Potrzebne informacje na temat amortyzatorów.
I co z tego mozesz wywnioskować przepraszam? Rozwaliłeś mnie, w takim razie wytłumacz mi na podstawie tego opisu zasady działania:KaczorAC1 pisze:Skoro rysunki techniczne , filmy , zdjęcia , testy , opisy , a nawet animacje pokazujące zasadę działania systemów nazywasz papką marketingową to ja widać jestem zacofany.
http://www.techauto.republika.pl/Czterosuw/cztero1.jpg
dlaczego silnik Hondy Civic Type R ma więcej mocy niż 2-litrówka Nubiry? Przecież zasada działania jest identyczna i nawet budowa podobna, a jak sam powiedziałeś filmy, testy, opisy i animacje demonstrujące zasadę działania to dużo. No wiec dawaj, wykaż się, bo może to ty właśnie jesteś mądry a głupi są wszyscy inżynierowie, ja nie wiem, może obliczenia objętości, przepływów i sił sa zupełnie niepotrzebne i sama znajomość zasady działania wystarczy, udowodnij to zatem zamiast powtarzać banialuki...
1. To nie mnie są potrzebne te informacjeZ ciekawości spytam po co Ci to ? Przerabiasz swego RST czy nowa polska firma się tworzy ? Z tym RST bez urazy ale pełno tu takich którzy narzekają na to że ich " amur nie dziao"...
2. Nawet gdyby mnie były potrzebne to nie twój interes do czego.
3. Ja na pracę mojego RST nie narzekam, a jeśli chodzi o ostatni temat jaki założyłem to doskonale wiem co zrobić żeby działał dobrze, chciałem się tylko upewnić jak zakładać osłony, żeby coś się nie dostało pod spód, ale widać jesteś kolejny który nie pojął sensu tego pytania skoro w taki a nie inny sposób je interpretujesz. Gdybym miał poważny problem z jego pracą, to bym sobie kupił taki amor, który by mnie zadowolił, nawet gdyby miał to byc 888 World Cup.
4. Jakoś nie zauważylem żeby ktoś kto miał do czynienia z wysokimi modelami RST narzekał na nie, bzdury klepią ci co kupują Gile a potem się dziwią ,że na lądowaniu z 2metrów korki wystrzeliły, albo naczytali się opinii takich "gilowców" i bez zdania racji przenoszą to na wszystkie RST, wiec może trzymaj sie faktów a nie własnych wyobrażeń.
Podstawowe zagadnienia teoretyczne:
Tłumienie drgań, pod red. Zbigniewa Osińskiego, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997
Józef Giergiel, Tłumienie drgań mechanicznych, Warszawa, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1990
Andrzej Reński, Budowa Samochodów – Układy hamulcowe i kierownicze oraz zawieszenie, Warszawa, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 1997
Manfred Mitschke, Dynamika Samochodu Tom 2- Drgania, Warszawa, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, 1989
Jeśli chcesz wiedzieć to co się dzieje w tłumiku to polecam zaznajomić się z zagadnieniami, które sie znajdzie w każdej książce do mechaniki płynów:
-Straty hydrauliczne spowodowane przeszkodami miejscowymi
-Straty hydrauliczne w przewodach prostoosiowych
-Liczba Reynoldsa
-kawitacja
-itd
Pewne zagadnienia z termodynamiki są ściśle związane z komorą kompensacyjną w tłumiku (tam gdzie siedzi azot) nazywa sie to uogólniając akumulator hydrauliczny. Zagadnienia te opisane są w ksiażce: Stefan Stryczek, Napęd hydrostatyczny Tom 1&2. W tomie I jest też dość sporo informacji na temat olejów.
Najwięcej informacji do prezentacji wydaje mi się znajdziesz w manualach do amortyzatorów np. Ohlinsa oraz na http://www.peterverdonedesigns.com/ (tak jak ktoś już wcześniej podał) bo są tam głównie informacje przydatne w użytkowaniu amortyzatorów.
Tłumienie drgań, pod red. Zbigniewa Osińskiego, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997
Józef Giergiel, Tłumienie drgań mechanicznych, Warszawa, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1990
Andrzej Reński, Budowa Samochodów – Układy hamulcowe i kierownicze oraz zawieszenie, Warszawa, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 1997
Manfred Mitschke, Dynamika Samochodu Tom 2- Drgania, Warszawa, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, 1989
Jeśli chcesz wiedzieć to co się dzieje w tłumiku to polecam zaznajomić się z zagadnieniami, które sie znajdzie w każdej książce do mechaniki płynów:
-Straty hydrauliczne spowodowane przeszkodami miejscowymi
-Straty hydrauliczne w przewodach prostoosiowych
-Liczba Reynoldsa
-kawitacja
-itd
Pewne zagadnienia z termodynamiki są ściśle związane z komorą kompensacyjną w tłumiku (tam gdzie siedzi azot) nazywa sie to uogólniając akumulator hydrauliczny. Zagadnienia te opisane są w ksiażce: Stefan Stryczek, Napęd hydrostatyczny Tom 1&2. W tomie I jest też dość sporo informacji na temat olejów.
Najwięcej informacji do prezentacji wydaje mi się znajdziesz w manualach do amortyzatorów np. Ohlinsa oraz na http://www.peterverdonedesigns.com/ (tak jak ktoś już wcześniej podał) bo są tam głównie informacje przydatne w użytkowaniu amortyzatorów.
[url]http://www.proshox.com[/url]
Fox:
http://tiny.pl/3n4r
http://tiny.pl/3n49
http://tiny.pl/3n4w
http://www.pinkbike.com/photo/3488529/
http://www.pinkbike.com/photo/3310595/
http://www.pinkbike.com/photo/2446685/
Boxxer:
http://www.pinkbike.com/photo/2680989/
Poszukaj serwisówek amortyzatorów.
http://tiny.pl/3n4r
http://tiny.pl/3n49
http://tiny.pl/3n4w
http://www.pinkbike.com/photo/3488529/
http://www.pinkbike.com/photo/3310595/
http://www.pinkbike.com/photo/2446685/
Boxxer:
http://www.pinkbike.com/photo/2680989/
Poszukaj serwisówek amortyzatorów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość