
Rower do fr/dh
Michal4X I wyjdzie na to samo albo drożej.
Hussefelta na Isis teraz ciężko znaleźć a jak będzie to pewno w okolicach 120zł.
Suport Tokena to stówa a Boxguide to 120zł.
Wychodzi 340 ale plus wysyłki to wyjdzie na to samo co ten sat a tam jednak jest Holzfeller i to DH z tą grubą zębatką. Ten suport z zestawu to chyba DHLT na 3 maszynach ale warto się dopytać. Mi prawie rok przeżył więc tymczasowo mógłby być, wiadomo nie od razu Rzym zbudowano
Hussefelta na Isis teraz ciężko znaleźć a jak będzie to pewno w okolicach 120zł.
Suport Tokena to stówa a Boxguide to 120zł.
Wychodzi 340 ale plus wysyłki to wyjdzie na to samo co ten sat a tam jednak jest Holzfeller i to DH z tą grubą zębatką. Ten suport z zestawu to chyba DHLT na 3 maszynach ale warto się dopytać. Mi prawie rok przeżył więc tymczasowo mógłby być, wiadomo nie od razu Rzym zbudowano

DHLT już nie mam po łożysko poszło ale jak go miałem to w fr/4x śmigał. Teraz mam Team DH i też pamięta czasy 4x i zajawy na droperkę więc kontakt z wodą też miał. Teraz fakt, że street i dirt a dirt mamy taki, że też dużo piachu się do niego dostaje. Czyszczę tak jak mówiłem, raz na 3-4 miechy nawet a to mi problemu nie robi 

Co wy ludzie macie taką manie na te zębatki dartmura, ani to nadzwyczaj mocne, ani nie jakoś super wycinanie, tylko lekkie... Szkoda kasy na nie IMO jeśli komuś nie zależy na ilości zębów.
Rama niech se będzie, da rady swoje, kiedyś zmienisz. Amor... Jak jesteś początkującym to nawet jakby coś miało mikropęknięcia to w rok tego nie zajedziesz, jeśli jest to coś klasy 66 itd. Ja bym celował w RS Pike'a wyrwiesz w bdb stanie za tą kase co nowy spinner, nawet z gwarancją. Stery - zależy jaka rama, jak ta stara ze zintegrowanymi to jakieś VPki kup, jak na zwykłe stery to najlepiej jakieś FSA Pigi. Korbe z suportem weź zestaw Truvativa hussefelta pod howitzera, nowy set za 250zł kupisz a naprawdę dobry. O zębatce już mówiłem, szkoda kasy a na śladowych ilościach gramów po innych częściach widze że ci nie zależy. Napinacz - założyłbym Truvativa Boxguide'a.
Co do gejów to Procreatory mogą być, ew jak poczujesz braki w kasie to VPki 559 - nieśmiertelne.
Sztyca obojętnie, najlepiej accenta bo najtańsza. W obręcze szkoda inwestować tyle kasy, raz że to słabe, dwa że ciężkie, ogólnie nie warto. Kup lepiej s-typy albo mtx33, lepsze bo lżejsze i mocniejsze.
Mostek kup sobie Truvativa hussefelta, kiere - nie wiem jaką to widziałeś 710 truva, ale to chyba na 09 dopiero będą. Tak to hussefelt też równie dobry co mostek i tani. Hamulce będą dobre, ew. możesz dać na nie więcej kasy kupując juicyki 5, a tarcze 185/185 lub 203/185 lub 203/203 to podstawa bo 160 to za mało na tył do dh.
Piasty kup novateca, bo szkoda przepłacać za kolory a i tak wszystkie w tej cenie to jeden .I.
Pomyśl jeszcze o oponach, dętkach, szprychach, siodle, łańcuchu, kasecie, przerzutce, manetce i gripach.
Rama niech se będzie, da rady swoje, kiedyś zmienisz. Amor... Jak jesteś początkującym to nawet jakby coś miało mikropęknięcia to w rok tego nie zajedziesz, jeśli jest to coś klasy 66 itd. Ja bym celował w RS Pike'a wyrwiesz w bdb stanie za tą kase co nowy spinner, nawet z gwarancją. Stery - zależy jaka rama, jak ta stara ze zintegrowanymi to jakieś VPki kup, jak na zwykłe stery to najlepiej jakieś FSA Pigi. Korbe z suportem weź zestaw Truvativa hussefelta pod howitzera, nowy set za 250zł kupisz a naprawdę dobry. O zębatce już mówiłem, szkoda kasy a na śladowych ilościach gramów po innych częściach widze że ci nie zależy. Napinacz - założyłbym Truvativa Boxguide'a.
Co do gejów to Procreatory mogą być, ew jak poczujesz braki w kasie to VPki 559 - nieśmiertelne.
Sztyca obojętnie, najlepiej accenta bo najtańsza. W obręcze szkoda inwestować tyle kasy, raz że to słabe, dwa że ciężkie, ogólnie nie warto. Kup lepiej s-typy albo mtx33, lepsze bo lżejsze i mocniejsze.
Mostek kup sobie Truvativa hussefelta, kiere - nie wiem jaką to widziałeś 710 truva, ale to chyba na 09 dopiero będą. Tak to hussefelt też równie dobry co mostek i tani. Hamulce będą dobre, ew. możesz dać na nie więcej kasy kupując juicyki 5, a tarcze 185/185 lub 203/185 lub 203/203 to podstawa bo 160 to za mało na tył do dh.
Piasty kup novateca, bo szkoda przepłacać za kolory a i tak wszystkie w tej cenie to jeden .I.
Pomyśl jeszcze o oponach, dętkach, szprychach, siodle, łańcuchu, kasecie, przerzutce, manetce i gripach.
Jakoś mnie to nie przekonało. Ja na swoich MTX'ach 39 przetoczyłem się przy ponad 40 km/h (wiem bo akurat licznik testowałem) przez kamień o wielkości około 40cm. Wynik starcia: Duro ze złamanym boosterem i pogiętą sterówką, wyrwany nypel i snake z tyłu. Obręcze? Niewzruszone, nadal proste. I nie próbuj wmawiać mi, że są słabe. Może ciężkie ale wytrzymałe. BTW. ważę 92 kgJohnyk pisze:W obręcze szkoda inwestować tyle kasy, raz że to słabe, dwa że ciężkie, ogólnie nie warto. Kup lepiej s-typy albo mtx33, lepsze bo lżejsze i mocniejsze.

KTM Tribute + Boxxer http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php? ... 40&start=0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości