Regulacje fox 5.0, fox 40

Holezm
Posty: 96
Rejestracja: 22.12.2007 15:31:19
Lokalizacja: Waaaarszawa
Kontakt:

Regulacje fox 5.0, fox 40

Post autor: Holezm »

Czy moglby ktos opisac poszczegolne regulacje ? I pokrecenie w ktora strone( +/- ) jakie bedzie mialo skutki?
1nVALID
Posty: 329
Rejestracja: 10.04.2006 12:17:39
Lokalizacja: Overseas
Kontakt:

Post autor: 1nVALID »

Nie przesadzajmy, polecam lekture podrecznikow uzytkownika tego sprzetu do znalezienia na stronie producenta, na przyklad:

http://www.foxracingshox.com/fox_tech_c ... hox_en.pdf

Inne podreczniki wytlumacza Ci o co chodzi w systemie RC2.
Kupie: DHX 5.0 222
onlyblack
Posty: 56
Rejestracja: 30.09.2007 20:11:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: onlyblack »

co to za rower masz?;>
Holezm
Posty: 96
Rejestracja: 22.12.2007 15:31:19
Lokalizacja: Waaaarszawa
Kontakt:

Post autor: Holezm »

Pomoze ktos? 1nVALID nie ogarniam tak dobrze ang
Lisek-Tm
Posty: 1175
Rejestracja: 06.05.2006 18:08:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Lisek-Tm »

Holezm a moze poprostu sam pokrec regulacjami i zobacz co sie bedzie dzialo? bo wydaje mi sie ze nikt Ci za Ciebie pod Ciebie nie ustawi zawieszenia.
Wjtk
Posty: 435
Rejestracja: 15.09.2008 15:51:01
Kontakt:

Post autor: Wjtk »

nie chodzi o ustawienie tylko co mu to bedzie dawalo.
Można wrzucić instrukcje do translatora zawsze :D
[b] Monkeyman [/b]
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Wjtk to tez jest w manualu ;) A jak nie to jest net i znajdzie spokojnie
Ogolnie
Wolne tłumienie kompresji - odpowiada za dłumienie wolnych/małych udeżeń (dasz wiecej i bike stabilniejszy bedzie ale mniej wybierac smieciuchy powinien)
Szybkie Tłumienie K - wolne/duze uderzenia (ogólnie abyś nie dobijał ale sugeruje nie przesadzac bo niemiło zbierac sie niektóre amory moga pod koniec)
Tłumienie odbicia - (jak szybko ci odbija, najsensowniej jest odbijac na krawedzi za szybkiego ale to tylko moje preferencje)

A co do dampera
Propedal - poczatek skoku - Teoretycznie powinno pomagac aby zawieszenie nie bujało przy pedałowaniu ale ogólnie działanie czesciowo zblizone do wolnej kompresji
Bottom out - Progresja/zbieranie pod koniec
Rebound - jak wyzej
Preload i co tam jeszcze było powinno byc dosc oczywiste.
Boost Valve ogólnie reguluje zachowanie sie kompresji w damperze ale to trzeba dostosowac pod siebie.

Pewnie gdzies sie zamieszałem ale jak poczytasz po necie to znajdziesz wytłumaczen tego mnóstwo.
Holezm
Posty: 96
Rejestracja: 22.12.2007 15:31:19
Lokalizacja: Waaaarszawa
Kontakt:

Post autor: Holezm »

Dzieki Spaced
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości