z pierwszego postu wynika, że kolega raczej nie będzie ostro katował sprzętu i jego jazdę można określić po prostu jako enduro. Wobec tego nie ma co się pakować w ciężkie amory pokroju 66, z1 rc2 będzie znacznie lepszym wyborem. A chyba najlepszym wyborem był by nixon. Pod warunkiem że kolega będzie o niego dbał.
Edit: Do jakiej ramy chcesz wsadzić ten widelec?
55 vs ??????????
Niema sensu do początków w DH pakować sobie 66 do HT. Tak samo słabym pomysłem jest pakowanie starych amortyzatorów, które z racji przestarzałych technologi pracują słabiej niż ich młodsi odpowiednicy.
balek09 Ja na twoim miejscu do HT, który ma się sprawdzić w DH, wpakował bym albo Domaina 318 (jak już pisałem) albo tego z1 rc2 eta (choć wątpię, żeby ten górnopółkowy amortyzator był sprzedawany po 1200 zł (: ). Travis to też bardzo ciekawa propozycja ale praca tego tłumika mnie nie zadowala (miałem styczność tylko z Travisem triple intristic Ti, więc trudno mi coś więcej o tym napisać). Nixon - to chyba raczej amorek enduro, więc bałbym się o jego wytrzymałość...
Pozdrawiam
balek09 Ja na twoim miejscu do HT, który ma się sprawdzić w DH, wpakował bym albo Domaina 318 (jak już pisałem) albo tego z1 rc2 eta (choć wątpię, żeby ten górnopółkowy amortyzator był sprzedawany po 1200 zł (: ). Travis to też bardzo ciekawa propozycja ale praca tego tłumika mnie nie zadowala (miałem styczność tylko z Travisem triple intristic Ti, więc trudno mi coś więcej o tym napisać). Nixon - to chyba raczej amorek enduro, więc bałbym się o jego wytrzymałość...
Pozdrawiam
S: NOWE Tarcze Avid G3 160mm przód i tył
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości