Z1 2006 ETA - wymiana oleju? Jaki olej?
Z1 2006 ETA - wymiana oleju? Jaki olej?
Dzisiaj pierwszy raz rozkręciłem mojego amora Z1 2006 ETA i zaóważyłem ze jest w nim mało oleju. Jaki Olej tam nalac? Czy jestem w stanie kupic taki olej na stacji? izanlazłem w instrukcji ze ma być go 150cc. Czy to znaczy 155 ml?
CC- cubic centimeter czyli centymetr sześcienny czyli mililitr. Olej zależnie jaką gęstość chcesz. Firmy przeróżne, Motul, Motorex, BellRay itp itd
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... light=olej
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... light=olej
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... light=olej
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... light=olej
kubaseq cc - centymetr szescienny - mililitr
olej - najlepiej motul lepkosc 5W
155cc to na pewno bedzie za duzo bo oni zawyzaja. Wlej kolo 140 chyba ze wazysz ponad 90kg to wlej 150 - tylko w miare dokladnie
Aha i olej trzeba wymienic - nie dolewac
tlumikami trzeba poruszac po zlaniu oleju (nim wyciagniesz je z goleni bo sciany i sufit zasyfisz) potem wyczyscic wszystko i wytrzec do sucha. Zalewajac olejem tez poruszaj tlumikami.
olej - najlepiej motul lepkosc 5W
155cc to na pewno bedzie za duzo bo oni zawyzaja. Wlej kolo 140 chyba ze wazysz ponad 90kg to wlej 150 - tylko w miare dokladnie
Aha i olej trzeba wymienic - nie dolewac
tlumikami trzeba poruszac po zlaniu oleju (nim wyciagniesz je z goleni bo sciany i sufit zasyfisz) potem wyczyscic wszystko i wytrzec do sucha. Zalewajac olejem tez poruszaj tlumikami.
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
misiek112nasadkowa 12 + pilnik i jest
tylko ze praktycznie to sie inaczej wykręca bo tam musiałem tłumik w środku czymś przytrzymac... a i przy okazji jeszcze jedno pytanie powiedzcie mi jak działa ETA? bo z tego co tam zobaczyłem to to jest takie jak by smigiełko które w jakis sposób powinno ograniczać przepłym oleju ale w jaki sposób?
i jeszcze jedno - przeniosłem sobie podkładke do góry pod sprężyne ( ta z tłumika) tylko ze ona jest troche za wąska i zastanawiam sie z czego dorobic taka szersza troche. Czy ze stali nie porysuje tam wszystkiego w środku?


Ta podkładkę to z rury PCV można dorobić, tak po skrócie system eta działa następująco: przekręcasz pokrętło wciskasz amortyzator ( w tym momęcie olej z tłumika się wylewa) ale w tym sęk że jak amor się prostuje to olej już do niego nie wpływa i czym mocniej naciśniesz amortyzator tym wiecej tego oleju z tłumika ubędzie i skok się zmniejszy. Max zostaje 3-4 cm skoku bardzo twarde jeżeli to wogule można nazwać skokiem.
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości