To dobrze się składa, bo też miałem firefly, co prawda 130mm ale w środku powinno być to samo. Zakładając że tam siedzi tłumik tpc to rozkładanie będzie wyglądać mniej więcej tak: małym imbusem odkręcasz śruby trzymające korki, pod nimi jest gniazdo na klucz może 24, nie pamiętam już. W jednej goleni jest tłumik + olej w kartridżu , w drugiej sprężyna + regulacja skoku. Golenie dolne trzymają się na jedną śrubę (może 12 w goleni ze sprężyna, już nie pamiętam) Druga goleń ma niebieskie pokrętło które odkręcasz imbusem (2mm?). Pod nim jest śruba 8mm imbusowa. Jak ściągniesz golenie dolne to w środku pewnie zostanie jedna gąbeczka odpowiedzialna za smarowanie, ale łatwo ją wyjmiesz. Do goleni lejesz olej tylko jako smarowanie, poszukaj jeszcze jakiejś dokładnej instrukcji serwisu, bo ja nie pamiętam ani jaki olej ani ile, tak samo z olejem do tłumika. Jak już wyjmiesz sprężynę to możesz owinąć ją jakąś folią i trochę przypalić, dzięki temu nie będzie się tak tłuc. Pod sprężyną jest taka duża plastikowa podkładka a w niej drucik odpowiedzialny za regulacje skoku, postaraj się go nie zgubić albo uszkodzić. Mam nadzieję, że zrozumiesz o co mi chodziło, mimo, że trochę namotałem.
tutaj masz jakieś linki, może się przydadzą:
http://spoke-n-word-cycles.com/Technica ... Manual.pdf
http://www.birota.ru/manuals/manitou/sh ... -engsm.pdf
http://www.fahrrad-kaiser.de/downloads/ ... n_2005.pdf