Yeti 303 vs. Intense Socom
Yeti 303 vs. Intense Socom
Siema.
Mam problem.Która ramka bedzie lepsza do racingu w polsce ale czasami gdzieś zagranicą(oczywiście wiem że różnica wagowa jest duża).
Miałbym wersje yeti z tytanowimi srubkami, alu. ośka itd. więc bedzie lżejsza.
Słyszałem równiez o tym że socom jest mało wytrzymały ale, pod moja waga 45 kg i wzroście 158 cm powinien byc dobry.Głównie chodzi mi o to żeby sie dowiedziec która ramka ma lepszą prace zawieszenia.
Socoma mugł bym miec za 5700 zl a yeti za 5400 oczywiście obie sztuki nowe.
Pozdro
Mam problem.Która ramka bedzie lepsza do racingu w polsce ale czasami gdzieś zagranicą(oczywiście wiem że różnica wagowa jest duża).
Miałbym wersje yeti z tytanowimi srubkami, alu. ośka itd. więc bedzie lżejsza.
Słyszałem równiez o tym że socom jest mało wytrzymały ale, pod moja waga 45 kg i wzroście 158 cm powinien byc dobry.Głównie chodzi mi o to żeby sie dowiedziec która ramka ma lepszą prace zawieszenia.
Socoma mugł bym miec za 5700 zl a yeti za 5400 oczywiście obie sztuki nowe.
Pozdro
Praca to kwestia gustu. Mi bardzo VPP pasuje, o 303 są też bardzo entuzjastyczne opinie ale nie jeździłem. Przy Twojej wadze kierował bym się zdecydowanie masą całego roweru, bo wątpię byś przy takiej masie miał siłę rzucać ciężkim klockiem. Prawdę mówiąc nie wyobrażam sobie w ogóle DH przy takiej masie, bo będziesz miał olbrzymie problemy z ustawieniem zawieszenia.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Wlodek_DH - Socom.. Przy Twojej wadze, yeti może Cię przygnieść 
Tak na serio, to wbrew pozorom ten system Yeti wymaga troszkę zaangażowania.. Smarowanie, usuwanie nadmiaru smaru.. Ni każdemu się chce..

Tak na serio, to wbrew pozorom ten system Yeti wymaga troszkę zaangażowania.. Smarowanie, usuwanie nadmiaru smaru.. Ni każdemu się chce..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Te dwie ramy co zupełnie rózne konstrukcje nie mają w sumie ze sobą nic wspólnego poza zastosowaniem
Skoro ważysz 45 kg nie myślałbym bym nawet o Yeti bo to dosć cięzka rama będzie Ci trudno bike'a opanować
Jak dla mnie zdecydowanie Socom który jest bardzo lekki i idealnie nadaje sie do zbudowania bike'a racing DH ...

Skoro ważysz 45 kg nie myślałbym bym nawet o Yeti bo to dosć cięzka rama będzie Ci trudno bike'a opanować
Jak dla mnie zdecydowanie Socom który jest bardzo lekki i idealnie nadaje sie do zbudowania bike'a racing DH ...
Sell: Rower - Intense M9
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
AlanCK - Czy cięższy o kilogram, półtora rower jest trudniej opanować ?? To nie lokomotywa.. Przy jego masie nie ma sensu po prostu pchać się w Yeti i tyle.. Opanować opanował by na bank, bo geo jest świetne w 303
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No chyba raczej Socom bo tak jak kazdy mówi Yeti mogło by cie "przygnieść" wagą. Co do pracy tez mam Intensa , wiec moge spokojnie powiedziec ze mi sie VPP bardzo podoba. Poprostu lubie miec miekkie zawieszenie pod dupa. Jeżeli nie lubisz miec miekkiej zawiechy to raczej srednio Socom , bo wkoncu tam jest VPP chodz mozna oczwyscie ustawic tez damper pod siebie.
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Zadam jedno pytanie czy ktoś z was jeździł kiedyś na Yeti 303 ??? Sądzę że nie ... moje yeti waży 18.9kg z dętkami IRC które ważą po 430g każda i ogólnie dość ciężkie koła mam. Jeśli Wlodek_DH włoży sobie sprężynę 275lbs do tego koła ważące po 700g przednie tylne 1100g i lekkie komponenty to rower na bank będzie ważył 15kg lub mniej . Przednie koło u Włodka waży dwa razy tyle co moje. A wracając do Yeti 303 to yeti bije na głowę technologie pracy V10 czy Intensa. Rama Intens nie będzie tak sztywna i nie będzie miała tak super progresji zawieszenia i jej kultury pracy jak Yeti. Może tym stwierdzeniem oburzę posiadaczy SC czy intensa ale posiadałem V10 07 i teraz mam Yeti 303 z 2009 roku i SC nie dorasta Yeti do pięt. Może i trzeba o Yeti dbać czyścić smarować ale jak ktoś to lubi to tylko zaleta tej ramki. Yeti to czyste DH i jest wyjątkowo dopracowaną ramą a opinie że szyny się brudzą przy mokrych warunkach to nie prawda do końca bo są w miejscach trudno dostępnych dla błota i szyny trzeba smarować raz na pół miesiąca. A dodatkową zaletą jest możliwość ustawiania 3 różnych kątów tylnego zawieszenia i położenia górnej szyny przy ustawianiu 64,14* rama jest jeszcze miększa od V10 i jeszcze lepiej klei glebę niż V10 .
http://www.pinkbike.com/photo/4738594/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości