Lekka opona tył DH/FR

Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Lekka opona tył DH/FR

Post autor: Johnyk »

Cześć. Szukam jakiejś w miarę lekkiej opony na tył do DH i FR. Będzie jeżdżona w Pitbullu i chciałbym, żeby jej szerokość była max 2.5", by było trochę więcej miejsca niż 4mm z każdej strony od opony do ramy (a tak mam w panaracerze 2.4 który realnie ma ponad 2.5" a wiem, że np. maxxisy 2.5" są trochę mniejsze). Czytałem, że fajny jest Continental Mountain King, ale niestety z racji sztywniaka, lubię jeździć na jakiś 1.2 - 1.5 atm. z tyłu, a podobno do tej opony lepiej dać nieco więcej. Najlepiej żeby ścianka nie była gruba, a opona ważyła max 800-900g. Interesuje mnie coś na warunki raczej suche, las i jazdę po szutrze / luźnej ziemi.
Często jeżdżę po mieście, a w zasadzie dojeżdżam do lasu i robię przejażdżki enduro, więc dobrze by opona miała nie za duże opory toczenia, ale dawała rady w górach, bo tam również często jeżdżę. Cena coś koło 100zł może nieco więcej.

PS. Najlepiej nie mniejsza niż 2.2"
Michal4X
Posty: 1853
Rejestracja: 17.10.2007 16:22:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Michal4X »

moze High Roller 2,35 bo jest tak bardziej na suche?? Continentala bym sobie odpuscil..
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

A właśnie, HR już nie chce, miałem i nie byłem jakoś specjalnie zadowolony
Uciu
Posty: 130
Rejestracja: 27.07.2008 12:01:41
Lokalizacja: Częstochowa / Wrocław
Kontakt:

Post autor: Uciu »

ja bym polecił ze swojej striny maxxisy lopesy. Dobrze trzymają, bieżnik w środkowej częsci nie jest wysoki, poza tym cena przystępna. Wagowo możne odstają od twojego przedziału- 945g. (2.35) ale za to nadrabiają wykonaniem i funkcjonalnością (nie zapychają się wcale). Polecam, sam używam i jestem zadowolony. :)
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

Uciu Niby dobre ale te 900g to już taka ostateczność i szczerze powiedziawszy wolałbym lżej i to dużo niż ciężej
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Continental Petrol
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

Steel2 za słaby bieżnik, za bardzo pod enduro, które u mnie występuje znikomo.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

A może Irc Trailbear?

http://www.allegro.pl/item514299704_ost ... _drut.html

może nie takie złe...
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Bieżnik mały ale trzyma świetnie, opory toczenia niskie i nie ściera się masakrycznie ( pół roku wytrzyma )
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

a jakbym chciał na przód na podobne warunki ja Johnyk, tyle że troche więcej asfaltu? Pożyje sezon?
Sorki Johnyk że sie Ci w temat wtrącam :P
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

Petroli nigdy nie miałem, ale miałem Explorery i Verticale. Niski bieżnik to jak najbardziej problem, bo trzyma fajnie tylko dopóki się nie zatrze gdzieś do 2/3 wysokości, później słaba jest trakcja (w zjeździe to jeszcze przejdzie) a jak zedrze się jeszcze trochę to i w zakrętach przestaje dawać radę. Na pochwałę zasługują rozsądne opory toczenia. Nie wiem, może Petrole tak szybko się nie ścierają....
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

MUSZEL Kup sobie syncrosa BHT 2.5 - guma genialna bo praktycznie w ogóle się nei ściera, no i lekkie w wersji z cienką ścianką.

Steel2 coś nie wzbudza on we mnie zaufania :D

Macie jeszcze jakieś pomysły?
Kosiak
Posty: 35
Rejestracja: 30.08.2007 22:41:56
Lokalizacja: Nigeria
Kontakt:

Post autor: Kosiak »

Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

Kosiak Nad minionem pomyślę, a larsen za małe klocki IMO w góry.
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

B.Z. pisze:tylko dopóki się nie zatrze gdzieś do 2/3 wysokości, później słaba jest trakcja (w zjeździe to jeszcze przejdzie) a jak zedrze się jeszcze trochę to i w zakrętach przestaje dawać radę
Heh, dla mnie opona zjechana o 50% to śmieć i wywalam. Zawsze uważałem, że to normalne podejście
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Johnyk
Posty: 1960
Rejestracja: 14.10.2006 20:26:56
Kontakt:

Post autor: Johnyk »

Powiedzcie mi jeszcze, bo kusi mnie ten Mountain King, tylko co tam jest nie tak, że niby nie jeździć na niskim ciśnieniu?
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Absolutnie się nie da. Mam obecnie 2 szt 2.4 założone. Za słabo dopompujesz i opona nieziemsko pływa. ścianki, choć wytrzymałe, są bardzo cienkie. MK bardziej bym zaliczył do enduro niż Petrola.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
tomaszszsz
Posty: 66
Rejestracja: 22.03.2008 02:17:20
Kontakt:

Post autor: tomaszszsz »

WTB Motoraptor COMP 2.4
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości