Norco six 3 hmm...
Norco six 3 hmm...
Witam!:)
Poszukuję ramy która będzie lepsza od (dotychczasowej) akity która z 120mm skokiem raczej nie daje rady. Natrafiłem na norco six 3, która wydaje się ramą w której zamontowanie mojego z1 150mm jest dobrym rozwiązaniem. A przy okazji amortyzator 170mm też kiedyś może dać z nią radę.. Ale do sedna, do czego Waszym zdaniem nadaje się ta rama?? Jakieś opinie na jej temat jesteście wstanie wyrazić?? Dziękuję z góry za rozsądne odp:)
Pozdrawiam!
Poszukuję ramy która będzie lepsza od (dotychczasowej) akity która z 120mm skokiem raczej nie daje rady. Natrafiłem na norco six 3, która wydaje się ramą w której zamontowanie mojego z1 150mm jest dobrym rozwiązaniem. A przy okazji amortyzator 170mm też kiedyś może dać z nią radę.. Ale do sedna, do czego Waszym zdaniem nadaje się ta rama?? Jakieś opinie na jej temat jesteście wstanie wyrazić?? Dziękuję z góry za rozsądne odp:)
Pozdrawiam!
2006, uzywany od 10.07Snikers pisze:
Jaki rocznik tego six'a?

AM, enduro, FR, ale i w DH tez daje sobie spokojnie rade, oczywiscie nie mowie tu o typowym racingu...bottle pisze:do czego Waszym zdaniem nadaje się ta rama?
Pzdr
[b][s] Norco 63 165mm - 2006, 66 rc2x 150mm - 2006,
2x D321/Cn/Novatec/Funn[/b]
2x D321/Cn/Novatec/Funn[/b]
Jeżdżę na kompletnym Norco Six 3 2007:
http://wooyek.pl/rowery/norco.jpg
Z przodu All Mountain 150 mm, więc z Z1 będzie bardzo podobnie (tzn. bardzo dobrze). Z wyższym amorem może być już jednak dość ekstremalnie (seryjny kąt główki to 67,5 stopnia).
Przeznaczenie tej ramy to enduro i lekki FR, zwróć uwagę na geometrię tego roweru - jest raczej długi (595 mm przy rozmiarze M) i jak na obecne trendy ma wysoko suport (370 mm w takim setupie jak na zdjęciach).
Rama sprawia wrażenie bardzo solidnej, jak na swoje przeznaczenie wręcz pancernej. Potwierdzają to testy w zagranicznych magazynach, wynik na wadze (rama do najlżejszych nie należy) i jazda Bena Boyko (Sixa SE katował w slopestyle'u, teraz ma już nowszy model)
Dodam jeszcze tylko, że za kompletny rower w idealnym stanie, z osprzętem mniej więcej jak na zdjęciu (tylko ze sprężynowym Foxem Van R) dałem 2500 zł, więc kupowanie samej ramy za 1400 zł uważam za mało opłacalne
Choć jak za to, co rama oferuje (zawieszenie, jakość wykonania i ogólne poczucie jakości) jest to i tak dobra cena (po prostu ogólnie bardziej opłaca się kupować całe rowery, niż ramy).
Krótko mówiąc polecam, jeśli zdecydowanie zależy Ci na zakupie samej ramy.
EDIT: jeśli chodzi o alternatywy, to np. Spec SX Trail (odpowiednik Sixa w katalogu Speca), Giant Reign (ew. Reign X, ale droższy i gorzej dostępny).
http://wooyek.pl/rowery/norco.jpg
Z przodu All Mountain 150 mm, więc z Z1 będzie bardzo podobnie (tzn. bardzo dobrze). Z wyższym amorem może być już jednak dość ekstremalnie (seryjny kąt główki to 67,5 stopnia).
Przeznaczenie tej ramy to enduro i lekki FR, zwróć uwagę na geometrię tego roweru - jest raczej długi (595 mm przy rozmiarze M) i jak na obecne trendy ma wysoko suport (370 mm w takim setupie jak na zdjęciach).
Rama sprawia wrażenie bardzo solidnej, jak na swoje przeznaczenie wręcz pancernej. Potwierdzają to testy w zagranicznych magazynach, wynik na wadze (rama do najlżejszych nie należy) i jazda Bena Boyko (Sixa SE katował w slopestyle'u, teraz ma już nowszy model)

Dodam jeszcze tylko, że za kompletny rower w idealnym stanie, z osprzętem mniej więcej jak na zdjęciu (tylko ze sprężynowym Foxem Van R) dałem 2500 zł, więc kupowanie samej ramy za 1400 zł uważam za mało opłacalne

Krótko mówiąc polecam, jeśli zdecydowanie zależy Ci na zakupie samej ramy.
EDIT: jeśli chodzi o alternatywy, to np. Spec SX Trail (odpowiednik Sixa w katalogu Speca), Giant Reign (ew. Reign X, ale droższy i gorzej dostępny).
Dla mnie to Norco łamliwie wygląda i geometrię ma bardziej pod enduro właśnie. Za 1600 powinieneś znaleźć starszego bighita (też ma FSRa), który będzie się bardziej nadawał do FR/DH. Za tą kasę lepszą alternatywą byłby też nawet Stinkacz, ale on ma raczej stromy kąt główki i średnio by ci z tym Z1 spasował.
Stinky to bardzo kiepski pomysł, na pewno nie lepszy od Norka... Ale już starego Big Hita popieram, jeśli mowa tylko o FR/DH. Jedyna wada to konieczność wymiany koła na 24" i wszystkie wiążące się z tym konsekwencje... No i wiek ramy większy => nigdy nie wiadomo, na co trafisz (ryzyko w ramie 4-6-letniej będzie zawsze mniejsze, niż w 1-2-letniej).
Mam nadzieję że geo nie będzie tragiczna:P Ale skoro tak uważacie i sama firma też ładowała tam 150mm... to jest z1 rc2 2007 z tego sezonu więc prędko go nie zmienię pracuje super i na przód wystarcza z tym że większy skok z tyłu dodatkowo go odciąży prawda??
S: NS Radiator, NS Bad Mama, NS Roller 9mm, Hayes Nine (części), Kaseta Alivio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości