Rower do 1 tys. Sign FR do remontu?

przemo92
Posty: 113
Rejestracja: 28.02.2009 18:46:36
Kontakt:

Post autor: przemo92 »

[url]http://www.pinkbike.com/buysell/559834/[/url]
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

przemo92 To może sprecyzuj do czego chcesz ten rower bo ten co podałeś to ewidentnie bym odradzał. Ramka już wiekowa bo to chyba 04 rocznik. Koła niespecjalne z tego co widać. Korbie tez bym zbytnio nie zaufał. No i stare Duro D ze starą korną i z pivotami, że to jeszcze jeździ :)
przemo92
Posty: 113
Rejestracja: 28.02.2009 18:46:36
Kontakt:

Post autor: przemo92 »

chce do DH tak mniej wiecej do skakania.

"kross sign ds od stanadardowego rozni sie zmienionymi lozyskami w kolach na mocniejsze oraz amortyzatorem duro djd 130 skoku z nowym olejem motorexem toczy sie na solidnych walcach maxxis high roller 2,7cala (najwyzszy model z najlepszej mieszanki) a takze standardowe heble v-ki zmienione zostaly na accent freezer tarczowe 180/160mm "

Co na ten rower powiecie ?
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Z tymi łożyskami to trochę ściema bo tam są Joytechy na kulkach i w zasadzie na co tam można zmienić? Wyczyścić kulki i dać nowy smar, ewentualnie ośki na śruby bo to są groszowe sprawy. DJD na pewno lepszy od Launcha ale szału tez nie ma. Te laczki to trochę przesada. Upchane na styk, lekka centra i będą haczyć o ramę. Także ja bym zmienił. No i plus za tarcze. Za ile masz go do wzięcia?
Bo też widzę na Allegro seryjniaki po 1100zł nówki.
przemo92
Posty: 113
Rejestracja: 28.02.2009 18:46:36
Kontakt:

Post autor: przemo92 »

chce 1500
tylko tez mi się to coś nie wydaje
[url]http://www.pinkbike.com/buysell/559834/[/url]
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Osobiście wole kupić coś gorszego ale nowego, zawsze masz gwarancję i wiesz że nie ma tam jakiś wałków. Seryjny kross to całkiem fajny rower, ja sam żałuję, że kiedyś zamiast go kupić składałem na podobnych częsciach a kosztował mnie o wiele więcej. W krossie do wymiany masz hamulce i amortyzator, części srama i truvativa są sprawdzone, raczej nic im nie będzie. Za 300zł masz komplet nowych BB5, w tych przedziałach cenowych nie widzę potrzeby ładować się w hydrauliki, kupując używki będzie około 200zł. zostaje 600-700zł na amortyzator. Jak wyjmiesz rst odrazu po kupieniu roweru to może dostaniesz coś ponad 100zł (tak na szybko). Masz 700-800zł. Za tą sumę kupisz jakiegoś drop-offa i jeszcze zostanie na piastę na sztywną ośkę. Jak coś zostanie to jeszcze dasz napinacz (np bop roll - 120zł / dartmoor tracko) Z czasem zmienisz tylne koło, opony i będzie całkiem fajny rower za normalną kasę.
przemo92
Posty: 113
Rejestracja: 28.02.2009 18:46:36
Kontakt:

Post autor: przemo92 »

PoleK
Posty: 1489
Rejestracja: 29.01.2006 19:30:39
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: PoleK »

raczej nie, nie widze w nim tych 4 tysiakow...

a do ostrego latania jak fr2 to tak ten dj nie bardzo:)


za 2 tysie mozna na uzywkach lepszy zlozyc:)
http://www.pinkbike.com/photo/5516869/
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości