blackdemon Nie zgodze sie z tym kluczem, i w ogole z tym twoim serwisem,
madmaxorr Jaki rocznik tego amortyzatora?
Opisze na przykladzie 66 vf 2006 rok
Odkrecamy plastikowe korki u gory, potem naszym oczom ukaze sie aluminiowy korek, i zawor do pompowania, bierzemy klucz do kasety i odkrecamy korek, wylewamy olej, teraz odwracamy amortyzator, u dolu znajduja sie 2 nakretki, bierzemy klucz nasadowy(!) z tego co pamietam do chyba 15 mm ale nie jestem pewien, postaram sie zaraz sprawdzic, jesli odkreciles juz te nakretki mozesz sciagnac dolne lagi. Teraz najwazniejsza czesc, jesli chcesz wyciagnac tlumiki musisz odkrecic takie jakby nakretki na ich koncach, potem mozesz juz rozebrac wszystko i dokladnie wyczyscic z resztek starego oleju, nie zapomnij wyczyscic uszczelek z syfu. Skladasz w druga strone

uwazaj jak wkladasz gorne lagi w dolne zeby nie podwinely sie uszczelki
