Rama DH ; v10 vs m3 vs socom vs IH sunday
Rama DH ; v10 vs m3 vs socom vs IH sunday
Witam
Proszę pomóżcie w wyborze ramy. Będę używał jej do DH z Polsce ( zawody ).Mam ok 170cm i rosnę a ważę 55-60 kg . Będzie to mój pierwszy full po 2 latach na sztywniaku, więc początkujący nie jestem. Ramy w podobnych cenach ok 3500 zł tylko socom i IH około 4200 zł. Waga jest dla mnie ważna ale wytrzymałość jeszcze bardziej. Najbardziej pasuje mi v10 bo mufa 73 mm i haki na 135 mm. Rama będzie jeździła najprawdopodobniej z boxxerem. Co byście mi doradzili ? Zależy mi bardzo na czasie bo w każdej chwile jedna z ram może być już sprzedana.Wiem że był bardzo podobny temat ale nie znalazłem w nim odpowiedzi. pozdrawiam
Proszę pomóżcie w wyborze ramy. Będę używał jej do DH z Polsce ( zawody ).Mam ok 170cm i rosnę a ważę 55-60 kg . Będzie to mój pierwszy full po 2 latach na sztywniaku, więc początkujący nie jestem. Ramy w podobnych cenach ok 3500 zł tylko socom i IH około 4200 zł. Waga jest dla mnie ważna ale wytrzymałość jeszcze bardziej. Najbardziej pasuje mi v10 bo mufa 73 mm i haki na 135 mm. Rama będzie jeździła najprawdopodobniej z boxxerem. Co byście mi doradzili ? Zależy mi bardzo na czasie bo w każdej chwile jedna z ram może być już sprzedana.Wiem że był bardzo podobny temat ale nie znalazłem w nim odpowiedzi. pozdrawiam
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
kona1994 jeździłem na m3 i V10.
Co do m3 mogła by byc troche niżej , chodz tak czy tak ma bardzo dobra prace , i geo tez fajne. Ramka naprawde bardzo dobra do dh. Co do V10 kiedyś mi sie podobało ale w porównaniu z ramami które miałem pozniej (m3 i m6) to V10 ma strasznie duzo SAG'u i naprawde jeżeli chodzi o Racing DH jest to bardzo meczace jeżeli chodzi o racing DH . Przynajmniej mnie to meczy ze jak krecisz na płaskim a w PL wiele takich miejsc to strasznie sie ugina przez wielki SAG chyba ze kreci cie takie "łóżko wodne". A , i bez tekstów typu Peat , Minnaar czy Bryceland swietnie sobie daja rade bo wiadomo ze ramy moga miec inne a zawieszenie po mega tuningach wiec wiadomo. Co do Irona to napewno plusem jest to że jest niski , a o pracy sie nie moge wypowiedziec bo nie jezdziłem na ustawionym pod siebie , natomiast miałem okazje sie przejechac kawałek na Arturowym i sadze ze ustawiajac pod siebie bardzo fajnie by to pracowało.
Co do m3 mogła by byc troche niżej , chodz tak czy tak ma bardzo dobra prace , i geo tez fajne. Ramka naprawde bardzo dobra do dh. Co do V10 kiedyś mi sie podobało ale w porównaniu z ramami które miałem pozniej (m3 i m6) to V10 ma strasznie duzo SAG'u i naprawde jeżeli chodzi o Racing DH jest to bardzo meczace jeżeli chodzi o racing DH . Przynajmniej mnie to meczy ze jak krecisz na płaskim a w PL wiele takich miejsc to strasznie sie ugina przez wielki SAG chyba ze kreci cie takie "łóżko wodne". A , i bez tekstów typu Peat , Minnaar czy Bryceland swietnie sobie daja rade bo wiadomo ze ramy moga miec inne a zawieszenie po mega tuningach wiec wiadomo. Co do Irona to napewno plusem jest to że jest niski , a o pracy sie nie moge wypowiedziec bo nie jezdziłem na ustawionym pod siebie , natomiast miałem okazje sie przejechac kawałek na Arturowym i sadze ze ustawiajac pod siebie bardzo fajnie by to pracowało.
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
ja bym chyba celowal w M3 albo Socoma... Intense to bardzo dobra marka i ich ramy maja swietne zawieszenie... choc Sunday i V10 tez nie sa zle...ale we V10 nie podoba mi sie ta bardzo liniowa praca.... kumpel ma i ta rama sie buja strasznie...
tak jakby miala zero progresji...
na M3 mialem okazje sie przejechac... ramka byla ustawiona pod zawodnika o podobnej wadze do mojej wiec mozna powiedziec byla pode mnie ustawiona i pracowala jak cudo... naprawde jedzie sie jak limuzyną :P
na SOCOMie nie jezdzilem wiec nie wiem jak pracuje ale pewnie dobrze bo to Intense...
Sunday tez super pracuje i jest niski przez co dobrze sie prowadzi...
ale jesli mialbym wybierac rame dla siebie to wybralbym Intensa M3... bo po 1 rama jest bardzo bardzo dobra... a po 2 wyglada bardzo solidnie co sobie bardzo cenie.
ale to tylko moje zdanie... wybieraj to co bedzie ci najbardziej odpowiadalo
tak jakby miala zero progresji...
na M3 mialem okazje sie przejechac... ramka byla ustawiona pod zawodnika o podobnej wadze do mojej wiec mozna powiedziec byla pode mnie ustawiona i pracowala jak cudo... naprawde jedzie sie jak limuzyną :P
na SOCOMie nie jezdzilem wiec nie wiem jak pracuje ale pewnie dobrze bo to Intense...
Sunday tez super pracuje i jest niski przez co dobrze sie prowadzi...
ale jesli mialbym wybierac rame dla siebie to wybralbym Intensa M3... bo po 1 rama jest bardzo bardzo dobra... a po 2 wyglada bardzo solidnie co sobie bardzo cenie.
ale to tylko moje zdanie... wybieraj to co bedzie ci najbardziej odpowiadalo
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
Zdecydowanie wybrał bym M3 , miałem okazje jezdzić , bardzo fajna ramka , zaskoczyła mnie bardzo-małym bujaniem, na v10 tez miałem okazje się przejechać- model z 06r. nie mogę powiedzieć złego słowa , aczkolwiek tak jak wyżej ktoś wspomniał -wielki sag może utrudniać dokręcanie na naszych trasach...Sunaday jakoś mnie nie przekonał , z tym ze nie jezdziłem na nim po trasce dh wiec raczej się nie wypowiadam na jego temat.Jak wyżej , celował bym w intensa , nie słyszałem jeszcze złej opinii o ramach tej firmy , na pewno nie będziesz żałował jak wybierze em3.PZDR
socom tak sobie pokrywa DH. natomiast V10 i M3 miazdzy wsio, ale to sa znow za duze smoki i nie jest konieczne jak na PL trasy. Idealnym rozwiazaniem jak mysle, to dla mnie jest sunday, bardzo uniwersalny chociaz to zle okreslenie, ale mam na mysli to, ze 200mm skoku tak sie rozklada, ze ramka na maxa wystarcza w DH oraz nie jest takim smokiem zapadlistym jak M3/V10. Taka moja krytyka, a jezdzilem na kazdej z w.wymienionych. Jeszcze jest w porzadku ramka Cannondale Judge!
Pozdrawiam,
Pozdrawiam,

-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
ryszo, potwierdzam każde słowo.. Od 07 w górę podobno jest lepiej z łapaniem luzów.. Miałem zmieniać ramkę, ale przy tych cenach euro i $ pozostaję nadal przy starej ramce..
Vincentowi jedynie na M6 Arama się śmigało, więc coś w tym jest.. Jeśli miałbym zmienić _IH to jedynie właśnie na M6..
Vincentowi jedynie na M6 Arama się śmigało, więc coś w tym jest.. Jeśli miałbym zmienić _IH to jedynie właśnie na M6..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ArthurGreen gdybym miał tyle kasy, to juz bym na m6 dawno jeżdził ale najtaniej cos 6000 zł za uzywke wiec...( pewnie nawet drożej ) m6 rama moich marzeń.
A jeszcze jedna sprawa, ile waży IH sunday ? nigdzie nie mogę znaleść myśle nad tym : http://www.rscycle.com/2008-Iron-Horse- ... tegory=108 opłaca się ?
pozdro
A jeszcze jedna sprawa, ile waży IH sunday ? nigdzie nie mogę znaleść myśle nad tym : http://www.rscycle.com/2008-Iron-Horse- ... tegory=108 opłaca się ?
pozdro

-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
qunick źle się wyraziłem;) Chodziło mi o przekład napędu, system ten sam co w brooklyn'ie.
link: http://allegro.pl/item524449427_gt_it_1 ... l_new.html
link: http://allegro.pl/item524449427_gt_it_1 ... l_new.html
gg: 4709451
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 04.01.2009 12:54:51
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości