Joe's no flats.
działa to dobrze, mozna zastąpić orginalną taśmę na obręcz czymś innym, jeśli chodzi o obręcze i opony to muszą do siebie "pasować" i nalezy użyć kompresora,pozatym mleczko jest płynne w oponie do 3miesięcy potem trzeba nalać nowego, poszukajcie na lightbike'u tam podają pasujace do siebie obrecze i opony , tańsze zamienniki, porcje mleczka/opone i takie tam:)
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
Ludzie , o czym my tu dyskutujemy... ? Pamiętam kupywałem koła każdy mówił mi po co płacić za UST , mówiąc " wystarczy pasek + zwykła obręcz". I co teraz ? widać efekty , a bo nie chodzi , a bo się nie sprawdziło , a bo to , a bo tamto...
Po pierwsze kupcie obręcze UST i opony tubeless , potem testujcie takie produkty jak te mleczko.
Niech wypowiedzą że osoby używające systemu UST , to rozwiąże wszelkie wątpliwości. Osobiście nie mam możliwości testowania moich deemaxów - brak ramy , ale to już niedługo
Pozdrawiam
Po pierwsze kupcie obręcze UST i opony tubeless , potem testujcie takie produkty jak te mleczko.
Niech wypowiedzą że osoby używające systemu UST , to rozwiąże wszelkie wątpliwości. Osobiście nie mam możliwości testowania moich deemaxów - brak ramy , ale to już niedługo

-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Zacytuje Clinta "sranie w banie" wszystkie powyższe wypowiedzi.
W Dh mamy większe obciążenia niż w XC więc o odkształcenie obręczy łatwiej a wtedy cały patent z gumową nakładka na obręcz i mleczkiem szlag trafia = zero szczelności.
Nie ma się co czarować każdy uszczelniacz ma swoje krańcowe warunki pracy i tyle.Inaczej mówiąc, to kiedyś jak zaczynałem przygodę z mleczkiem lateksowym ( w moim wypadku firmy (http://www.notubes.com) to myślałem jak wszyscy, że to coś zakleja dziury i tu jest główny błąd w podejściu - to nie zakleja dużych dziur = mleczko lateksowe skuteczne zapobiega przebiciom poprzez snaiki a to ponieważ!
Mleczko lateksowe zapewnia śliskość wewnątrz opony UST, czy dętki DH - w taki sposób, że nie jest możliwe prostopadłe dobicie opony na kamieniu, czy korzeniu, wobec czego nie ma ukoszeń "węży" bo nasmarowane mleczkiem wewnętrzne powierzchnie opony lub dętki zawsze umkną prze prostopadłym dobiciem.
Dowodem tech mich doświadczeń jest zero przebić prze dwa ostanie sezony, odkąd stosyje mleczko lateksowe (http://www.notubes.com/tubeless_system.php?cPath=21_60) a trasy przemierzam nie zgorsze jak; Boży Dar, Szpidlerowy Młyn ze Svetym Petrem, czy Maribor!
W Dh mamy większe obciążenia niż w XC więc o odkształcenie obręczy łatwiej a wtedy cały patent z gumową nakładka na obręcz i mleczkiem szlag trafia = zero szczelności.
Nie ma się co czarować każdy uszczelniacz ma swoje krańcowe warunki pracy i tyle.Inaczej mówiąc, to kiedyś jak zaczynałem przygodę z mleczkiem lateksowym ( w moim wypadku firmy (http://www.notubes.com) to myślałem jak wszyscy, że to coś zakleja dziury i tu jest główny błąd w podejściu - to nie zakleja dużych dziur = mleczko lateksowe skuteczne zapobiega przebiciom poprzez snaiki a to ponieważ!
Mleczko lateksowe zapewnia śliskość wewnątrz opony UST, czy dętki DH - w taki sposób, że nie jest możliwe prostopadłe dobicie opony na kamieniu, czy korzeniu, wobec czego nie ma ukoszeń "węży" bo nasmarowane mleczkiem wewnętrzne powierzchnie opony lub dętki zawsze umkną prze prostopadłym dobiciem.
Dowodem tech mich doświadczeń jest zero przebić prze dwa ostanie sezony, odkąd stosyje mleczko lateksowe (http://www.notubes.com/tubeless_system.php?cPath=21_60) a trasy przemierzam nie zgorsze jak; Boży Dar, Szpidlerowy Młyn ze Svetym Petrem, czy Maribor!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
"easy_rider "nie kapujesz o czym pisze - no to jeszcze raz.
Jeśli chcesz mieć koła odporne na snajki, to lejesz do dętki DH mleczko lateksowe (przykładowo Stans'a z www.notubes.com) i problem z głowy.
Takie samo jak zapodajesz dla opon UST - wiem co mówię, bo od 2 sezonów używam w DH i XC.
PS. Jak masz odpowiednią opaskę na obręcz, to przerobisz normalne koło ze zwyczajna opona na koło UST - popatrz tutaj: http://www.notubes.com/tubeless_system.php?cPath=21_59
Jeśli chcesz mieć koła odporne na snajki, to lejesz do dętki DH mleczko lateksowe (przykładowo Stans'a z www.notubes.com) i problem z głowy.
Takie samo jak zapodajesz dla opon UST - wiem co mówię, bo od 2 sezonów używam w DH i XC.
PS. Jak masz odpowiednią opaskę na obręcz, to przerobisz normalne koło ze zwyczajna opona na koło UST - popatrz tutaj: http://www.notubes.com/tubeless_system.php?cPath=21_59
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Instrukcja dla opornych; http://www.notubes.com/movieinstall.php
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości