Transition - TR450

KFP
Posty: 1725
Rejestracja: 19.04.2004 13:11:46
Lokalizacja: Warszawa / Mokotów
Kontakt:

Post autor: KFP »

Steel2 wiesz tak na dobrą sprawę to główka 1.5" w stricte downhillowych ramach jest lekko niepotrzebna bo amortyzatory dualcrown rozkładają inaczej siły niż singlecrown i 1, 1/8" spokojnie wystarczyło by
więc nie do końca masz rację bo do DH wystarczy spokojnie 1 1/8"
i nie trzeba by się jebać w jakieś przejścióweczki

1.5" to dobra opcja do freeride i 1 półowych amorów a kupowanie amora jedno półkowego 1 1/8 cala do ramy freeridowej uważam za co najmniej śmieszne

ps. ciekawe jakby wyglądał amor dc z rurą 1.5" :mrgreen: na górnej półce można by
pewnie kufle z piwem stawiać :twisted:
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

sterówka 1.5 do dc http://www.risseracing.com/product_acce ... html#88815
zmieści się na niej co najwyżej kieliszek :)
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Nie ważne.. Zapewne cena będzie konkurencyjna co do reszty.. Rower bardzo mi się podoba, a jeśli będzie jechał tak dobrze jak Blindside (podejrzewam, że będzie lepiej) to nie chcę nic więcej..

Raczej będziemy w przyszłym roku właśnie na tych ramach śmigać, pewne kroki już poczynione... Czym dłużej jeżdżę, tym bardziej stwierdzam, że najważniejsze jest geo, nie system zawieszenia, czy waga.. Musisz dobrze czuć się na rowerze.. Co z tego, że będziesz miał vpp,dw, czy jakiś inny wymyślny system jeśli rower będzie np za krótki ??

Zobaczymy.. Czas na zmiany, a akurat ta rama mi pasi..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

KFP nie rozumiesz po co jest głowka 1.5 do rowerów dh. Chodzi o to, ze wtedy stosujesz stery z redukcja o duzo nizszej wysokosci. Teraz to bardzo popularne rozwiazanie i sam bede tak robic zeby sobie przód bika obnizyc.
pixo
Posty: 724
Rejestracja: 15.05.2006 19:35:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pixo »

ArthurGreen dobrze gada! geo najwazniejsze.

Czas na zmiany, a iron do gruchy :P
www.mudserwis.com
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Nowe fotki na LitterM

Obrazek
Obrazek
Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

Najlepsze w tym wszystkim jest "Fox Factory PROTOTYPE" Reszta ok.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Czyżby dhx 6.0? :) Wg. mnie najgorzej wygląda mocowanie tylnego koła, oby to poprawili w końcowej wersji, bo teraz jakoś tak licho wygląda.
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

Sądzę , że to po prostu jest DHX RC4 , którego dalej testują bo przecież w 2010 ma już być w sprzedaży...
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

DHX RC4 jest już w sprzedaży z niektórymi ramami, a także wersja limitowana
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Steel2 pisze:DHX RC4 jest już w sprzedaży z niektórymi ramami, a także wersja limitowana
Potwierdzam, "macałem" u kolegi w Commencalu..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

Mówię o oficjalnie sprzedaży ze sklepu , tak przynajmniej gdzieś wyczytałem że rc4=2010 rok , jednak jak zwykle na ebay już w połowie roku pojawiały się roczniki z kolejnego roku...
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

OEMy już są więc praktycznie damper się ukazał, nie ma wersji "pudełkowej". W każdym razie kupujesz ramę z RC$ sprzedajesz bez i masz damper :D Pomijam sens ekonomiczny takiej "operacji"
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

To ja podziękuję za takie coś dla dampera. Poczekam :) Arthur , skoro macałeś to jakie odczucia ?
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

http://www.vimeo.com/8225623

Genialny film.. Polecam obejrzeć w HD
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ruwenzori
Posty: 252
Rejestracja: 23.11.2008 11:30:53
Kontakt:

Post autor: ruwenzori »

Vincenty przypadkiem nie zrezygnowali definitywnie z DH na rzecz MX???
raczus
Posty: 128
Rejestracja: 21.01.2008 20:46:27
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raczus »

ruwenzori http://www.biotopracing.com/news/show/id/45 niestety to prawda , przerzucili się na MX :cry:
http://raczus.pinkbike.com/
tooFATtoRIDE
Posty: 148
Rejestracja: 26.04.2008 23:31:49
Kontakt:

Post autor: tooFATtoRIDE »

Wydaje mi się, że główka 1,5" ma jeszcze inną zaletę: daje ona możliwość regulacji kąta główki ramy - coś co K9 Industries oferuje. Taka regulacja kąta nie jest możliwa w przypadku 1 1/8" lub tych mieszanych 1 1/8" - 1,5".
;o pisze:Jednak wkurwiaja mnie te giecia... Kazda nowa rama takie ma;/ Od treka, revolta, glory, przez santa cruzy, intensy po nawet jak dotad proste transition...
Z tego co wiem, Canfield Jedi ma proste rury ramy :)
Fujibiker
Posty: 776
Rejestracja: 03.05.2006 20:40:49
Lokalizacja: Dębowiec
Kontakt:

Post autor: Fujibiker »

Widocznie mają gięte dlatego bo są lepsze ;) Od tak na pewno by czegoś takiego nie wprowadzali ;) Już się nie mogę doczekać tej maszyny :D
http://www.team.hadronsport.com/
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości