Santa Cruz Syndicate z nowym damperem powietrznym w RPA
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
W trakcie relacji z SA na freecasterze byl wywiad z Rob Roskoppem. Ktos z widowni zapytal o powietrzne dampery i ponoc uzywaja ich w treningach ale w zawodach jada juz na coil. Rob nie byl zbyt wylewny w tym temacie ale wspominal ze w zawodach jada na sprez. glownie ze wzgledu na niezawodnosc.
Mnie powietrzne jakos nie przekonuja, zreszta Iron Horse tez kiedys eksperymentowal z DHX air (widzialem zdjecia bika Hilla) ale jakos nie drazyli tematu wiec cos z tym rozwiazaniem musi byc nie tak. Mozna by powiedziec ze wymagalo by to przeporojektowania zawiechy ale jakos mi sie nie chce wierzyc ze gdyby byl jakis zysk (minus na masie przy np. tej samej pracy) to dla Sama IH nie stworzyl by odpowiedniej wersji zawiechy.
p.
Mnie powietrzne jakos nie przekonuja, zreszta Iron Horse tez kiedys eksperymentowal z DHX air (widzialem zdjecia bika Hilla) ale jakos nie drazyli tematu wiec cos z tym rozwiazaniem musi byc nie tak. Mozna by powiedziec ze wymagalo by to przeporojektowania zawiechy ale jakos mi sie nie chce wierzyc ze gdyby byl jakis zysk (minus na masie przy np. tej samej pracy) to dla Sama IH nie stworzyl by odpowiedniej wersji zawiechy.
p.
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Bullit jakbys słuchał uwaznie wywiadu to zauwazyłbys, ze Rob powiedział, ze nie uzywaja go w finałach nie ze wzgledu na performance tylko, ze wzgledu na fakt, ze jest to jeszcze niedostatecznie przetestowana technologia.
zimer prototypowe? To chyba po prostu nowe Rhino. Dostepne zreszta od 08 tyle, ze na 09 nowe gumy maja. Ciekawi mnie bardzo ta opona.
zimer prototypowe? To chyba po prostu nowe Rhino. Dostepne zreszta od 08 tyle, ze na 09 nowe gumy maja. Ciekawi mnie bardzo ta opona.
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no nie sluchalem zbyt uwaznie ale i tak chyba uwazalem bardziej niz Ty.Spaced pisze:Bullit jakbys słuchał uwaznie wywiadu to zauwazyłbys, ze Rob powiedział, ze nie uzywaja go w finałach nie ze wzgledu na performance tylko, ze wzgledu na fakt, ze jest to jeszcze niedostatecznie przetestowana technologia.
Rob jako powod nie stosowania air shocks w finalach podal:
'its still such a prototype phase..' ale w detalach dodal pozniej 'its just more about safty thing...you want to be on staff that is solid...'(moga byc drobne bledy) wiec zanim cos komus zarzucisz (brak uwagi), najpierw sam sprawdz czy masz racje.
Calsoc zaczyna sie od 50.25
pzdr.
p.
Bullit sry za ton. A co do safety thing to zle zrozumiales, nie chodzi o niezawodnosc tylko na to na co sam zwróciles uwage w tym poscie ze jest to jeszcze prototyp ergo. niedostatecznie sprawdzone zeby stosowac w wyscigach.
A co do dhx aira to ten damper ma sporo wad włączajac w to za duzą komore i bez tuna po prostu nie zachowuje sie za dobrze. Do tego w dawnych czasach miał problemy ze szczelnoscia (juz rozwiazane). Powietrzniaki ida do przodu i mysle, ze na lzejsze trasy moga byc fajnym rozwiazaniem. Tak samo jak dla ludzi o bardziej niestandardowych wagach
A co do dhx aira to ten damper ma sporo wad włączajac w to za duzą komore i bez tuna po prostu nie zachowuje sie za dobrze. Do tego w dawnych czasach miał problemy ze szczelnoscia (juz rozwiazane). Powietrzniaki ida do przodu i mysle, ze na lzejsze trasy moga byc fajnym rozwiazaniem. Tak samo jak dla ludzi o bardziej niestandardowych wagach

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości