Witam otóż tak jak w temacie posiadam tego amorka około 6 miesięcy .
Wlałem do niego olej 5 W chodził znacznie lepiej . Około 2 tygodnie temu po jeździe wypadł to pokrętło od regulacji tłumienia i wylał się cały olej . Wyciągłem wszystko nalałem nowego oleju zakreciłem. Teraz jak wjade na dropa i sie wybije słysze taki stuk i strasznie mnie to denerwuje a pokrętło od regulacji jeśli ustawie na to żeby wolno odbijał nie ma różnicy poprostu tak jakby to nie działało co może być przyczyną ??
jak go kupiłem to przecież nie miał oleju a nalałem do lewej lagi 20 ml a do prawej 30 ml . A w tłumiku jest olej ?JEŚLI tak to może tam się coś wylało
Zrobiłem dzisiaj serwis nalałem tak jak zwykle oleju 5 w wszystko przeczysciłem i poskładałem regulacja tłumienia działa ale jak przedtem ten dzwiek został. tzn jak jade i jest krawężnik i jak juz zjezdzam z niego i podnosze koło to jest taki dźwięk , niewiem czym spowodowany za 1 razem jak lałem olej to nic takiego nie było dopiero za 2 razem po serwisie coś takiego jest .
Też miałem coś takiego w sensie z tym dźwiękiem kiedy wjeżdżałem na krawężnik. Musisz popsikać rury ślizgowe takim środkiem do czyszczenia np. brunox albo finish line. Zaraz po posikaniu problem powinien zniknąć
Masz tu link sam posiadam ten środek i jestem zadowolony jak posmarujesz tym amor to chodzi o wiele lepiej i usuwa syf z środka
Ciężko będzie ten dźwięk wyeliminować, ja w marzocchi monster też mam takowy podczas wjazdu w bardzo dużą kanciastą przeszkodę. A gwarantuje, ze jest z nim wszystko ok. Kwestia tego, że...
Tłumik w duro wygląda jak podkładka blokowana spężyną, jak zalałes go 5W to podkładka z bardzo dużym impetem zamyka otwór i to właśnie ten dźwęk.
Nic czym należało by sie przejmować.
zapomnij, że to wyeliminujesz kumpel ma równiez duro i też mu tak stuka, nie wiadomo dlaczego ;| cały rozbieralismy na drobne czesci przegladalismy wszystko czy jest dobrze, było OK a jak stukał tak stuka. To chyba wielka zagadka duracza
Już wyeliminowane poprostu należało wlać olej także do tłumika bo w nim nic nie było bo sie wylał wyparował nie wiem co jeszcze poprostu go nie bylo nalałem 30 ml do tłumika i nic nie stuka
To ja się podepnę. Jutro razem z kolegą mamy zamiar zabrać się za serwis mojego Duro. I teraz kilka pytań:
1.Ile i gdzie tego oleju się leje? Bo jak czytam to co w co drugim poście jest napisane co innego. Prosiłbym o jednoznaczną odpowiedź. Bo raz jest, że 200ml a raz, że 50
2. Moja waga to 60kg. Jaka lepkość oleju będzie lepsza 5W czy 7.5W?
Dziś razem z kolegą rozebraliśmy mojego Duro (DJD 2008). wyczyściliśmy wszystko (sprężynę, golenie górne i dolne) ze smaru wodą z Ludwikiem, zdjęliśmy tą luźną uszczelkę z tłumika, złożyliśmy wszystko do kupy wlaliśmy po 30ml Motula 5W do tłumika, od góry do lagi ze sprężyną i elastomerem i od góry obok tłumika. Amor zaczął przy uginaniu wydawać dziwny dźwięk i zrobił się bardzo twardy. Czy ktoś byłby w stanie mi powiedzieć co jest nie tak?