Kto w PL nakłada teflon na golenie ? potrzebny kontakt
Kto w PL nakłada teflon na golenie ? potrzebny kontakt
Poprzedni wlasciciel od ktorego kupilem totema zarypal slizgi po kilku zjazdach zdarlo teflon z lagi prawe(z tlumikiem) amorek po serwisie nie leje zawsze na poczatku lecz brudzi i to normalne ale! z uplywem czasu w raz z ojelej to srodka dostaje sie syf (uszczelka nie dociska goleni na tyle) i amortyzator plywa a potem muli nie nie chce pracowac :/ chcialem kupic nowke i tego sprzedaz za 800 zl ale jakos wyszlo ze chyba kupie ramke a totema zostawie i tu moje pytanko? czy moze ktos mi polecic jakis zaklada ktory specjalizuje sie w nakladaniu teflonu? wiem wiem google.pl ale no co oddam a oni mi zle zrobia, moze ktos juiz takie jaja robil i wie jakie sa koszty xd
pozdro!
EDIT1 dziekuje za zmiane nazwy temtu! teraz prosze na temat :PP
pozdro!
EDIT1 dziekuje za zmiane nazwy temtu! teraz prosze na temat :PP
hmm a moze nałożyć nikiel ? bedziesz mial niepowtarzalnego totema z niklowanymi goleniami górnymi
http://www.elbit.info.pl/niklowanie.html <-- pierwsza lepsza strona w gogle
mysle ze szybciej znajdziesz zeby Ci ktoś zaniklował golenie ,bądź też niech ci zanodują na jakiś kolor ,tylko musi być super zakład i super anoda
poszukaj dowiedz sie i daj znać na forum ile takie cos kosztuje
< peace >
http://www.elbit.info.pl/niklowanie.html <-- pierwsza lepsza strona w gogle



Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
-
- Posty: 661
- Rejestracja: 17.02.2009 12:39:29
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
wasnie ja tez byłbym zainteresowany tym tematem chyba ze ktos ma na sell goleń od drop offa triple
wywalilem sie na murku Xd (Wiem ) i mam zarysowania na amorze i to dość duze bo na ok 4-5 cm http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f63 ... d6e14.html
i własnie myslałem czy da sie to czymś "załatac albo cos w tym stylu amor nic nie zyga nic sie z tym nie dzieje
poradzcie cos

i własnie myslałem czy da sie to czymś "załatac albo cos w tym stylu amor nic nie zyga nic sie z tym nie dzieje

Tak jak Mówi Liwcio, dowiedz się czy są w stanie utrzymać dotychczasową grubość goleni z zerową tolerancją, zorientuj się jaka jest minimalna grubość takiej powłoki wytrzymująca tarcie i papierem ściernym przygotuj golenie do operacji... Nikiel będzie lepszym wyjściem ale licz się z kosztem Ok 400-500PLN (Pytałem kiedyś o chromowanie goleni dolnych boxxa, ale nie wiem jaka i czy jest różnica cenowa [nikiel vr chrom] i czy)firma nie była z "tych droższych"). Jak zdecydujesz się na to pochwal się rezultatem.
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
adrian50005 jak wyżej.. chociaż jeśli Ci to bardzo przeszkadza to wodny papier ścierny i wygładź, odtłuść porządnie, kup klej do alu(olejoodporny) nałóż z minimalną wypukłością, odczekaj tam z 30minut, nadmiar wygładź papierem wodnym i psiknij na koniec lakierem bezbarwnym(sam zejdzie po pewnym czasie i tak). Sprawdzony dobry sposób.
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
a czym pokryte sa golenie Foxa 40 u Gee Athertona (http://www.pinkbike.com/photo/3546508/) i co to daje ?
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
war23 po pierwsze, to nie jest teflon tylko twarda anoda. Teflon jest bialym plastikiem i dlugo by nie pozyl na goleniach.
Szukaj zakladow anodyzujacych, ewentualnie niklujacych. Chrom sie nie nadaje.
Przygotuj sie na spore koszty lub zle nalozona anode. To nie jest proste jesli nie znasz dokladnie materialu goleni. Kazde alu sie anoduje inaczej i inne parametry procesu sa potrzebne. Nawet jak naloza jakas warstwe za 400zl i bedzie wygladac cacy to za miesiac moze wszystko sie zluszczyc.
Szukaj zakladow anodyzujacych, ewentualnie niklujacych. Chrom sie nie nadaje.
Przygotuj sie na spore koszty lub zle nalozona anode. To nie jest proste jesli nie znasz dokladnie materialu goleni. Kazde alu sie anoduje inaczej i inne parametry procesu sa potrzebne. Nawet jak naloza jakas warstwe za 400zl i bedzie wygladac cacy to za miesiac moze wszystko sie zluszczyc.
mozartt nie tylko, ale w tych, ktore znam to nie przyjmuja zlecen.
Z kolega eksperymentowalem rok temu ze sporym powodzeniem. Niestety koszty i poziom skomplikowania sa bardzo duze, a rachunki za prad mnie dobily.
Swoja droga, zna ktos geneze okreslania tych powlok "teflonem" ? Nigdzie sie z tym nie spotkalem poza Polska, a nie przypominam sobie, zadnych goleni pokrywanych teflonem.
Z kolega eksperymentowalem rok temu ze sporym powodzeniem. Niestety koszty i poziom skomplikowania sa bardzo duze, a rachunki za prad mnie dobily.
Swoja droga, zna ktos geneze okreslania tych powlok "teflonem" ? Nigdzie sie z tym nie spotkalem poza Polska, a nie przypominam sobie, zadnych goleni pokrywanych teflonem.
-
- Posty: 661
- Rejestracja: 17.02.2009 12:39:29
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
SegatiV nie ma czegos takiego jak zerowa tolerancja to po pierwsze . zerowa tolernacja moze byc tylko jednostronna , nigdy dwu .
po drugie twarde anodowanie nie wchodzi w gre bo musialbys usunac stara anode , wrzucic lagi na honownice i zaanodowac na nowo co i tak byloby porazka , bo golenie po tym zabiegu mialyby mniejsza sr. niz potrzebna . no i zbankrutowalbys.
jedyna opcja w tym wypadku to chromowanie/niklowanie . sa zaklady , jak dobrze poszukasz , ktore zrobia to na odpowiednia grubosc , lecz i tak musisz sie pozbyc sterej powloki . wypadaloby rowniez poddac ja honowaniu w celu uzyskania odpowiedniej chropowatosci materialu . potem miedziowanie i chromowanie .
najlepiej kup nowe lagi od harfy i nie swiruj . zaoszczedzisz 200zl narobisz sie jak slon a efekt moze byc niezadowalajacy .
po drugie twarde anodowanie nie wchodzi w gre bo musialbys usunac stara anode , wrzucic lagi na honownice i zaanodowac na nowo co i tak byloby porazka , bo golenie po tym zabiegu mialyby mniejsza sr. niz potrzebna . no i zbankrutowalbys.
jedyna opcja w tym wypadku to chromowanie/niklowanie . sa zaklady , jak dobrze poszukasz , ktore zrobia to na odpowiednia grubosc , lecz i tak musisz sie pozbyc sterej powloki . wypadaloby rowniez poddac ja honowaniu w celu uzyskania odpowiedniej chropowatosci materialu . potem miedziowanie i chromowanie .
najlepiej kup nowe lagi od harfy i nie swiruj . zaoszczedzisz 200zl narobisz sie jak slon a efekt moze byc niezadowalajacy .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość