czy opłaca sie DEEMAXY?
czy opłaca sie DEEMAXY?
witam :)
tak sobie lookam na oferte mavica no i widze tam fajne kółka zjazdowe
-sławetne DEEMAXy(pisze sławetne bo widze je czesto w fotach z zawodów i w rowerach znanych i lubiancyh bikerów:)) i jak widze cene -około 3000 za komplet to sobie mysle.......czy to po prostu warte tej ceny?czy te koła są asz tak pancerne?
czy jak złoze koło np:
obrencz-sun double wide-albo mag 30(według mnie najmocniejsze obrencze )
piasta-funn albo jakas inna zajebiscie wytrzymała
szprychy-dt robie jakies takie specjalnie do dh
to nie bedzie to mocniejsze koło niz ten deemax?
według mnie cena koła złozonego hardkorowo:
obrencz 250-max
piasta-300 max
szprychy-100 max( te dt hyba po 3 zł za sztuke som)
plus zaplecienie -50(na zajebistej maszynie DT)
no i mi wyhodzi 700 zł ...i koło nie do zajebania...
za komplet mamy 1400...
deemax-3000..
tak wienc co lepsze?
pytam nie ze chce qpic:)
pytam z czystej ciekawosci !!
pozdro
tak sobie lookam na oferte mavica no i widze tam fajne kółka zjazdowe
-sławetne DEEMAXy(pisze sławetne bo widze je czesto w fotach z zawodów i w rowerach znanych i lubiancyh bikerów:)) i jak widze cene -około 3000 za komplet to sobie mysle.......czy to po prostu warte tej ceny?czy te koła są asz tak pancerne?
czy jak złoze koło np:
obrencz-sun double wide-albo mag 30(według mnie najmocniejsze obrencze )
piasta-funn albo jakas inna zajebiscie wytrzymała
szprychy-dt robie jakies takie specjalnie do dh
to nie bedzie to mocniejsze koło niz ten deemax?
według mnie cena koła złozonego hardkorowo:
obrencz 250-max
piasta-300 max
szprychy-100 max( te dt hyba po 3 zł za sztuke som)
plus zaplecienie -50(na zajebistej maszynie DT)
no i mi wyhodzi 700 zł ...i koło nie do zajebania...
za komplet mamy 1400...
deemax-3000..
tak wienc co lepsze?
pytam nie ze chce qpic:)
pytam z czystej ciekawosci !!
pozdro
live fast
die young
die young
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Mam DEEMAXy 4 sezon i poza zgubionym zapieciem to są bezobsługowe. Faktem jest że wymyslono je pod zawody, wobec czego płacisz głównie za wagę i image. Niestety u nas są problemy z serwisem MAVIC, mnie to nie dotkneło ale znam 3 osoby które miały problemy z serwisowaniem, czyli jeśli trzeba było coś wymienić to poczekasz na części. Gdybym kupował teraz nowe kołka DH czy do FR to wybrałbym DT, mają bardzo fajne (bardzo trwałe i lekkie) piasty, szprychy a ostatnio wypordukowali szwajcarzy obręcz freeride'ową ze znaczkiem DT.
Nara
Nara
moje kola sa tez bezopsluhowe
a na tej piascie m475 to pojezdzisz xc po suchym jak wjebiesz sie w bloto bedzie ci chszescic i zaraz sie rozsypie ona nie ma wopgole uszczelnien lepiej jak nie masz kasy wez grimece przynajmniej ma loza maszynowe
a na tej piascie m475 to pojezdzisz xc po suchym jak wjebiesz sie w bloto bedzie ci chszescic i zaraz sie rozsypie ona nie ma wopgole uszczelnien lepiej jak nie masz kasy wez grimece przynajmniej ma loza maszynowe
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
deemax wg.mnie to nieopłacalna inwestycja. złóż koła na sun rims intens mag (double track) ale wersja spawana nie łaczona + jakies dobre piasty np ringle + dobre szprychy i masz pancerne koła czyli:
obrecze sun rims double track cena 418zł za 2
piasty ringla to wydatek ok 1000zł może mniej
szprychy jakieś dt za 1 zł z nyplem +,- 100zł
koszt ok 1500zł o połowe mniej niz za mavica i masz do kieszeni 1500zł które możesz zainwestować np w lepsz ramke czy amor a od double widów trzymaj sie zdaleka miałem 2 takie obrzecze i w ciągu 1 mies były ok 3 razy w centrowaniu te obrzecze są do dupy
obrecze sun rims double track cena 418zł za 2
piasty ringla to wydatek ok 1000zł może mniej
szprychy jakieś dt za 1 zł z nyplem +,- 100zł
koszt ok 1500zł o połowe mniej niz za mavica i masz do kieszeni 1500zł które możesz zainwestować np w lepsz ramke czy amor a od double widów trzymaj sie zdaleka miałem 2 takie obrzecze i w ciągu 1 mies były ok 3 razy w centrowaniu te obrzecze są do dupy
za 3000 zł
ja mam o wiele taniej :D
wiecie
w sumie tak ja mam single widy na da bombie i funnie i są nie do zajebania
ale powoli zmieniam na koła atomlaba
myśle że deemaxx jest słabszy od atomlabów
2 obręcze dhs Atomlab 1 szt 330 2 szt 660
piasta przód qr 20 450 zł
piasta tył 12 mm 980 zł
szprychy atomlaba 5.5 zł za sztuke 3mm grube 72 szprychy
to mi daje 2486 zł i koła ca PANZER ale troche cięzkie
i wole to niż np deemaxy
albo kupić całe koła atomlaba za 3400 zł
ja mam o wiele taniej :D
wiecie
w sumie tak ja mam single widy na da bombie i funnie i są nie do zajebania
ale powoli zmieniam na koła atomlaba
myśle że deemaxx jest słabszy od atomlabów
2 obręcze dhs Atomlab 1 szt 330 2 szt 660
piasta przód qr 20 450 zł
piasta tył 12 mm 980 zł
szprychy atomlaba 5.5 zł za sztuke 3mm grube 72 szprychy
to mi daje 2486 zł i koła ca PANZER ale troche cięzkie
i wole to niż np deemaxy
albo kupić całe koła atomlaba za 3400 zł
A tam
Koła mavica są lżejsze bo mają na przykład szprychy z niejakiego zicral'u - to jest stop aluminium niby wytrzymalszy od stali. Po za tym są tubeless i mają mało szprych. Ogólnie lepiej brać pełne koła bo ich konstrukcja jest bardziej przemyślana (lepsze mocowanie szprych i specjalnie zaplatanie ich) . Jeśli idzie o mnie to jednak wolałbym se złożyć kółka z osobnych elementów i dać mniej forsy.
heh...
napisałem ze pytam z czystej ciekaowci..nie składam kół :)
roweru na razie tesz nie..jak wydobrzeje to pomysle nad sciongnienciem stab primo z usa:)
w sumie faktycznie zapomniałem o tym ze deemaxy tubless som :)
i zapomniałem ze som to kółka zawodnicze:)
ale generalnie w dh liczy sie waga?
czy podczas zjazdów duzo zawodnikom daje to ze koło jest lekkie?wydawało mi sie ze w dh nie ma znaczenia waga w wytrzymałosc:)
ale moze sie myle..
a m475 daje rade..tylko trzeba serwisowac co jakis czas :)
z tym ze lepsze jest tu podobno m 525
:)
pozdro
..
nie wydał bym 3000 na kółka:)
napisałem ze pytam z czystej ciekaowci..nie składam kół :)
roweru na razie tesz nie..jak wydobrzeje to pomysle nad sciongnienciem stab primo z usa:)
w sumie faktycznie zapomniałem o tym ze deemaxy tubless som :)
i zapomniałem ze som to kółka zawodnicze:)
ale generalnie w dh liczy sie waga?
czy podczas zjazdów duzo zawodnikom daje to ze koło jest lekkie?wydawało mi sie ze w dh nie ma znaczenia waga w wytrzymałosc:)
ale moze sie myle..
a m475 daje rade..tylko trzeba serwisowac co jakis czas :)
z tym ze lepsze jest tu podobno m 525
:)
pozdro
..
nie wydał bym 3000 na kółka:)
live fast
die young
die young
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość