RS Boxxer czy Marzocchi 888

Matos
Posty: 481
Rejestracja: 04.08.2006 11:47:47
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Matos »

Johnyk pisze:W boxxerze zawsze można zmienić spreżyny i jeździ.
Boxxera odradzili ze względu na wytrzymałość, a nie na twardość sprężyn geniuszu.

A nazywania 888RC gównem nie skomentuję.
[url=http://infobot.pl/r/1aIW]PinkBike[/url]
[url=http://infobot.pl/r/1aIR]Allegro[/url]
PeeJey
Posty: 118
Rejestracja: 09.03.2009 20:45:08
Kontakt:

Post autor: PeeJey »

NightCrawler Jasne że się liczę z serwisem co do Foxa to wiem że gruntowny serwis w Cult-bikes łącznie z wymianą oleju w tłumiku kosztuje chyba 380 zł ale to chyba wystarczy raz na sezon, natomiast czyszczenie uszczelek i wymiana oleju w goleniach to już chyba łatwiejsza sprawa i wystarczy raz na miesiąc, zlależy od intensywności jazdy i warunków (błoto itp.) i raczej jest do zrobienia samemu....
Mówisz że 888 są bardziej uniwersalne ale jak jest z tymi robionymi na Tajwanie, różne historie się słyszy... bardzo one straciły na jakości ?
NightCrawler
Posty: 24
Rejestracja: 28.09.2008 14:36:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: NightCrawler »

Niewiem, ale pomyslmy, dlaczego teraz np. 66 RC3 z 2008 r. kosztuja 1700? Bo sie nie sprzedawaly? Bo chinole zepsuli je? Radze nie kupowac Marcokow z rocznika 08/09. No chyba ze ktos lubi pojezdzic jeden sezon i do kosza, albo sprzedac...
kuciek40i4
Posty: 491
Rejestracja: 09.02.2009 21:12:18
Lokalizacja: Czaniec/Kraków
Kontakt:

Post autor: kuciek40i4 »

Mlody 23 przecież napisałem, że poniżej 2008.

PeeJey na temat amorów Marcoka na 2008 było już wiele tematów. Poszukaj troche. :) opinie nie były zbytnio zadowalające.
czeSieKdh
Posty: 132
Rejestracja: 01.01.2009 22:10:19
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: czeSieKdh »

bierz boxxera !!!! ja mam team i waze prawie 80kg, jezdze na ht i jakos daje rady .....zostanie ci jeszcze kasy troche na reszte :D
robol2010
Posty: 117
Rejestracja: 10.05.2008 22:11:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: robol2010 »

Co do serwisu foxa 40 to mogę powiedzieć że serwis jest banalny, 40 minut i po serwisie( zmiana oleju smarujęcego, nasączenie gąbeczek).
http://www.pinkbike.com/photo/3369118/
PeeJey
Posty: 118
Rejestracja: 09.03.2009 20:45:08
Kontakt:

Post autor: PeeJey »

No to już wiem że 888 z 08 r odpadają :( http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... =afera+888
owczar
Posty: 213
Rejestracja: 12.02.2005 20:02:09
Lokalizacja: ldz
Kontakt:

Post autor: owczar »

Nie wiem czemu tak odradzacie 888. Fakt wtopa była dość potężna ale to nie znaczy że wszystkie modele są spier***. Jeśli chłopak waży ok 100kg tak jak ja to raczej nie ma zbyt dużej alternatywy. Albo 888 albo fox40. Jeśli chcesz mieć na raty i stać cię na fox`a 40 i zależy ci na wadze to go weź i tyle... Jeśli nie to bierz 888 RC-3 WORLD CUP 2008 za 3800 lub 888 RC-3 za 2800. Ilu z was pyszczących się tak że 888 2008 jest złe faktycznie pojeździło na nich?(dłużej niż dzień) Ile modeli w Polsce się rozpadło albo dobiło i zostało na 1mm skoku... Fakt ze 888 2008 są "twardsze" w pracy niż starsze modele i pod 65 kg "imitacją faceta" :twisted: nie pracują jak powinny - nie znaczy że wcale nie pracują. Ja mam 888 RC3 2008 kupiłem nowe od polskiego dystybutora. Nie narzekam na nie, luzu nie mają pracują jak powinny pode mną. Znam też parę osób, które dosiadają 888 2008 i tylko jeden, który kupił je na początku tamtego roku miał problem ze ślizgami - wymienione gwarancyjnie i po kłopocie. Dodam że ważę ok 100-105 kg bez skorupek.
A jeśli cię już zrazili do 888 może pomyśl nad TOTEMEM(przy naszej masie w grę wchodzi tylko 1,5 cala sterówka) tylko że nie wiem co wtedy ci magiczni forumowicze doradzili pewnie ramę z główką 1 1/8.
Mlody 23
Posty: 50
Rejestracja: 05.08.2008 00:05:02
Kontakt:

Post autor: Mlody 23 »

Johnyk zobacz ***** potem pisz. A po drugie czytac tez nie umiesz bo chyba napisalem ze sie pomylilem co do wagi!!! Idz do pierwszego lepszego sklepu rowerowego gdzie moga miec albo sprowadzic taki amor i wtedy sie wypowiedz bo w sklepach sprowadzaja w ceniach katalogowych. jak nie masz nic madrego do powiedzenia to siedz cicho i sobie czytaj. A jakbys chcial wiedizec 888RC jest to jeden z lepszych amorow marcoka i jezeli dla ciebie to jest gowno to duro moze jest zjebiste ?
aka Lukas
Posty: 18
Rejestracja: 15.03.2009 20:35:18
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: aka Lukas »

owczar dokładnie
Nie wiem, dlaczego wszyscy tak jadą Bombery z 2008 r. Połowa z tych, którzy tak mówią nigdy na nich nie jeździła i kieruje się tylko opiniami typu: "Wszyscy mówią, że Marzochy z 2008 są do dupy i się sypią, więc nigdy nie kupuj". A gówno prawda. Fakt, te egzemplarze z początku roku może i były skopane, ale to nie oznacza, że spieprzyli wszystko. Ja mam 66 RC-3 właśnie z 2008 r. i pracują zajebiście, a kosztowały właśnie 1700 zł.
A wracając do tematu. Na twoim miejscu wziąłbym właśnie jakieś 888 z twardszymi sprężynami. Jeśli obawiasz się tych z 2008 r., to poszukaj z 07'. Fakt, Fox 40 byłby najlepszym rozwiązaniem, tylko znajdź go w dobrej cenie w sklepie najpierw...
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

Poza tym z tego co pamiętam w Polsce 888 z "wadliwych" serii były poprawione przed sprzedażą.
A RC3 chodzą fajnie
PeeJey
Posty: 118
Rejestracja: 09.03.2009 20:45:08
Kontakt:

Post autor: PeeJey »

Dzięki wszystkim za opinie :D powiem wam że mam sporo do myślenia, ale chyba jednak wybiorę 888 RC-3 trudno najwyżej będę reklamował ... bo na foxa nie wyrobie ... a boxxer pomimo że ma świetną prace trochę martwi mnie to czy wytrzyma, jeszcze raz dzięki za pomoc :D
mikexb
Posty: 52
Rejestracja: 24.03.2009 22:58:11
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: mikexb »

Postanowilem odnowic temat :) Otóż ja jestem troszke lzejszy i mniejszy od tego byka piszacego wyzej (wiem bo my z tej samej paczki :D ) otoz 75 kilo. Jak by było w moim przypadku lepiej - postawic na lepsza prace i mniejsza wytrzymalosc kupujac boxxera czy odwrotnie i kupic 888? Może pod moja waga nie bedzie tak latwo sypal? :D
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

chyba sie tutaj wszystkim poprzestawialo w glowach

888 pracuja bardzo dobrze , nie mozna mowic ze pracuja "gorzej" od boxxera - po prostu inaczej(bardziej nurkuja i generalnie plywaja wiecej mowie o rocznikach 05, 06 i 07 sprezynowcyh). Problem z 888 dotyczy czesci rocznika 2008 ktore mialy wady fabryczne (min zapadanie sie ATA WC i luzy w nowych widelcach ). Najlepsze roczniki to 06 i 07 w wersjach rc2x , rc2x va i najlepsza rc2x WC z 07.

boxxer - kolejny mit ze boxxer jest papierowy. Kolega 100 kg smiga na boxxie WC 2006 (najbardziej odchudzony rocznik-lzejszy niz 07 i 08) ponad 2 lata i nic sie nie dzieje a ostro grzeje. Wiadomo jesli walisz dropy po 10m to boxxer moze sie zlamac ale do dh race to amor idealny- nie nurkuje jak 888, w miare sztywny i do tego super lekki.

I dodam jeszcze jedna bardzo wazna rzecz - amor trzeba ustawic pod siebie ! Krew mnie zalewa jak czytam opinie ze "amor spoko tylko wolno odbijal -srednio polecam" -wystarczy przekrecic magiczne pokretlo rebound albo "amor strasznie kolkowato chodzi"- a potem sie okazuje ze koles wazyl 60kg i mial twarde sprezyny. Beton

Zeby nie bylo bo sam jezdzilem na 888rc2x 06 a teraz sezon na boxxerze WC 08 i sezon na 06 i generalnie z wszystkich bylem zadowolony :)
PeeJey
Posty: 118
Rejestracja: 09.03.2009 20:45:08
Kontakt:

Post autor: PeeJey »

ojj pomieszałem po % źle patrze, przepraszam :P
mikexb
Posty: 52
Rejestracja: 24.03.2009 22:58:11
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: mikexb »

no napewno bede skakal ze wszystkiego co mi tylko stanie na drodze :) ale przede wszystkim mi chodzi o zjazd. kolejna sprawa - czy ten boxxer sie nie poci? wyczytalem gdzies ze jest to minus kazdego rock shoxa, chociaz sam nie wiem i wole sie spytac lepszych ode mnie :)
PeeJey
Posty: 118
Rejestracja: 09.03.2009 20:45:08
Kontakt:

Post autor: PeeJey »

Michaś .... z tym poceniem to przesada :) ... ale pod koniec przyszłego tygodnia powinienem mieć RC-3 więc zobaczysz co i jak :)
mikexb
Posty: 52
Rejestracja: 24.03.2009 22:58:11
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: mikexb »

dobra dobra Piotrus tylko czy bede w stanie zalatwic taki amorek jak Twoj za taka cene? :) :*
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

generalnie o boxxera trzeba troche dbac - brunox przed kazda jazda - uginasz i wycierasz syf wyciagniety przez brunoxa.

raz na jakis czas (moze to byc 2 tyg,2 miesiace albo nawet sezon -zalezy jak czesto jezdzisz i w jakich warunkach) nalezy wyciagnac lagi wyczyscic i nasmarowac uszczelki i zmienic olej smarujacy slizgi (po 15 ml na lage wiec tyle co nic). Czynnosc trwa za pierwszym razem okolo 30 min a jak sie dojdzie do wprawy to w 10 min mozna spokojnie zrobic.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości