Regulacje fox 5.0, fox 40
Regulacje fox 5.0, fox 40
Czy moglby ktos opisac poszczegolne regulacje ? I pokrecenie w ktora strone( +/- ) jakie bedzie mialo skutki?
Nie przesadzajmy, polecam lekture podrecznikow uzytkownika tego sprzetu do znalezienia na stronie producenta, na przyklad:
http://www.foxracingshox.com/fox_tech_c ... hox_en.pdf
Inne podreczniki wytlumacza Ci o co chodzi w systemie RC2.
http://www.foxracingshox.com/fox_tech_c ... hox_en.pdf
Inne podreczniki wytlumacza Ci o co chodzi w systemie RC2.
Kupie: DHX 5.0 222
Wjtk to tez jest w manualu
A jak nie to jest net i znajdzie spokojnie
Ogolnie
Wolne tłumienie kompresji - odpowiada za dłumienie wolnych/małych udeżeń (dasz wiecej i bike stabilniejszy bedzie ale mniej wybierac smieciuchy powinien)
Szybkie Tłumienie K - wolne/duze uderzenia (ogólnie abyś nie dobijał ale sugeruje nie przesadzac bo niemiło zbierac sie niektóre amory moga pod koniec)
Tłumienie odbicia - (jak szybko ci odbija, najsensowniej jest odbijac na krawedzi za szybkiego ale to tylko moje preferencje)
A co do dampera
Propedal - poczatek skoku - Teoretycznie powinno pomagac aby zawieszenie nie bujało przy pedałowaniu ale ogólnie działanie czesciowo zblizone do wolnej kompresji
Bottom out - Progresja/zbieranie pod koniec
Rebound - jak wyzej
Preload i co tam jeszcze było powinno byc dosc oczywiste.
Boost Valve ogólnie reguluje zachowanie sie kompresji w damperze ale to trzeba dostosowac pod siebie.
Pewnie gdzies sie zamieszałem ale jak poczytasz po necie to znajdziesz wytłumaczen tego mnóstwo.

Ogolnie
Wolne tłumienie kompresji - odpowiada za dłumienie wolnych/małych udeżeń (dasz wiecej i bike stabilniejszy bedzie ale mniej wybierac smieciuchy powinien)
Szybkie Tłumienie K - wolne/duze uderzenia (ogólnie abyś nie dobijał ale sugeruje nie przesadzac bo niemiło zbierac sie niektóre amory moga pod koniec)
Tłumienie odbicia - (jak szybko ci odbija, najsensowniej jest odbijac na krawedzi za szybkiego ale to tylko moje preferencje)
A co do dampera
Propedal - poczatek skoku - Teoretycznie powinno pomagac aby zawieszenie nie bujało przy pedałowaniu ale ogólnie działanie czesciowo zblizone do wolnej kompresji
Bottom out - Progresja/zbieranie pod koniec
Rebound - jak wyzej
Preload i co tam jeszcze było powinno byc dosc oczywiste.
Boost Valve ogólnie reguluje zachowanie sie kompresji w damperze ale to trzeba dostosowac pod siebie.
Pewnie gdzies sie zamieszałem ale jak poczytasz po necie to znajdziesz wytłumaczen tego mnóstwo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości