Santa Cruz Syndicate z nowym damperem powietrznym w RPA

diablos993
Posty: 679
Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: diablos993 »

Jak nie widać różnicy to po co przepłacać xD Mam nadzieję, że waga nie weźmie góry nad pracą zawieszenia. To by już poszaleli, bo przecież niewiele gram zyskają, a powietrze to powietrze.
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Cóż to za buty Minnaar ma ?? Podeszwa ala 5.10 ale jak wiemy śmiga w spd..

Czyżby był to adidas ??
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Bullit
Posty: 165
Rejestracja: 03.10.2004 21:14:14
Kontakt:

Post autor: Bullit »

W trakcie relacji z SA na freecasterze byl wywiad z Rob Roskoppem. Ktos z widowni zapytal o powietrzne dampery i ponoc uzywaja ich w treningach ale w zawodach jada juz na coil. Rob nie byl zbyt wylewny w tym temacie ale wspominal ze w zawodach jada na sprez. glownie ze wzgledu na niezawodnosc.
Mnie powietrzne jakos nie przekonuja, zreszta Iron Horse tez kiedys eksperymentowal z DHX air (widzialem zdjecia bika Hilla) ale jakos nie drazyli tematu wiec cos z tym rozwiazaniem musi byc nie tak. Mozna by powiedziec ze wymagalo by to przeporojektowania zawiechy ale jakos mi sie nie chce wierzyc ze gdyby byl jakis zysk (minus na masie przy np. tej samej pracy) to dla Sama IH nie stworzyl by odpowiedniej wersji zawiechy.
p.
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

ArthurGreen moze akurat teraz ma platformy a co to butów to wygladaja ze to te nowe Five teny z designem by Chris Kovarik.
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

No racja, chyba w Karverach jedzie:

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Bullit jakbys słuchał uwaznie wywiadu to zauwazyłbys, ze Rob powiedział, ze nie uzywaja go w finałach nie ze wzgledu na performance tylko, ze wzgledu na fakt, ze jest to jeszcze niedostatecznie przetestowana technologia.

zimer prototypowe? To chyba po prostu nowe Rhino. Dostepne zreszta od 08 tyle, ze na 09 nowe gumy maja. Ciekawi mnie bardzo ta opona.
Ufik
Posty: 548
Rejestracja: 15.02.2005 19:18:04
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ufik »

Mam te Karverki, daje rade skubane. :)
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

ArthurGreen dokładnie te.

Ufik kazde Five teny "daja rade skubane" ;p sam sie zaopatrzyłem w ;pfive teny i jestem pod wrazeniem jak narazie.
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
Bullit
Posty: 165
Rejestracja: 03.10.2004 21:14:14
Kontakt:

Post autor: Bullit »

Spaced pisze:Bullit jakbys słuchał uwaznie wywiadu to zauwazyłbys, ze Rob powiedział, ze nie uzywaja go w finałach nie ze wzgledu na performance tylko, ze wzgledu na fakt, ze jest to jeszcze niedostatecznie przetestowana technologia.
no nie sluchalem zbyt uwaznie ale i tak chyba uwazalem bardziej niz Ty.
Rob jako powod nie stosowania air shocks w finalach podal:
'its still such a prototype phase..' ale w detalach dodal pozniej 'its just more about safty thing...you want to be on staff that is solid...'(moga byc drobne bledy) wiec zanim cos komus zarzucisz (brak uwagi), najpierw sam sprawdz czy masz racje.
Calsoc zaczyna sie od 50.25
pzdr.
p.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Bullit sry za ton. A co do safety thing to zle zrozumiales, nie chodzi o niezawodnosc tylko na to na co sam zwróciles uwage w tym poscie ze jest to jeszcze prototyp ergo. niedostatecznie sprawdzone zeby stosowac w wyscigach.

A co do dhx aira to ten damper ma sporo wad włączajac w to za duzą komore i bez tuna po prostu nie zachowuje sie za dobrze. Do tego w dawnych czasach miał problemy ze szczelnoscia (juz rozwiazane). Powietrzniaki ida do przodu i mysle, ze na lzejsze trasy moga byc fajnym rozwiazaniem. Tak samo jak dla ludzi o bardziej niestandardowych wagach ;)
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

Tylko, że na poziomie pro sprężynowe z tytanem pracują jak stachanowiec w dniu śmierci Stalina, więc po jaką cholerę wstawiać dampery powietrzne? Po prostu kazali potestować, pobawić się i tyle :)
www.foesracing.com
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości