
ddraah moze i ma 5 lat ale pracuje bardzo dobrze. Wole 5 letniego Jurka w dobrym stanie niż nowego Duroluxa...
B.Z. to nie jest DURO
To jest DUROLUX i niema nic nic wspólnego z popularnym Duro
A jak nie wiesz to się nie wypowiadaj
POZDRO
Widziałem kiedyś jak gościowi oderwał się zacisk. Nie wiem nawet czy śruby pękły czy gwinty nie wytrymały, prawdopodobnie wszystko było nieźle "wymęczone" no i skapitulowało. Jak wiem kto montował i wiem, że oprócz siły używał takąze mózgu to spoko, ale z Allegro to bym używek nie kupił.B.Z. czemu nie masz zaufania do uzywanych hamulcow? jak dla mnie hamulce to czesci na ktorych mozna smigac latami wymieniajac tylko to co sie w nich zuzywa
Uważam że lepiej kupić nowy amor tańszej marki. Ja mam RST R1, jest to identyczny amor jak STORM tylko w wersji triple i o większym skoku. Amor ma doskonałą wagę i sztywnośc. Bardzo dobrą pracę można uzyskać poprzez następujące zabiegi:
1. Wymiana smaru na kąpiel
2. Niezbędna wymiana uszczelek na olejowe zamieniki (może być fox 36)
3. Zmniana oleju w katridżu na rzadszy.
I bez tego dobrze pracuje, ale musi być czysty. Uszczelki seryjne przepuszczają brud, a smar na zimnie lub wodzie gęstnieje i pogarsza pracę amora o jakies 50%
Weź pod uwagę że Boxi albo junior 04 to już amor w zasadzie, na Miłość Boską, 5-letni
pozdrawiam
B.Z. pisze:Nie porównuj RST do Suntoura. Nie miałem co prawda styczności z ich aktualnymi modelami, ale stare rzeczy chodzą zajebiaszczo
Zacytowałeś mój tekst mówiąc abym nie porównywał RST do Suntour'a. Ale Panie Kolego, w którym niby miejscu ja to robię? Nie posądzam Cię o ignorancję, ale R1 oraz STORM to są nowe modele firmy RST. Zarówno R1 jak i STORM różnią się wymiarami oraz skokiem, użyty natomiast materiał jest ten sam (np. wysokiej jakości golenie górne z alu 7075TV). Powiem tal: RST wykonał te modele świetnie i w dobrej cenie, za wyjatkiem systemu smarującego. Uzyty tam smar jest przezytkiem gdyż jest niestabilny temperaturowo i fatalnie reguje na kontakt z wodą. Z kolei uszczelki nie nadają się do kąpieli gdyż puszczają olej, i nie chronią bebechów przed brudem.B.Z. pisze:O Suntourze panie kolego to nie powinno się wspominać mówiąc o Alfalfach, Mozo XXL i Sigmach.
Konan1994 pisze:moze i ma 5 lat ale pracuje bardzo dobrze. Wole 5 letniego Jurka w dobrym stanie niż nowego Duroluxa...
Matko i córko... kto Ci takich rzeczy naopowiadał. jakiemu ultlenianiu? Aluminium w normalnych warunkach w ogóle się nie utlenia, tym bardziej jeśi jest anodowane, szlag je trafia dopiero jak ma kontakt z solą - to raz. Dwa - bardzo łatwo gołym okiem ocenić stopnień skorodowania aluminium, robią sie widoczne wżery.No nie wiem. Po pięciu latach aluminium i magnez ulegają naturalnemu utlenieniu i wytrzymałośc materiałów z nich wykonanych drastycznie spada.
Chyba raczej odwrotnie, to 2 -półka ma o wiele większy współczynnik lansu. Gdybym chciał kupić amor za 1,6 koła to na pewno byłoby to coś 1-pólkowego, 66 z dobrych lat, Totem, ew. Domain.Wydaje mi się że problem polega na czym innym. Problemem jest pytanie: czy wolisz lans na marcoku czy bezpieczeństwo na nowym dwupólkowym RST.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości