Kupilem ostatnio (tydzien temu) marzoccha 66 rc3 i wielu rzeczy nie wiem - wiec kieruje swoje pytanie do obeznanych forumowiczow . Pierwszym problemem jest to, ze nie wiem dokladnie do czego jakie regulacje sluza - wiem, ze mozna probowac, ale chce wiedziec czym krece. Glowne pytanie to : do czego sluzy ten zaworek powietrzny pod rc3 ? po pierwszych 2 godzinkach jest postanowilem tez ( jak gdzies wyczytalem na forum) na noc zostawic rower " do gory nogami" ( zeby olej w amortyzatorze sie rozprowadzil ) i skutkiem tego byla minimalna poprawa dzialania oraz brak tlumienia na pierwszym mm skoku ;/ ( minelo juz 2 dni i zadnej poprawy ) - prosze o pomoc
Jak odwracałem moje 66, co prawda rc2x, to nie miałem tłumienia przez kilka - kilkanaście sekund, potem wszystko wracało do normy. Spróbuj też pokręcić regulacją odbicia - u mnie jest oznaczona rc2, u Ciebie pewnie rc3, skręć na maksimum, wciśnij kilka razy, rozkręć do końca i znowu wciśnij, może to coś da.
Ja je mam i odwracałem rower już nie raz (co prawda nie na noc, ale tak na godzinę), i po odwróceniu go z powrotem nic się nie działo. Jedyną wadą może być trochę za mało wlanego oleju, bo przy mocnym wciśnięciu amora słychać nieraz chlupotanie. Co do regulacji, w lewej goleni (na górze) masz regulację tłumienia powrotu (szybkość z jaką amortyzator ma powracać do "normalnego" stanu), a od spodu lewej goleni regulację naprężenia wstępnego (czyli po prostu twardość). Czerwonego pokrętła w prawej goleni nie używam
prawdopodobnie bede mail okazje sie wybrac do serwisu niedlugo, ale wie ktos do czego jest ten zaworek, bo to mnie strasznie irytuje, ze cos jest a ja nie wiem do czego to :P
Qubusiek zaworej jest do pompowania :P kazde 66 mozna pompowac (rc2x, vf, rcv, rv) poprostu jak jestes bardzo ciezki to sobie pompujesz i sie utwardza. to pokretlo na dole to regulacja kompresji (ale nie konca skoku).