Rower ALL

goly12
Posty: 20
Rejestracja: 31.01.2009 19:38:17
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: goly12 »

a jeśli chodzi od dirt jumpera
to czym tak właściwie różni sie 1od2 i 3
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Jeśli chodzi o 08 to 3 to kupa. W 2 dochodzi R valve, regulacja powrotu, powietrze, lagi i sterowka stal. Jedynka od dwójki różni się tylko lagami i sterówką z alu, czyli jest po prostu lżejszy no i nie ma już wersji na 9mm. Chyba, że jakaś oemowa.
goly12
Posty: 20
Rejestracja: 31.01.2009 19:38:17
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: goly12 »

aaa jeszcze jedno czy signal tracki wytrzymają w dircie czy lepiej rozglądnąć się za czymś wytrzymalszym- mi głównie na wadze zależy
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Na przód możesz spokojnie dać ale na tyle długo sobie nie poradzą. Nie lubią gięcia na boki ewidentnie. Chyba, że jesteś super lekki i masz bardzo mocno szprychy napięte.
goly12
Posty: 20
Rejestracja: 31.01.2009 19:38:17
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: goly12 »

to co lepiej na tył dać (ale żeby była w miarę lekka)
duble tracka ?
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

goly12 pisze:(ale żeby była w miarę lekka)
duble tracka ?
Hehe no niezłe masz pojęcie lekkie obręczy ;D
Zależy jaki budżet i ile ważysz. Jak optymalnie to jakiś MTX 33/31 dałby spokojnie rade i były by dość pewnym wyborem.
goly12
Posty: 20
Rejestracja: 31.01.2009 19:38:17
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: goly12 »

TO Co przód single tracka a tył MTX
ja waże 70KG
aa i jeszcze jedno jak dobrać szerokość opon do szerokości obręczy
Michal4X
Posty: 1853
Rejestracja: 17.10.2007 16:22:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Michal4X »

Nie dobiera sie szerokosci opon do obreczy.. Opony kupujesz jakie chcesz.. Ale do streetu/dirtu to 2,3" to juz jest max, najlepiej cos od 1,9" - 2,1"..
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Opony to tak jak Michal4X napisał, może tylko czasami producent podaje zalecane szerokości jak na przykład jest przy Mavicach. Ale na przykładzie ex729, zalecana jest 2,3-3,0 a najpierw śmigałem na 2,4, potem 2,25 a teraz 1,95 i nic się nie, opona nie schodzi z obręcz, wszystko się ładnie układa.
Co do obręczy to tak jak mówiłem zależny ile kasy. Jeśli chcesz mieć spokój to warto odżałować te kilka gram i tego MTXa33 vel S-type wsiąść. Albo jak ma być super lekko to MTX31 albo nawet kolega (90kg) ma Equalizera 31 i też daję rade, choć po ostatnim wrzucania się ze schodów lekką centre u kumpla zauważyłem ;P
Chyba, że budżet mniejszy lub większy to nad czymś innym można pomyśleć bo wybór masz naprawdę spory.
Michal4X
Posty: 1853
Rejestracja: 17.10.2007 16:22:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Michal4X »

Bombell pisze:MTXa33 vel S-type
Ee to juz nie jest to samo i szukalbym jeszcze s-typa :P.. A jak chcesz tania i wytrzymala obrecz bierz blizadra :D..
balek09
Posty: 203
Rejestracja: 29.01.2009 15:23:39
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: balek09 »

A może taka obręcz lżejsza od s-type o od mtx33. Wydaje się wytrzymała

http://allegro.pl/item529366709_obrecz_ ... promo.html
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

SOS lżejsza, węższa od SL więc super sztywna nie będzie. SOS na przód można dawać ale tył raczej bym odradzał jak ma być do czegoś cięższego niż enduro.
Michal4X
Posty: 1853
Rejestracja: 17.10.2007 16:22:12
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Michal4X »

Bombell ee moj kolega w FR jej uzywal i jakos nie narzekal (P+T)..

balek09 a nie ma duzej roznicy w wadze miedzy s-type a mtx33 ale wytrzymalosc jest o wiele wieksza na korzysc s-type ;)..
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości