Plujący amortyzator.
Plujący amortyzator.
Witam.
Mam taki problem:
podczas upuszczania powietrza z amortyzatora, nie pompką tylko paznokciem naciskając wentyl lekko mi "porzyguje" olejem razem z tym wydostającym się powietrzem.
Ktoś wie czemu tak może być?
Dodam, że mam Rux'a E.
Jeszcze powiem, że nie dzieje się tak zawsze. Czasem rzygnie czasem nie. I jest tego mało bardzo.
Mam taki problem:
podczas upuszczania powietrza z amortyzatora, nie pompką tylko paznokciem naciskając wentyl lekko mi "porzyguje" olejem razem z tym wydostającym się powietrzem.
Ktoś wie czemu tak może być?
Dodam, że mam Rux'a E.
Jeszcze powiem, że nie dzieje się tak zawsze. Czasem rzygnie czasem nie. I jest tego mało bardzo.
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Czemu niewiem, sugeruję, że jakaś uszczelka. Za to na ilu bym nie jeździł powietrzniakach to każdy tak miał. Między innymi był to właśnie RUX, Z1 Drop Off, Z150, Drop Off 2. Były używane więc może też miały uszkodzoną jakąś uszczelkę, ale nie puszczały powietrza.
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
panowie to normalne ze wam olejem pryska... to nie zadna uszkodzona uszczelka...
poprostu jak amor pracuje to olej w srodku przelewa sie i chlupie na scianki lagi i na sam korek i wentyl od spodu..i jak nacisniecie wentyl to powietrze tak jakby pociaga za soba drobinki oleju... w kazdym amorze tak jest.. o ile komora powietrzna ma stycznosc z olejem...bo jesli to zamkniety kartusz powietrzny bez oleju to nie bedzie tak pryskalo... tak wiec nie ma sie co martwis i przy spuszczaniu powietrza poprostu szmatka przykryc korek zeby olej na ta szmatke pryskal... duzo go nie ubedzie przy jednorazowym spuszczeniu...
poprostu jak amor pracuje to olej w srodku przelewa sie i chlupie na scianki lagi i na sam korek i wentyl od spodu..i jak nacisniecie wentyl to powietrze tak jakby pociaga za soba drobinki oleju... w kazdym amorze tak jest.. o ile komora powietrzna ma stycznosc z olejem...bo jesli to zamkniety kartusz powietrzny bez oleju to nie bedzie tak pryskalo... tak wiec nie ma sie co martwis i przy spuszczaniu powietrza poprostu szmatka przykryc korek zeby olej na ta szmatke pryskal... duzo go nie ubedzie przy jednorazowym spuszczeniu...
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Monx tak jak mialem powietrzny amor to spuszczalem powietrze pompką, ale nie wg tabeli tylko doswiadczenia zebranego podczas jazdy
pompki brak to tylko paznokiec zostaje co zrobic amora sie kupilo za >600zl a nie stac na pompke za 50zl
a po to jest pompka zeby precyznyjnie w dowch lagach ustawic takie samie identyczne cisnienie
ustawisz w 2 lagach takie samo cisnienie paznokciem ??
pompki brak to tylko paznokiec zostaje co zrobic amora sie kupilo za >600zl a nie stac na pompke za 50zl
a po to jest pompka zeby precyznyjnie w dowch lagach ustawic takie samie identyczne cisnienie

ustawisz w 2 lagach takie samo cisnienie paznokciem ??

????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości