

No to akurat wiem, z tym że właśnie, z tego co się orientuje, to nie sięga to aż tak głeboko....off_road pisze:motomysz
Zwykle w 888 wygląda to tak, że wkładasz dolny ślizg wbijasz go powoli wkładasz "bushing sleeve" i pakujesz zaraz za nim górny ślizg. Głębokość osadzenia dolnego to po prostu grubość górnego + "bushing sleeve" między nimi nie powinno być żadnego luzu.
Off_road - czy ten "bushing sleeve" można w ogóle wywalić i wbić oba ślizgi zaraz po sobie, jak to ma miejsce w 888 rocznika 2007 lub na sam dół dać bushing sleeve, a nad nim oba ślizgi? - Większość Marcoków od 2007 w ogóle nie ma tego dystansu.off_road pisze:Zwykle w 888 wygląda to tak, że wkładasz dolny ślizg wbijasz go powoli wkładasz "bushing sleeve" i pakujesz zaraz za nim górny ślizg. Głębokość osadzenia dolnego to po prostu grubość górnego + "bushing sleeve" między nimi nie powinno być żadnego luzu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość