moim zdaniem zadna rewelacja.. myslalem ze moze zrobia cos ciekawszego i dadza swoj zielony kolor no ale skoro to proto to moze jeszcze kilka rzeczy pozmieniaja..
btw co to za opona z tylu? (ze maxxis to wiem :P)
Maxxis Creepy Crawler 2,5" przynajmniej tak mi sie wydaje. A co do ramki. Po prostu rama trialowa. Tutaj nie ma co rzezbic i upiekszac. Bardziej liczy sie ile to wazy i jakie jest wytrzymale. Dobrze , dobrze dla kazdego cos milego Dh byl , 4x i street byl teraz Trial. Mogliby pomyslec nad czyms fajnym do Enduro a takze Fr.
ale jakis full do enduro/fr bym im sie przydal.. a nie tylko full do dh i voodoo do 4x czy tam dirtu..
jakos nigdy nie zaglebialem sie w opony do trialowki, ale po co opona 2,5?
ArthurGreen z 10 m ...
poprostu jezdza na ciut nizszym cisnieniu zeby zwiekszyc przyczepnosc, no i racja tlumi uderzenia, max skoki to granica 4 m na plaskie
tak naprawde to zadko ktory skacze powyzej 3 m, to tak samo jak z dropami, sa rekordy, no ale zwykle skacze sie mniej, na zawodach zwykle to max 2, 2.5 m.
Fajna ramka, tylko mam jedno zastrzezenie... Zamiast tej krotkiej rurki "podsiodlowej" dalbym element CNC, ktory na pewno zwiekszylby wytrzymalosc calej konstrukcji obejmujac rury znacznie szerzej. Ale ogolnie geometria jest fajna. Ciekawe jak bedzie z wytrzymaloscia .
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
Bombell to samo przyszło mi do głowy na jakimś forum trialowym czytałem jak znawcy tematu pisali, jak jest ze spawaniem trialówek w Mielcu - podobno każda inna, a żadna nie podobna do projektu. Już chwilę temu gdzieś to widziałem, wiec nie wiem jak teraz
Bombell uwazasz to za wade ? swego czasu interesowalem sie trialem i z tego co wiem to bikepol wsrod trialowcow ma taka opinie jak np: dartmoor wsrod dualowcow i innych streetowcow; czyli najtanszy sprzet na jakim da sie uprawiac ten sport jesli ne ma sie kasy na ZOO albo inne echo