5th element 6way psi

Szalonypająk
Posty: 33
Rejestracja: 24.10.2008 09:27:31
Lokalizacja: Warszawa CITY
Kontakt:

5th element 6way psi

Post autor: Szalonypająk »

Cześć,

Posiadam damper 6way i tak do końca nie wiem jaka jest odpowiednia ilość psi...
Waże 84kg.. Ile powinno być 100 czy 150psi?

Napompowalem go na 100psi i jednak mi strasznie muli zmieniałem ustawienia i nadal jest to samo. Jest to możliwe, że ma jakąś usterkę?

Pozdrawiam
Raczej!
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Więcej powietrza = więcej mulenia.
Wbij mu minimalne ciśnienie + 5psi na wszelki wypadek, a jak nie pomoże, to olej na rzadszy. Jeszcze można mu zrobić tuning, wymianę shimów itd.
A zepsuty raczej nie jest, one tak mają. :wink:
Pharaun.ojP!!
Posty: 476
Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
Kontakt:

Post autor: Pharaun.ojP!! »

Las3k_91 Ldz pisze:Więcej powietrza = więcej mulenia.
na nonsensopedii to przeczytałes ??
Ciśnienie w komorze odpowiada za dobicie amortyzatora a nie pracę.

Szalony a jak ci damper muli to servis. Polecam kolegę offroad'a. Za małe pieniądze robi servis amortyzatorów. Ja jestem zaodowlony.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Pharaun.ojP!!, jeździłeś kiedyś na swingerze?
Pharaun.ojP!!
Posty: 476
Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
Kontakt:

Post autor: Pharaun.ojP!! »

Pharaun.ojP!!, jeździłeś kiedyś na swingerze?
nie, ale z reguły cisnienie w komorze odpowiada za dobicie. Chyba że te manciaki sa jakies rumuńskie to już nie moja wina.
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Las3k_91 Ldz pisze:Pharaun.ojP!!, jeździłeś kiedyś na swingerze?
ja jezdzilem i jakos nie mulil (pekl na tloku).. kwestia dobrania oleju i shimow
muras
Posty: 662
Rejestracja: 26.02.2006 18:19:38
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: muras »

Pharaun.ojP!! Manitou to firma z USA i to faktycznie nie twoja wina. A cisnienie w kmorze SPV odpowiada wlasnie za czulosc platformy, posrednio na kompresje. Jak chcesz zmniejszyc mulenie to tak jak napisal Las3k_91 Ldz 50-55 psi i ustaw tlumienie kompresji poczatku skoku na minimum, a jezeli nadal bedziesz niezadowolony to pozostaje tylko zalac rzadszym olejem.
Pharaun.ojP!!
Posty: 476
Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
Kontakt:

Post autor: Pharaun.ojP!! »

Tak jak napisał muras skoro to wpływa na prace to spoko sory za namieszanie...jeżdżę na foxie 5 i tam ciśnienie odpowiada tylko za dobicie a za czułość olej i ogólny stan dampera. nie znam sie za bardzo na manciakach :P No to pozdro
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Pharaun.ojP!!, spoko :wink:
Ciśnienie = mulenie, a za dobicie odpowiada wkręcanie tego całego wentyla i okolic wgłąb zbiornika wyrównawczego [zmniejszanie komory].
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość