
Full Dartmoora ? Czemu nie ?
Off tOp się zrobił.xd
Dartmoor - firma no produkująca częście dla lansu i aby mieć opicowany rower kolorystycznie.
Ma tam pare udancyh modeli, ja mam pare czesci od darta i nic się nie dzieje. Nie wiem czemu na nią najeżdżacie, oceniając ją po paru niewypałach. Poprawiają się, przyjmują na gwarę popsute rzeczy, a więc nie ma co narzekać. Za pare lat będzie to naprawde fajna firma.
Choć i teraz całkiem, całkiem jest. xd
A co do fulla. Jestem za. Z punktem obrotu na suporcie, skoku niedużym i ogólnie krótką i zwinną. I ceną bez dampera gdzieś do 1200zł.:P tedy bym to kupił. ;D
Dartmoor - firma no produkująca częście dla lansu i aby mieć opicowany rower kolorystycznie.


A co do fulla. Jestem za. Z punktem obrotu na suporcie, skoku niedużym i ogólnie krótką i zwinną. I ceną bez dampera gdzieś do 1200zł.:P tedy bym to kupił. ;D
Nowy full do 4x za 1000zł? Bałbym się o jego jakość. Ciężko znaleźć przecież porządną sztywną fourcrossową ramę za mniej niż 1000. (sunn, spec, commencal, cannondale - wszystko ponad 1k). Jaki sens ma robienie tak taniego fulla, który prawdopodobnie wytrzymałby jeden sezon, podobnie jak 4x/creeper? Na moje oko produkcja czegoś takiego jest nieopłacalna, niekorzystna dla wizerunku firmy i ogólnie bezsensowna.
Dartmoor musi jeszcze trochę popracować na miano świetnej marki i wtedy dopiero będą mogli pozwolić sobie na produkcję droższych produktów - m.in fullów. Dla mnie lepiej żeby narazie zostali przy sztywniakach.
(Podobno ma wyjść co prawda droższy ale porządny sztywniak do 4x)
PS. Wszystkie ramy dartmoora są wybrane z tajwańskiego katalogu + ew. lekkie modyfikacje, czy to ich własne projekty?
Dartmoor musi jeszcze trochę popracować na miano świetnej marki i wtedy dopiero będą mogli pozwolić sobie na produkcję droższych produktów - m.in fullów. Dla mnie lepiej żeby narazie zostali przy sztywniakach.
(Podobno ma wyjść co prawda droższy ale porządny sztywniak do 4x)
PS. Wszystkie ramy dartmoora są wybrane z tajwańskiego katalogu + ew. lekkie modyfikacje, czy to ich własne projekty?
http://chr.rybnik.pl
Wszystkie wypusty Darta to tajwański katalog. Podkolorowane są tylko, coby się firma czymś wyróżniała 
A co do fula, to ramka bez dampera za circa 1200-1400 ze 150skoku by mi bardzo odpowiadała. A jakby to był czterozawiasowiec, to ogólnie dżezi by było

A co do fula, to ramka bez dampera za circa 1200-1400 ze 150skoku by mi bardzo odpowiadała. A jakby to był czterozawiasowiec, to ogólnie dżezi by było

Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
uzurpator skad to info? Z palca? Nie dam ci gwary ze kminie co i jak ale mam wrazenie ze wlasnie playery i te nowe ramki cro-mo juz nie sa wyjete z katalogu zwyczajnie. Geo zreszta dosc dobrze dopasowane jest.
Swoja droga full 150 skoku z systemem 4 zawiasowym za 1200-1400zł? Ludzie jakby signa nie było to by sie wszyscy jarali jakby ten full kosztował 2000zł.
Swoja droga full 150 skoku z systemem 4 zawiasowym za 1200-1400zł? Ludzie jakby signa nie było to by sie wszyscy jarali jakby ten full kosztował 2000zł.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Spaced, Ale Sign JEST!
Kross mógł, więc inni też by mogli. Przecież nikt się w Signie jakości wykonania nie czepiał, co najwyżej geometrii... 5* mniej w główce, 3cm niżej suport i trochę większy rozstaw kół i byłaby niezła rama FR. A zrobienie innej geometrii nie kosztuje nic [już to pisałem zresztą]

Kross mógł, więc inni też by mogli. Przecież nikt się w Signie jakości wykonania nie czepiał, co najwyżej geometrii... 5* mniej w główce, 3cm niżej suport i trochę większy rozstaw kół i byłaby niezła rama FR. A zrobienie innej geometrii nie kosztuje nic [już to pisałem zresztą]
ktoś kto ma nadzieję zę kupuję ramę tanią i "fimową" to lepiej niech się obudzi. 
tajwan to królestwo rowerowych cudów i można tam dostać wszystko - poprosić o odpowiedni malunek, a jak sie bardziej poprosi i wieciej zaplaci - o prawo do wyłączności wzoru
kiedys miałem dc mastiffa i chłopakom nagle stalo się jasne ze rama ma 110 skoku a nie 150 jak podawali w katalogu - bo dane mieli wczesniej niz realne ramy made in tajwan.
tamtejsze produkty są bajkowe - i pewnie sami tajwańce nie wiedzą co produkuja. z resztą jakośc elementow ramy swiadczyla o kowalskiej robocie. jestem prawie pewien ze nowe dc to tez robota z tajwanskiego katalogu. tylko kto sie do tego przyzna. 

tajwan to królestwo rowerowych cudów i można tam dostać wszystko - poprosić o odpowiedni malunek, a jak sie bardziej poprosi i wieciej zaplaci - o prawo do wyłączności wzoru

kiedys miałem dc mastiffa i chłopakom nagle stalo się jasne ze rama ma 110 skoku a nie 150 jak podawali w katalogu - bo dane mieli wczesniej niz realne ramy made in tajwan.


tobo sry ale mało wiesz o tajwanie. Przejzyj sobie katalogi moze bo jest w tych katalogach pełno produktów wysokiej jakosci. To, ze akurat DC w dawnych czasach nie moglo znalesc pozadnej fabryki to ich problem ale popatrz sobie chociazby na produkty azonica (koła, ramy etc) które ciesza sie dosc niezłą opinia, a maja tam lepsze rzeczy. Ta teoria nt. twojej ramy to moim zdaniem jedno z wielu niedopatrzen dc. Pomijam fakt, ze poza katalogami jakbys zobaczył jak wysokiej jakosci produkty wychodza z tamtejszych fabryk to zdziwiłbys sie.
BTW. Nie chce ci nic mówic ale zawieszenie w nowych DC nie w mastifach to jednak autorski projekt rodaka naszego. Za duzo Zeitgeistu sie chłopie naoglądałes z tymi teoriami spiskowymi.
BTW. Nie chce ci nic mówic ale zawieszenie w nowych DC nie w mastifach to jednak autorski projekt rodaka naszego. Za duzo Zeitgeistu sie chłopie naoglądałes z tymi teoriami spiskowymi.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Widać, że nie wiesz. Wypadało by najpierw co nie co się dowiedzieć lub choćby wygooglować. Pozwól, że zacytuję kawałek relacji z wyzyty w Fabryce Kross'a:
"Wizytę w Przasnyszu można śmiało nazwać za udaną i owocną. Sam zakład robi ogromne WRAŻENIE i jest wyjątkiem potwierdzającym regułę. Całość zakładu w barwach Krossa żółto-niebieskich widać już kilka kilometrów wcześniej z trasy ciechanowskiej.
Na samym wstępie zobaczyliśmy taśmociąg w specjalnym tunelu z plexi z przesuwającymi się powolutku nad naszymi głowami - zapakowanymi w kartony rowerami, które z hali produkcyjnej suną do magazynu. Dalej zostaliśmy przez uprzejmych przedstawicieli fabryki oprowadzeni po następujących działach - spawalnia, lakiernia (bardzo gorąco tam było), produkcja obręczy i wreszcie do samej montowni gdzie na bieżąco każdy z pracowników wie jaki element przyszłego roweru przy taśmie produkcyjnej odpowiada."
autor: Czajnik wraz z fachowym wsparciem Goldiego
i jeszcze:
"To pchnęło wrażliwego na gusta klientów Sosnowskiego w kierunku importu rowerów, a następnie ich montażu i produkcji własnej. Dzisiaj Kross S.A., obok Axel Group i Cycle Europe Group należy do jednego z trzech największych w Europie producentów rowerów, a wysokość jego produkcji zbliża się do 1 mln sztuk rowerów rocznie"
autor: Strużycki M. (red.) Innowacyjność w teorii i praktyce, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2006, Michał Wiatr
"Wizytę w Przasnyszu można śmiało nazwać za udaną i owocną. Sam zakład robi ogromne WRAŻENIE i jest wyjątkiem potwierdzającym regułę. Całość zakładu w barwach Krossa żółto-niebieskich widać już kilka kilometrów wcześniej z trasy ciechanowskiej.
Na samym wstępie zobaczyliśmy taśmociąg w specjalnym tunelu z plexi z przesuwającymi się powolutku nad naszymi głowami - zapakowanymi w kartony rowerami, które z hali produkcyjnej suną do magazynu. Dalej zostaliśmy przez uprzejmych przedstawicieli fabryki oprowadzeni po następujących działach - spawalnia, lakiernia (bardzo gorąco tam było), produkcja obręczy i wreszcie do samej montowni gdzie na bieżąco każdy z pracowników wie jaki element przyszłego roweru przy taśmie produkcyjnej odpowiada."
autor: Czajnik wraz z fachowym wsparciem Goldiego
i jeszcze:
"To pchnęło wrażliwego na gusta klientów Sosnowskiego w kierunku importu rowerów, a następnie ich montażu i produkcji własnej. Dzisiaj Kross S.A., obok Axel Group i Cycle Europe Group należy do jednego z trzech największych w Europie producentów rowerów, a wysokość jego produkcji zbliża się do 1 mln sztuk rowerów rocznie"
autor: Strużycki M. (red.) Innowacyjność w teorii i praktyce, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2006, Michał Wiatr
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Las3k_91 Ldz ale nikomu sie to nie opłaca. Ludzie i drozsze ramy beda kupowac to cen nikt nie obnizy, prawa rynku. Zreszta powtórze krossa sama rame kupowało sie z allegro na rynku wtórnym, nie ze sklepu wiec cena niemiarodajna.
piotrex z tego co pamietam Kross to podobno jedna z wiekszych fabryk w europie i robia tez sporo oemów (jesli dobrze pamietam to dla którejs sieci sklepów sportowych).
piotrex z tego co pamietam Kross to podobno jedna z wiekszych fabryk w europie i robia tez sporo oemów (jesli dobrze pamietam to dla którejs sieci sklepów sportowych).
jak napisał Steel2 Kross to jeden z 3 największych europejskich producentów rowerów, więc chyba jasne dlaczego mogli sobie pozwolić na taką taniość signa.
Chcecie porównywać te malutkie firmy jak dartmoor z krossem?
Zamiast fulla dartmoora lepiej rozważyć porządnego fulla krossa, którego stać na obniżenie kosztów produktu.
Chcecie porównywać te malutkie firmy jak dartmoor z krossem?
Zamiast fulla dartmoora lepiej rozważyć porządnego fulla krossa, którego stać na obniżenie kosztów produktu.
http://chr.rybnik.pl
Spaced:
Dartmór wszystko sprowadza od skośnookich, a bodajże na bikeaction pokazywano stronkę producenta darmórowych ram, gdzie można było kupić SF, 26playera etc.
Zresztą, Velo od zawsze sprowadza tajwan pod różnymi markami - Accent czy Dartmór. TranzX to bodajże też jest/był ich wypust
EDIT: ostatnio zresztą przeglądałem katalog i kilka bardzo fajnych ramek FS się tam znalazło. A 1200-1400 bez dampera to spoko cena moim zdaniem. Poisony by tyle kosztowały gdyby nie z dupy polski dystro.
Dartmór wszystko sprowadza od skośnookich, a bodajże na bikeaction pokazywano stronkę producenta darmórowych ram, gdzie można było kupić SF, 26playera etc.
Zresztą, Velo od zawsze sprowadza tajwan pod różnymi markami - Accent czy Dartmór. TranzX to bodajże też jest/był ich wypust

EDIT: ostatnio zresztą przeglądałem katalog i kilka bardzo fajnych ramek FS się tam znalazło. A 1200-1400 bez dampera to spoko cena moim zdaniem. Poisony by tyle kosztowały gdyby nie z dupy polski dystro.
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
Spaced: O extreme shopie chodzą już wręcz kultowe opowieści. Ludzie dostawali ramy używane, popękane etc...
Cena to nie wszystko. Poza tym currare w DE można kupić z damperem za cenę którą w PL chcą bez....
Cena to nie wszystko. Poza tym currare w DE można kupić z damperem za cenę którą w PL chcą bez....
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 9 gości