Transition - TR450
Steel2 wiesz tak na dobrą sprawę to główka 1.5" w stricte downhillowych ramach jest lekko niepotrzebna bo amortyzatory dualcrown rozkładają inaczej siły niż singlecrown i 1, 1/8" spokojnie wystarczyło by
więc nie do końca masz rację bo do DH wystarczy spokojnie 1 1/8"
i nie trzeba by się jebać w jakieś przejścióweczki
1.5" to dobra opcja do freeride i 1 półowych amorów a kupowanie amora jedno półkowego 1 1/8 cala do ramy freeridowej uważam za co najmniej śmieszne
ps. ciekawe jakby wyglądał amor dc z rurą 1.5" :mrgreen: na górnej półce można by
pewnie kufle z piwem stawiać :twisted:
więc nie do końca masz rację bo do DH wystarczy spokojnie 1 1/8"
i nie trzeba by się jebać w jakieś przejścióweczki
1.5" to dobra opcja do freeride i 1 półowych amorów a kupowanie amora jedno półkowego 1 1/8 cala do ramy freeridowej uważam za co najmniej śmieszne
ps. ciekawe jakby wyglądał amor dc z rurą 1.5" :mrgreen: na górnej półce można by
pewnie kufle z piwem stawiać :twisted:
sterówka 1.5 do dc http://www.risseracing.com/product_acce ... html#88815
zmieści się na niej co najwyżej kieliszek
zmieści się na niej co najwyżej kieliszek

-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Nie ważne.. Zapewne cena będzie konkurencyjna co do reszty.. Rower bardzo mi się podoba, a jeśli będzie jechał tak dobrze jak Blindside (podejrzewam, że będzie lepiej) to nie chcę nic więcej..
Raczej będziemy w przyszłym roku właśnie na tych ramach śmigać, pewne kroki już poczynione... Czym dłużej jeżdżę, tym bardziej stwierdzam, że najważniejsze jest geo, nie system zawieszenia, czy waga.. Musisz dobrze czuć się na rowerze.. Co z tego, że będziesz miał vpp,dw, czy jakiś inny wymyślny system jeśli rower będzie np za krótki ??
Zobaczymy.. Czas na zmiany, a akurat ta rama mi pasi..
Raczej będziemy w przyszłym roku właśnie na tych ramach śmigać, pewne kroki już poczynione... Czym dłużej jeżdżę, tym bardziej stwierdzam, że najważniejsze jest geo, nie system zawieszenia, czy waga.. Musisz dobrze czuć się na rowerze.. Co z tego, że będziesz miał vpp,dw, czy jakiś inny wymyślny system jeśli rower będzie np za krótki ??
Zobaczymy.. Czas na zmiany, a akurat ta rama mi pasi..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
ruwenzori http://www.biotopracing.com/news/show/id/45 niestety to prawda , przerzucili się na MX 

http://raczus.pinkbike.com/
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 26.04.2008 23:31:49
- Kontakt:
Wydaje mi się, że główka 1,5" ma jeszcze inną zaletę: daje ona możliwość regulacji kąta główki ramy - coś co K9 Industries oferuje. Taka regulacja kąta nie jest możliwa w przypadku 1 1/8" lub tych mieszanych 1 1/8" - 1,5".

Z tego co wiem, Canfield Jedi ma proste rury ramy;o pisze:Jednak wkurwiaja mnie te giecia... Kazda nowa rama takie ma;/ Od treka, revolta, glory, przez santa cruzy, intensy po nawet jak dotad proste transition...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości