Intense M6 vs Santa Cruz V10 do dh?
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 23.04.2008 09:44:24
- Kontakt:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 23.04.2008 09:44:24
- Kontakt:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 23.04.2008 09:44:24
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Autor tematu nie określił do czego ma być używana rama, ale jeśli do DH to oczywistym wyborem jest M6.. Miałem okazję przejechać się na obu i pomimo technologicznych i licencyjnych podobieństw, są to zupełnie inne ramy.. Przy obu nie odpowiada mi zbyt duży skok, ale jeśli chodzi o geo, pozycję na biku i zwrotność, to wszystko przemawia na korzyść M6..
Po drugie inna kwestia.. V10-tek w PL już jest tyle co "stinkaczów" 2 lata temu.. Pomijając ten fakt, jeśli chodzi o racing to M6 jest najlepszym wyborem.. Nie wiem jak to określić, ale ten rower jest piekielnie przyjazny dla "kierowcy"
btw: Stan, skąd tyle agresji ?? Obiektywnie podejdź do tego, bo nie zawsze trzeba mieć rację.. Wiele razy tak uważałem a jednak... Dw-linka też kilka firm posiada (wliczam w to również Gianta), a każda z ram pracuje zdecydowanie inaczej.. Inną sprawą są indywidualne preferencje.. Jednemu pasuje "kanapa" a drugi woli bardziej na sztywno..
Po drugie inna kwestia.. V10-tek w PL już jest tyle co "stinkaczów" 2 lata temu.. Pomijając ten fakt, jeśli chodzi o racing to M6 jest najlepszym wyborem.. Nie wiem jak to określić, ale ten rower jest piekielnie przyjazny dla "kierowcy"

btw: Stan, skąd tyle agresji ?? Obiektywnie podejdź do tego, bo nie zawsze trzeba mieć rację.. Wiele razy tak uważałem a jednak... Dw-linka też kilka firm posiada (wliczam w to również Gianta), a każda z ram pracuje zdecydowanie inaczej.. Inną sprawą są indywidualne preferencje.. Jednemu pasuje "kanapa" a drugi woli bardziej na sztywno..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Trudno powiedziec co lepsze, nawet przejechanie się na obu może nie dac dobrych efektów, osobiście miałem okazje pobujać się i na jednej i na drugiej, i chociaż jedna i druga ma ten sam system zawieszenia, to te ramy pracują zupełnie inaczej, bardzo trudno byłoby mi wybrać 
minusem w m6 jest dla mnie długośc dampera, bo z tego co wiem to tylko revox i bos wchodzą (wiem, że im mniejsze przełożenie tym lepiej, no ale jak sie ma na starcie damper który nam nie pasuje, mówie tu o revox-ie, mi nie pasuje :P)
minusem w v10 jest dla mnie długość "ogólna" że tak powiem, jeździłem na rozmiarze L, mam 183mm wzrostu i była mi za mała :/ nie wiem, może to takie wrażenie, ale intense pod tym względem jakoś lepiej wypada

minusem w m6 jest dla mnie długośc dampera, bo z tego co wiem to tylko revox i bos wchodzą (wiem, że im mniejsze przełożenie tym lepiej, no ale jak sie ma na starcie damper który nam nie pasuje, mówie tu o revox-ie, mi nie pasuje :P)
minusem w v10 jest dla mnie długość "ogólna" że tak powiem, jeździłem na rozmiarze L, mam 183mm wzrostu i była mi za mała :/ nie wiem, może to takie wrażenie, ale intense pod tym względem jakoś lepiej wypada
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
SaNtA#Stan biedne dziecko się zestresowało. Ojej
Liwcio - jeszcze Cane Creek, Elka Suspension. Nie ma opcji, żeby nie damper nie pasował komuś, bo jest robiony pod niego ( Elka Suspension ), a i zakup ramy bez dempera nie jest problemem.
Liwcio - jeszcze Cane Creek, Elka Suspension. Nie ma opcji, żeby nie damper nie pasował komuś, bo jest robiony pod niego ( Elka Suspension ), a i zakup ramy bez dempera nie jest problemem.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 23.04.2008 09:44:24
- Kontakt:
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
SaNtA#Stan a jezdziles na m6 ? jezeli nie to sie nie mozesz wypowiadac. miałemi Sante v10 i mam obecnie m6 roznica pomiedzy ramami jest naprawde duza. Geo , wysokosc sup. nad ziemia , no i pomimo ze obie ramy maja system VPP pracuja zupełnie inaczej . Santa to łóżko wodne , cholernia miekka i wydaje mi sie ze za duzo SAG'u do racingu , natomiast w m6 juz jest poprawione i zawieszenie juz tak nie pompuje ale jest tez bardzo wygodne . I nie gadaj ze Greg Minnaar był w tym roku najszybszy bo ich Santy pracuja w 101% inaczej od tych dla "szaraków" i moga zrobic sobie co chca , bo najwazniejsze zeby jemu sie dobrze jechało.
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Jeśli ta konwersacja będzie przebiegała nadal na tym poziomie, to zaraz zamykam.. Tym bardziej, że autor nie dość że nie potrafił sensownie zadać pytania, to nie widać jakoś zainteresowania z jego strony..
Wyluzujcie..
Wyluzujcie..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość