
Dartmoor 2009
Szkoda, że nie ma nigdzie w internecie pełnego katalogu nowych części. Miałem okazje takowy zobaczyć i jest sporo nowych części których nie ma w tym linku. Głownie chodzi o kolory (gripy chyba we wszystkich możliwych kombinacjach samego gripa + zacisku, coś około 10 kolorów szprych..) Tylko z tymi szprychami to podobno będą dobre i na pewno nie tanie, bo jak się dowiedziałem, mają być produkowane przez podajże Championa, ale głowy sobie urwać nie dam. W tamtym katalogu było też kilka nowych obręczy, oczywiście wybór kolorów tęczowy 

http://www.cyklomaniak.zgora.pl/sklep/i ... rtmoor.pdf
Dartmoor nie jest _tani_. Jest drogi, gdyż w cenie dartowych stuffów można kupic 2 razy więcej roweru innych firm (zoomy, shimana, novateki etc).
Dartmoor nie jest _tani_. Jest drogi, gdyż w cenie dartowych stuffów można kupic 2 razy więcej roweru innych firm (zoomy, shimana, novateki etc).
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
uzurpator właśnie o tym katalogu mówiłem, sam nie mogłem znaleźć, dzięki za fatygę
I co do tego że jest drogi to masz racje, ale ktoś kto chciałby składać rower na akurat np różowych elementach, to wśród części firm które podałeś za wiele nie znajdzie.
Steel2 tylko porównując koszt np piast do ns'a lub novateca, dartmoor ma dosyć drogie częsci, a jakościowo i konstrukcyjnie jest niemal to samo.

Steel2 tylko porównując koszt np piast do ns'a lub novateca, dartmoor ma dosyć drogie częsci, a jakościowo i konstrukcyjnie jest niemal to samo.
ta firma spada na psy nic nie zmieniaja tylko jakies malowanie a na te ramy daja kosmiczne ceny kto za 900 zl bedzie kupowal nowa nieprzetestowana rame jakbym mial wybór pomiedzy bitchem a tym nowym cr mo od dartmoora to na 100% wybralbym bitcha ponadto ta firma zaczela sie mocno wzorowac na NSie z tego co widze
Michal4X czemu z jednej strony wyższe kołnierze, z drugiej nie? Bo wyższy kołnierz lepiej przenosi obciążenia wynikające z hamowania tarczą i na obręcz i na szprychy, więc jest to zdrowsze dla naszego koła.
Niezłe stoisko z cukierkami zrobili a części jak dla mnie bez rewelki a przy tym niezbyt tanie, jeśli chodzi o stosunek cena/jakość.
Niezłe stoisko z cukierkami zrobili a części jak dla mnie bez rewelki a przy tym niezbyt tanie, jeśli chodzi o stosunek cena/jakość.
popieeel Co do ramek to masz trochę racji ale nie do końca. Cody można porównać do Majesty od NSa bo są bardzo zbliżone jeśli chodzi o rozwiązania, geo, materiał ale już nie cenę bo Majesty ma być z 500zł droższa od Darta więc dobra konkurencja dla Majesty moim zdaniem. A czy są nie przetestowane? Jak jeździ Kraja każdy wie a ramka przeżyła 

Siemanko,
Wildze ze dość sceptyczne i z dystansem podejście do kolekcji. Musze sprostować kilka rzeczy które zostały napisane przez was.
-piasty, w zasadzie to tak jak ktoś napisał to jest novatech i nie zerzniete od novatecha, ale zrobione przez nich bo to jest ich fabryka. nie jest to dokładnie taka piasta jak ktoś napisał bo ma inne flaki to w tamtej o której napisał nie dało by się zrobić boltonow bo os nie jest tam cała. co do tego ze sa identyczne jak ns to tez nie, bo maja inne mocowanie tarczy i inne frezowanie. ktoś pisał o rożnych kołnierzach, zrobione jest to dla zbicia masy, a nie odbija sie to na sztywności.
-co do drogich ram stalowych, to spójrzcie ile kosztują takie ramy innych marek, z taka technologia, nasze kosztują najmniej jak to jest możliwe, Michal4x piszesz o dmrach i DC, ale oni nie maja takich rozwiązań jak dart, nie maja takiej masy, naprawdę b dużo pracy poszło w ta ramę.
-kolory sa tylko dodatkiem, i nie ma to nic z związanego z technologia, jak inni wybierają czarne tak my bierzemy jeszcze kilka i tak jak ktoś napisał, dlatego ze dzieciaki takie chcą, zresztą ja tez. mój jest ten niebieski rower z linka bomblla 10,8kg;)
-pedały w żadnym razie nie sa jak TW, jak juz gadamy o fabrykach to tw sa z HT, a dart z ... innej;) zupełnie inna konstrukcja jedyna podobna rzecz ze oba produkty to niskie pedały platformowe do dirtu.
-szprychy to praktycznie to co dt chanpiony, cena kolorowej około 1zl, tak to jest jak się tyle za markę nie płaci;)
Wildze ze dość sceptyczne i z dystansem podejście do kolekcji. Musze sprostować kilka rzeczy które zostały napisane przez was.
-piasty, w zasadzie to tak jak ktoś napisał to jest novatech i nie zerzniete od novatecha, ale zrobione przez nich bo to jest ich fabryka. nie jest to dokładnie taka piasta jak ktoś napisał bo ma inne flaki to w tamtej o której napisał nie dało by się zrobić boltonow bo os nie jest tam cała. co do tego ze sa identyczne jak ns to tez nie, bo maja inne mocowanie tarczy i inne frezowanie. ktoś pisał o rożnych kołnierzach, zrobione jest to dla zbicia masy, a nie odbija sie to na sztywności.
-co do drogich ram stalowych, to spójrzcie ile kosztują takie ramy innych marek, z taka technologia, nasze kosztują najmniej jak to jest możliwe, Michal4x piszesz o dmrach i DC, ale oni nie maja takich rozwiązań jak dart, nie maja takiej masy, naprawdę b dużo pracy poszło w ta ramę.
-kolory sa tylko dodatkiem, i nie ma to nic z związanego z technologia, jak inni wybierają czarne tak my bierzemy jeszcze kilka i tak jak ktoś napisał, dlatego ze dzieciaki takie chcą, zresztą ja tez. mój jest ten niebieski rower z linka bomblla 10,8kg;)
-pedały w żadnym razie nie sa jak TW, jak juz gadamy o fabrykach to tw sa z HT, a dart z ... innej;) zupełnie inna konstrukcja jedyna podobna rzecz ze oba produkty to niskie pedały platformowe do dirtu.
-szprychy to praktycznie to co dt chanpiony, cena kolorowej około 1zl, tak to jest jak się tyle za markę nie płaci;)
Eee... Jak kołnierze są niższe dla zbicia masy to czemu oba nie są niskie tylko jeden wyższy a drugi niższy? Z resztą przy niższym kołnierzu muszą być dłuższe szprychy co na masie wychodzi podobnie, a z resztą po co byłoby obniżać kołnierz o kilka mm, by zbić masę, gdzie zejdzie ona dosłownie o 15-20g?
Eee... no pisze o dmr-ach, ns-ach i dc.. Patrzac na streetowcow i dirtowcow co wybieraja to sa to przeciez najczesciej jakies dmr (nie znam modeli bo sie nie zaglebiam w te ramy) ale sa tez capitale, suby, pussy.. Jakos strasznie zadko widywane sa dartmoory glownie ze wzgledu na swoja cene.. Nie pisze o voidach i 9,81 itp bo to sa tansze ramy chociaz tez dobre i rowniez czesto spotykane..
Michal4X No ale spójrz na to co mówisz. Piszesz, ze streetowcy/dirtowcy częściej wybierają ramy dc, nsy ale jakie? Stalówki no a Dartmoor nie licząc moim zdaniem średnio udanego Razzora nie ma w swojej ofercie żadnej innej stalówki z przeznaczeniem dirt/street. Cody i Brooke to będą ich pierwsze więc Dart dopiero staje do konkurencji z nimi.
Koff koff. Przelej mi 50 zł, skoro dla ciebie to nie robi różnicy...Steel2 pisze:Dartmoor należy do tanich marek zdecydowanie. Porównaj sobie z cenami Sunline;a, Thomsona, Tune'a i całej masy uznanych marek. A czy kierownica kosztuje 50 czy 100 zł to praktycznie to samo.
Anyway - jedyne co imvho sprzedaje darta, to kolory. Inaczej np piastę free-force'a można kupić jako novateka i ze 190 zet robi się 120. Tudziez za m-guna za 100 zet mozna kupic jakiegos truvative'aza 60. Kolorek kosztuje stanowczo za dużo. Gdyby nie to, to dart zarobiłby na mnie jakieś 1kpln.
Problem polega na tym, że za kolorowość dartmoor żąda 50% przebitki na cenie. I to jest niedopuszczalne, i dlatego jest drogi. Dla niezorientowanych - dartmoor ceni się na poziomie XT/XTR, a parametrami odbiega o kilometry.
A tune, sunline i thomson, to są firmy butikowe dla masturbujących się wagą sprzętu. 400 zet za kawałek rurki - bosh...
Eee...
Wiesz może co się dzieje z kolekcją 2008? tzn czy ten katalog to uzupełnienie, czy zamiana oferty 2008? I czy ceny będą, jak na 2008, prosto z kosmosu?
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości