bobnh »

jak sie czegoś nie rozumie to nie oznacza ze jest to złe ....
http://bobpl.pinkbike.com/
heaven666
Posty: 23
Rejestracja: 16.03.2008 20:22:17
Lokalizacja: KRK/Sącz
Kontakt:

Post autor: heaven666 »

ja proponuje zasiadac na rower na czczo i po uprzednim wypróżnieniu...co u niektórych będzie można zejść z masy nawet do 5kg :twisted:
http://www.pinkbike.com/photo/2349174/
Monx
Posty: 398
Rejestracja: 28.02.2008 15:03:59
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Monx »

Ale zębaty z przodu to mam podziurawione równo.
Oczywiście z głową...
Zobaczymy ile wytrzymają.
Szakall
Posty: 502
Rejestracja: 09.06.2007 15:51:36
Lokalizacja: Świebodzin
Kontakt:

Post autor: Szakall »

heaven666 ja proponuje do tego obciac sie na lyso, wydepilowac nogi, obciac paznokcie i jezdzic bez butow :twisted:
http://www.pinkbike.com/u/szakal/album/
SzyszkaRider
Posty: 152
Rejestracja: 07.04.2008 07:00:29
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Post autor: SzyszkaRider »

Czasami tego nie kapuje....jak można nawiercać rame dlak kilku gram ? :/
Mój kolega ma bika 25 kg jakoś żyje xD
A niektórzy to by lakier z ramy zdarli żeby mieć 5 gram mniej...
...
Robinson
Posty: 101
Rejestracja: 04.11.2007 22:59:52
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Robinson »

Ale mam zajebisty pomysł !!!! Wtłaczajcie do wnętrza ram jakiś gaz lżejszy od powietrza np: wodór xD BUAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!!!! :mrgreen:
Obiecuje Koledze SPACED że skocze na płask z 2,5 metra :) i zdjęcie pokaże.
Michal4X
Posty: 1853
Rejestracja: 17.10.2007 16:22:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Michal4X »

ee ja nie rozumiem tej calej popierdolon** polityki nawiercania i zyskiwania kilku gram.. przeciez przez to oslabia sie wytrzymalosc calej konstrukcji bika.. rozumiem skrocenie sztycy czy kiery.. trzeba byc niezlym zjebem zeby wsztstko nawiercac.. nie lepiej po prostu wlozyc kase w cos lekkiego a wytrzymalego? :|
mlody8899
Posty: 196
Rejestracja: 09.08.2007 18:34:54
Lokalizacja: Brusy
Kontakt:

Post autor: mlody8899 »

Robinson sie tak nie śmiej kiedyś czytałem artykuł o jakimś tam zawodniku, juz nie pamiętam kto to był ale zamiast powietrza do kół pompował hel :P
[=Groove=]
Posty: 755
Rejestracja: 10.09.2006 09:05:21
Kontakt:

Post autor: [=Groove=] »

Ja osobiście tego nie praktykuję. Strasznie mnie drażnią rozmowy o częściach wielu ludzi którzy zanim o cenę i wytrzymałość pytają o wagę. Różnie to sobie można tłumaczyć. Tak jak z rurkami spuszczonymi do granic możliwości i siodłami slim. Pytanie tylko dla kogo i do kiedy jest to wygoda a kiedy zaczyna się ślepa moda.
Michal4X
Posty: 1853
Rejestracja: 17.10.2007 16:22:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Michal4X »

mlody8899 hel albo azot.. byl kiedys temat o tym.. ale w rowerkach to nie robi roznicy.. w rajdach samochodowych robi bo guma ma takie same wlasciwosci przy np. -20 i przy +20
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Michal4X azot ;) Znajomy do furki sobie zaladował bo jest troche skrzywiony ;)
bobnh
Posty: 133
Rejestracja: 03.05.2005 02:26:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: bobnh »

to tak jak z religia ..każdy ma swoje zdanie i się jego trzyma... bez względu na argumenty i kontrargumenty . Ale panuje wolność wyborów (w założeniu przynajmniej) i nie powinno się nazywać debilizmem .głupota czegoś czego nie rozumie. Jak wcześniej napisałem tego raczej się nie robi dla paru gram bardziej względy estetyczne się liczą
http://bobpl.pinkbike.com/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

bobnh ja rozumiem spiłowanie mocnowania tarczy w widełku do DJ ze wzgledów estetycznych ale nawierty nie maja sensu. Jedyne co w zyciu wiercilem to basha od napinacza ale to z waga nic wspolnego nie mialo. Po prostu chcialem zeby sie lepiej błoto czysciło.
04dw
Posty: 96
Rejestracja: 21.10.2008 20:50:26
Kontakt:

Post autor: 04dw »


Robinson sie tak nie śmiej kiedyś czytałem artykuł o jakimś tam zawodniku, juz nie pamiętam kto to był ale zamiast powietrza do kół pompował hel Razz
hel chyba troche za szybko ucieka z detek zeby pompowac go do kol :P

Z tymi nawiertami, coz. Watpie czy kazdy kto to robi zna podstawy mechaniki i materialoznawstwa zeby wiedziec co robi, pewnie 95% osob wierci na oko, chyba taka moda nastala. To jest chyba tak samo jak z moda na jazde brejkles, nie wytlumaczysz oszolomowi, ktory jest pewny ze jezdzi mu sie bezpieczniej niz z hamulcami, tlumaczac to mozliwoscia pekniecia linki, kazdy predzej czy pozniej zrozumie czy upor mial sens :)
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

Wyczynowe poprawianie dopracowanych rozwiązań ( sporty motorowe ) ma sens jeśli wykona to firma z odpowiednim zapleczem technologicznym. Jeśli kupiłeś sportową wersję BMW M5 i nadal sądzisz że jest mało sportowa to wywalasz 100.000 euro więcej i chłopaki modyfikują Ci auto do granic wytrzymałości ale DAJA GWARANCJE !!!!!! Jak sobie sam ponawiercasz ramę i kierę to nawet nie masz gwarancji że pierwszy test zakończysz w całości....srać na połamany rower ale zmasakrowana szczęka i zdeformowane czoło nie wyglądają już tak wesoło....

Jeśli kupiłeś sobie wypasiony rower - szanujące sie marki obliczają w profesjonalnych programach wytrzymałość elementów i tak dobierają proporcje aby detal żył bezpiecznie odpowiedni czas - i dochodzisz do wniosku że poprawisz ich pracę nawiercając - na oko ramę !!!!! to jesteś szalony.

jedno stanowisko do pracy w programach obliczeniowych ( cad ) kosztuje tyle co dobry rower szosowy, pomijajac wiedzę zdobywaną latami na technicznych uczelniach. Samo ukończenie politechniki nie daje gwarancji że mgr.inż zna sie na tym co robi !! Czas poświęcony na projekty i obliczenia,testy i weryfikacje liczony jest w dziesiątkach tysięcy pln,euro,usd....itp.
Aby prawidłowo zaprojektować i ustalić procesy produkcyjne trzeba mieć zaplecze i środki na realizację a wam się wydaje że znacie się lepiej i nawiercacie kierownice, ramy i inne części !!

Wspaniale :) powodzenia panowie tylko nie płakać gdy nagle pęknie kiera po modyfikacjach a wasze zęby wbiją się na pycie w mostek !! albo wasz odbyt zostanie spenetrowany ułamaną sztycą na ostro !!!

Każdy robi co chce ale jak widzisz że ktoś chce zrobić sobie krzywdę to reaguj...
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Schodek była jedno nawiercanie za które nie traciło sie gwary podobno ale teraz to i tak nie wazne bo chodziło o stare turnery i nawierty pod inna geometrie, a nie wage ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość