Drop Off Triple 2004 oś 9mm
Drop Off Triple 2004 oś 9mm
Na samym początku powiem, że szukałem ale 60 stron tematów nie zachęca do dokładniejszych poszukiwań. Wracając do tematu. Słyszał ktoś o Drop Offie Triple 2004 rok na oś 9mm ? Warte jest to uwagi ? Bo mam okazje kupić ale się waham.
Myśle, że tak do 700 chcę wydać, ewentualnie troszke więcej. Od raz mówie, że na razie nie potrzebuje nic pokroju dorado ani monstera, 888 mi nie pasuje pod względem cena/jakość. A zresztą, mieszkam w Opolu więc w górach jakoś koszmarnie często nie bywam i nie potrzebuje amortyzatora z najwyższej półki.
Słuchy są, ten na oś 9mm to to samo co z osią na 20mm tylko inne dolnie golenie. Amor bez szału, jak mówi greenman i w ogóle, jak już kupujesz coś lepszego niż duro to lepiej zainwestować w nową piaste i kupić coś na 20mm.
Ed. Jak masz 700zł z groszami to kup sobie jakiegoś juniora na 20mm i na piastę używaną powinno Ci starczyć. Kolega niedawno kupił takowego za 650 i wcale nie była to jakaś super okazja. Kupisz jakiegoś za 600, piaste za powiedzmy 120 (nową) albo używke gdzieś ~70zł i masz coś lepszego niż drop off na 9mm.
Ed. Jak masz 700zł z groszami to kup sobie jakiegoś juniora na 20mm i na piastę używaną powinno Ci starczyć. Kolega niedawno kupił takowego za 650 i wcale nie była to jakaś super okazja. Kupisz jakiegoś za 600, piaste za powiedzmy 120 (nową) albo używke gdzieś ~70zł i masz coś lepszego niż drop off na 9mm.
na allegro widzialem Super T 2003r za chyba 600zl...moim zdaniem amor mega wypasny... mialem takiego samego i bylem bardzo zadowolony ale zamienilem na 66 bo chcialem 1 polke....
wiec raczej lepiej kup takiego super t bo masz mocnego niezawdnego amora z przepiekna praca...
wiec raczej lepiej kup takiego super t bo masz mocnego niezawdnego amora z przepiekna praca...
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
Pavqn mniejsza sztywność, łatwiej złamać oś 9mm, gorsze piasty są na 9mm, cięższe i tak można mnożyć....
Zima, dużo ofert na allegro, ludzie pozbywają się starego sprzętu by na wiosnę kupić nowy, a teraz kupić narty, jak coś się pojawi to nikt nie chce tego kupić, bo wszyscy zbierają na wyjazd na ferie, i niskie ceny. Nie wiem czy jest się co jarać drop offem za 600zł, bo kolega ostatnio chciał sprzedać takowego za 350zł w całkiem dobrym stanie. Za 600zł to jak dobrze poszukasz dorwiesz jakieś uszkodzone 66, juniora powinieneś raczej na luzie dostać, i super t też jak się postarasz. Drop off, to w zimie, przy obecnych technologiach i cenach, sprzęt wart góra 500zł.
Zima, dużo ofert na allegro, ludzie pozbywają się starego sprzętu by na wiosnę kupić nowy, a teraz kupić narty, jak coś się pojawi to nikt nie chce tego kupić, bo wszyscy zbierają na wyjazd na ferie, i niskie ceny. Nie wiem czy jest się co jarać drop offem za 600zł, bo kolega ostatnio chciał sprzedać takowego za 350zł w całkiem dobrym stanie. Za 600zł to jak dobrze poszukasz dorwiesz jakieś uszkodzone 66, juniora powinieneś raczej na luzie dostać, i super t też jak się postarasz. Drop off, to w zimie, przy obecnych technologiach i cenach, sprzęt wart góra 500zł.
Dobra to ja sie wypowiem bo posiadam takie "cuś" :
WADY
- mała sztywność przy tarczy 8" tarcza lubi zadzwonić szczegołnie przy nowych klockach
- potrzebny jest naprawde dobry szybkozamykacz albo oś na śrubki i wtedy można zacząć jeździć
- praca są dwie opcje a) niskie ciśnienie wtedy wibiera naprawde ładnie nawt jakies małe pierdoły, ale za to ciągle dobija na byle czym. b) duże ciśnienie amor już nie dobija ale i robi się sztywny i wybiera dziury "krytyczne" czyli raczej nie dzaiła jak amor a raczej tylko ratuje koło przed totalną destrukcja np najazd na duży krwężnik z dużą prędkością
ZALETY
- bezobsługowy mam go już 2 sezony i poza zmianą oleju nic nie robiłem, miałem zmieniąć uszczelki ale narazie nawet się nie poci ani nie gubi ciśnienia wiec tego nie robie.
Ogołnie amor był okazją kiedyś jak wyższe modele były droższe teraz nie opłaca się go brać i pchać w 9mm no chyba ze masz okazje kupić go za 300pln.
WADY
- mała sztywność przy tarczy 8" tarcza lubi zadzwonić szczegołnie przy nowych klockach
- potrzebny jest naprawde dobry szybkozamykacz albo oś na śrubki i wtedy można zacząć jeździć
- praca są dwie opcje a) niskie ciśnienie wtedy wibiera naprawde ładnie nawt jakies małe pierdoły, ale za to ciągle dobija na byle czym. b) duże ciśnienie amor już nie dobija ale i robi się sztywny i wybiera dziury "krytyczne" czyli raczej nie dzaiła jak amor a raczej tylko ratuje koło przed totalną destrukcja np najazd na duży krwężnik z dużą prędkością
ZALETY
- bezobsługowy mam go już 2 sezony i poza zmianą oleju nic nie robiłem, miałem zmieniąć uszczelki ale narazie nawet się nie poci ani nie gubi ciśnienia wiec tego nie robie.
Ogołnie amor był okazją kiedyś jak wyższe modele były droższe teraz nie opłaca się go brać i pchać w 9mm no chyba ze masz okazje kupić go za 300pln.
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Pavqn W sprzętowni patrzyłeś? http://www.dh-zone.com/sprzetownia/rece ... pr&SID=680
Poczytaj http://www.bikeboard.pl/index.php?art=917&d=porady&g=34Pavqn pisze:A jakieś konkretne słabości oprócz mniejszej sztywności niesie za sobą ta oś 9mm ?
Oska 9mm to nieporozumienie? Bez jaj, przecież 20mm to stosunkowo nowy patent, wcześniej długie dziesięciolecia wszyscy jeździli na 9mm i nie narzekali. Wszystko zależy tak naprawdę od konkretnego amora. D-O jest stosunkowo mało pancerny więc rzeczywiście ma prawo się giąć, szczególnie w wersji 1-półkowej, ale sam na przykład posiadam RST Alfalfa z adapterami do osi 9mm i nie mam żadnych zastrzeżen do sztywności, wystarczy dobrze ściągnąć szybkozamykaczem (musi być dobrej jakości, albo wręcz oś powinna być na śruby) i prawie w ogóle się nie skręca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości