czym przesmarowac foxa40?
czym przesmarowac foxa40?
mam zamiar przeczyscic mojego foxa i teraz mam do was pytanie. czym przesmarowac go ? jakis specyfik ? i jak to najlepiej zrobic ? :>
yyy jak wiadomo fox nie ma otwartej kapieli i wymaga smarowania dlatego pytanie czym mam to przesmarowac 
http://e-rower.pl/smar-teflon-grease-tu ... -2099.html
cos takiego znalazlem

http://e-rower.pl/smar-teflon-grease-tu ... -2099.html
cos takiego znalazlem
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 02.11.2008 19:57:57
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
0gór, przesmaruj go smarem rock shox judy butter, starcza na długo i amor fajnie pracuje po nim, ale jak masz już foxa smarować, to zaopatrz się najlepiej w to:
http://allegro.pl/item549142864_smar_fi ... e_15g.html (świetny)
albo:
http://allegro.pl/item549143219_smar_fi ... _100g.html
Miłej zabawy, jak co to pisz przez pb
http://allegro.pl/item549142864_smar_fi ... e_15g.html (świetny)
albo:
http://allegro.pl/item549143219_smar_fi ... _100g.html
Miłej zabawy, jak co to pisz przez pb
Back in black
http://allegro.pl/item549143219_smar_fi ... _100g.html
tego sam posiadam i jest dosyc dobry trzyma sie nie zmywa ,ogólnie fajnie smaruje
tego sam posiadam i jest dosyc dobry trzyma sie nie zmywa ,ogólnie fajnie smaruje

No tak Brunoxy, Teflony........ a może olej Kujawski. a potem chodza legendy że fox'y są be bo się zacierają i w ogóle. W FOXie 40 są dwa równoległe sposoby smarowania.
1. Pod zgarniaczami kurzowymi (Dust Wipers) jest pierścień ze specjalnej gąbki nasączony Fox'owskim gęstym niebieskim olejem Float Fluid, wystarczy raz na kilka wypadów (albo po jakimś wyjatkowo błotnisto-mokrym) zsunąć zgarniacze, wydłubac delkiatnie pierścienie gąbkowe oczyscić je szmatką z brudnego oleju i nasączyć nowym.
2. W obu goleniach jest niewielka ilośc (40 lub 50 ml zależnie od wersji) oleju do amortyzatorów o lepkości 7wt, wystarczy spuscić stary brudny olej dołem po zdemontowaniu dolnych goleni a następnie wlać nowy najlepiej górą po zmontowaniu dołu i wykręceniu korków z regulacjami. Warto też wtedy dokladnie wyczyścić wnętrze zdemontowanych dolnych goleni (najlepiej przepłukać olejem izopropylowym i dobrze wysuszyć).
Brunoxa można sobie stosować doraźnie np po długiej przerwie w jeździe aby "natłuścić" golenie i uszczelki. Ale bez przesady aby jego nadmierna ilośc nie rozpuszczeła oryginalnego smaru i oleju.
F40-stkom dobrze robi odwrócenie roweru do góry nogami przed jazdą, np. kiedy się ubierasz na parkingu, olej spływa wtedy i smaruje ślizgi i golenie.
Wszystkie te operacje są doskonale opisane w wielokrotnie tu linkowanym manualu foxa. Uwaga nie robić wszystkiego jak leci z instrukcji, jezeli nie ma potrzeby albo nie czujesz sie na silach to nie rozbieraj tłumika bo potem trzeba się czasem sporo narobić aby go dobrze odpowietrzyć.
Pozdrawiam i gratuluję posiadania tego naprawdę świetego amora.
1. Pod zgarniaczami kurzowymi (Dust Wipers) jest pierścień ze specjalnej gąbki nasączony Fox'owskim gęstym niebieskim olejem Float Fluid, wystarczy raz na kilka wypadów (albo po jakimś wyjatkowo błotnisto-mokrym) zsunąć zgarniacze, wydłubac delkiatnie pierścienie gąbkowe oczyscić je szmatką z brudnego oleju i nasączyć nowym.
2. W obu goleniach jest niewielka ilośc (40 lub 50 ml zależnie od wersji) oleju do amortyzatorów o lepkości 7wt, wystarczy spuscić stary brudny olej dołem po zdemontowaniu dolnych goleni a następnie wlać nowy najlepiej górą po zmontowaniu dołu i wykręceniu korków z regulacjami. Warto też wtedy dokladnie wyczyścić wnętrze zdemontowanych dolnych goleni (najlepiej przepłukać olejem izopropylowym i dobrze wysuszyć).
Brunoxa można sobie stosować doraźnie np po długiej przerwie w jeździe aby "natłuścić" golenie i uszczelki. Ale bez przesady aby jego nadmierna ilośc nie rozpuszczeła oryginalnego smaru i oleju.
F40-stkom dobrze robi odwrócenie roweru do góry nogami przed jazdą, np. kiedy się ubierasz na parkingu, olej spływa wtedy i smaruje ślizgi i golenie.
Wszystkie te operacje są doskonale opisane w wielokrotnie tu linkowanym manualu foxa. Uwaga nie robić wszystkiego jak leci z instrukcji, jezeli nie ma potrzeby albo nie czujesz sie na silach to nie rozbieraj tłumika bo potem trzeba się czasem sporo narobić aby go dobrze odpowietrzyć.
Pozdrawiam i gratuluję posiadania tego naprawdę świetego amora.
Mam glorke z foxem i ostatnio fox znacznie gorzej pracuje , jak go przeczyścic? zmienić olej?
-------------------------------------------------------------------
http://www.pinkbike.com/photo/2983170/
-------------------------------------------------------------------
http://www.pinkbike.com/photo/2983170/
http://www.pinkbike.com/photo/3369118/
skad takie cos mozna wziasc ? ewentualnie czy mozna zastapic to czyms innym ?Wojtek K. pisze:Pod zgarniaczami kurzowymi (Dust Wipers) jest pierścień ze specjalnej gąbki nasączony Fox'owskim gęstym niebieskim olejem Float Fluid, wystarczy raz na kilka wypadów (albo po jakimś wyjatkowo błotnisto-mokrym) zsunąć zgarniacze, wydłubac delkiatnie pierścienie gąbkowe oczyscić je szmatką z brudnego oleju i nasączyć nowym.
ewentualnie jak bylo juz mnostwo tematow na ten temat to jakis link ? bo w szukajce niestety nic nie znalazlem

a co do pkt 2. rozumiem ze nie koniecznie musi byc 7w, bo mam na stanie akurat tylko 5w wiec nie powinno byc zadnych problemow ?
Jezeli nie lubisz papierowych instrukcji:
http://video.mpora.com/watch/uXCG3MyMP/
Edit...
Cytat:
Nic się nie stanie.Będzie szybciej odbijał, żywszy Chyba ;]
To nie olej w tlumiku tylko w kompieli czyli malo to ma wspolnego z szybkoscia odbijania.
http://video.mpora.com/watch/uXCG3MyMP/
Edit...
Cytat:
Nic się nie stanie.Będzie szybciej odbijał, żywszy Chyba ;]
To nie olej w tlumiku tylko w kompieli czyli malo to ma wspolnego z szybkoscia odbijania.
proponuje nie tylko popatrzec na obrazki ale i posluchac ze zrozumieniem jesli tylko znajomosci jezyka starcza.0gór pisze:tutaj tylko jak go rozkrecic - nic o smarowaniu ni ma ani gdzie ani jak wlac olej itp
W sumie on nie leje nic do goleni poza nasmarowaniem pianki ale za to oficjalne manuale juz do zalecaja, niemniej jednak gosc tez wie o czym mowi, w koncu to mojo.
robol 2010 - przede wszystkim wyczyścić, przesmarowac i wymienić olej w kapieli, a jeżeli złapał powietrze to odpowietrzyć tłumik. Z tego co słyszalem to niejaki Kali z Variobike (serwis w krk) dobrze sobie radzi z foxami.
Ogór - chemia niestety z cult-bikes (http://www.cult-bikes.com/), trochę to kosztuje ale pamietaj że masz amora za 1500EUR więc nie rób złotówkowych oszczędności. Co do manuala to coś słabo szukałeś - (http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm). Na oleju też chcesz oszczędzać, jak chcesz to sprawdzaj, dasz znać za rok czy 5w to to samo co 7w.
Ogór - chemia niestety z cult-bikes (http://www.cult-bikes.com/), trochę to kosztuje ale pamietaj że masz amora za 1500EUR więc nie rób złotówkowych oszczędności. Co do manuala to coś słabo szukałeś - (http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm). Na oleju też chcesz oszczędzać, jak chcesz to sprawdzaj, dasz znać za rok czy 5w to to samo co 7w.
może po prostu wejdź na stronę foxa i ściągnij sobie instrukcję serwisową ?
http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm
http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości