Ślizgi do 888 RC2X 2007 - gdzie kupic oprócz Gregorio?

Slizeer
Posty: 105
Rejestracja: 30.04.2007 12:59:56
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Ślizgi do 888 RC2X 2007 - gdzie kupic oprócz Gregorio?

Post autor: Slizeer »

Wie ktoś gdzie (poza Gregorio) można dostać ślizgi do 888 :?: (konkretnie RC2X 2007 jeśli to ma jakieś znaczenie...) Dystr. nie ma obecnie i może, aczkolwiek nie na 100%, będzie miał pod koniec kwietnia... :evil:
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Jak Gregorio nie ma to może zapytaj w www.bigbike.opole.pl oni dużo części do amorków mają i chyba na Dh-sklepie mieli jakieś ślizgi też.
diablos993
Posty: 679
Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: diablos993 »

Ciekawość mnie zżera... A co ci się stało z tymi ślizgami? Przecież nie mogły się zjechać po tak krótkim okresie.
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

ja również jesyem ciekaw, czy to jakaś wada produkcyjna,czy co...

sorki że nic nowego do tematu nie wzniosłem...
cielak
Posty: 1177
Rejestracja: 17.08.2004 14:10:11
Lokalizacja: MARIENWERDER kwidzyn
Kontakt:

Post autor: cielak »

dolaczam sie do pytania...tez je musze wymienic
a btw.jesli mam luzy na slizgach-nie wielkie ale sa.to czy moge na nim dalej jezdzic?czy moze byc niebezpiecznie...i popsuje sie cos wiecej?
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

MUSZEL możliwe ze zatarły się, bo było za mało oleju, lub żle nabite były, albo żle spasowane względem goleni i miały za dużą tolerancję pasowania.
Kaska przecież rok bez oleju jeżdziła i teraz ma lekkie luzy w amorku :)
Back in black
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

Właśnie, panowie, też mam pytanie odnośnie ślizgów do 888 z tym, że rocznika 2005...

Jak to jest z tymi ślizgami, jak głęboko w dół amora one sięgają ?

Otóż mam obecnie na serwisie 888 Gonza, w którym dzieje się dziwna rzecz, mianowicie po ok 160mm ugięcia w goleni robi się jakby mniej miejsca i laga wchodzi bardzo opornie ostatnie 4cm. Przyznam bez bicia, że z takim czymś nie miałem jeszcze do czynienia, a akurat w 888 ślizgów nigdy nie wymieniałem.

Zorientowałem się, że są dolne i górne ślizgi a pomiedzy nimi "bushing sleeve" ... ale czy ten dolny ślizg siedzi na tyle nisko aby działo się to co napisałem ?
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

motomysz
Zwykle w 888 wygląda to tak, że wkładasz dolny ślizg wbijasz go powoli wkładasz "bushing sleeve" i pakujesz zaraz za nim górny ślizg. Głębokość osadzenia dolnego to po prostu grubość górnego + "bushing sleeve" między nimi nie powinno być żadnego luzu.

motomysz
Nie wiem czy kojażysz jak śmigały boxxery 2005? To samo lubiły się zacinać. Ale w 888 jest jeszce jeden fajny patent :) Tłumik kompresji końca skoku on łapie zwykle 2-4cm pod koniec skoku więc pojawia sie pytanie czy jak wyciągniesz tłumiki i resztę wnętrzności to obydwie lagi mulą pod koniec skoku?

Bajer też w tym, ze górna od dolnej mają inne wymiary i załozone odwrotnie mogą robić takie właśnie strzały.
Klilknij coś więcej czy to problem nawet jak samą lage wkładasz czy razem z tlumikiem.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

off_road
ha! no własnie... jak wkładam SAMĄ goleń ... i tu jest problem, oczywiście nie ważne czy prawą czy lewą .... ok 4cm przed końcem zaczyna być opornie ;]

off_road pisze:motomysz
Zwykle w 888 wygląda to tak, że wkładasz dolny ślizg wbijasz go powoli wkładasz "bushing sleeve" i pakujesz zaraz za nim górny ślizg. Głębokość osadzenia dolnego to po prostu grubość górnego + "bushing sleeve" między nimi nie powinno być żadnego luzu.
No to akurat wiem, z tym że właśnie, z tego co się orientuje, to nie sięga to aż tak głeboko....
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

motomysz problem dotyczy jednej strony czy obu? Jak jednej to obstawiam, że ktoś ślizgi pomylił i włożył je odwrotnie.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

jednej strony ...

Przy czym to są fabryczne ślizgi... ponoć nie były wymieniane od nowości.
=Pietr3k=
Posty: 390
Rejestracja: 21.12.2011 23:52:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: =Pietr3k= »

off_road pisze:Zwykle w 888 wygląda to tak, że wkładasz dolny ślizg wbijasz go powoli wkładasz "bushing sleeve" i pakujesz zaraz za nim górny ślizg. Głębokość osadzenia dolnego to po prostu grubość górnego + "bushing sleeve" między nimi nie powinno być żadnego luzu.
Off_road - czy ten "bushing sleeve" można w ogóle wywalić i wbić oba ślizgi zaraz po sobie, jak to ma miejsce w 888 rocznika 2007 lub na sam dół dać bushing sleeve, a nad nim oba ślizgi? - Większość Marcoków od 2007 w ogóle nie ma tego dystansu.

Powodem dla którego chcę tak zrobić, jest dosyć lekka jazda, w której dolny ślizg bardzo mało pracuje, a sam górny na rozprostowanym amorze nie daje takiej sztywności i przenosi dużo większe obciążenia.
Czy jest to słuszne rozumowanie i da się tak zrobić w modelu z 2006?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość