Marzocchi All Mountain 2-opinie

radzik1259
Posty: 206
Rejestracja: 01.09.2007 11:39:53
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Kontakt:

Marzocchi All Mountain 2-opinie

Post autor: radzik1259 »

Witam.
Kolega ma zamiar kupic ten widelec, bedzie uzywany w poczynając na DH i na dircie kończąc, warto kupić ten widelec, czy lepiej rozglądnąć sie za czymś innym. Za marcokiem przemawia regulowany skok, ale czy naprawdę warto?
Pozdrawiam.
MadRider
Posty: 14
Rejestracja: 21.04.2008 20:40:10
Lokalizacja: B-B
Kontakt:

Post autor: MadRider »

Tak, warto go kupić, ale nie wiem czy jest sens żeby wykorzystywać ten amorek w dircie i dh. Co prawda jeżdze na nim już blisko 3 miechy xc, am, lekki fr i wszystko działa bez zarzutu (rocznik '07), marcok jest bardzo uniwersalny i wytrzymały, ale jest na miękką ośkę i nie jest przeznaczony stricte do dh. Więc jeśli widelec ma wytrzymać ostre katownie po traskach dh/fr to musi to być amortyzator z qr20 np. Z1 sport. No, chyba że kolega na codzień będzie jeździł lekki fr/am a wypad w poważniejsze góry zaliczy kilka razy w roku. :wink:
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

MadRider pisze:ale jest na miękką ośkę
AMy 07 były też na sztywną oś więc zależy konkretnie o jakim egzemplarzu i roczniku radzik1259 mówi.
Wspomniałeś też o regulacji skoku więc sądzę, że tu mowa o 1 SL 07? Mam rację?
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

Ja mam AM1 i TST musiałem serwisować bo padło,a nie katowałem go wcale i wiem że jest mało sztywny,ale za to bardzo lekki.Nie pamiętam czy AM2 też ma tak samo TST zrobione czy inaczej,ale wadliwe to jest.Jak pójdzie cała komora to wymiana ok. 300zł.Co do pracy to ładnie to chodzi.
Aha co do regulowanego skoku,to tylko na podjazdy,na zjeździe nie można zjeżdżać na skręconym bo można go rozwalić.
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Ja miałem AMII 2006 - powietrzny, z ETA. Jego wady to:
- ośka 9 mm => mała sztywność;
- cholernie wkurzające stukanie (nie do usunięcia, "te typy tak mają");
- słaby środek skoku (zapadanie się typowe dla starszych konstrukcji powietrznych).

Więc do enduro spoko, ale do DH i dirtu - ni cholery.
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

Ja proponuje jakiegoś uzywanego Pike'a ... pod wszystko da się ustawić :)
radzik1259
Posty: 206
Rejestracja: 01.09.2007 11:39:53
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Kontakt:

Post autor: radzik1259 »

Czyli rozumiem, że raczej nie ma mozliwość ostrzej pojezdzic ze zmniejszonym skokiem?
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

radzik1259 W AM1 nie da rady,nie wiem jak jest w AM2 i w wersjach SL ale chyba tak samo.To działa na zasadzie blokady,przekręcasz pokrętło ,wbijasz amora i tyle ile wbijesz tyle masz skoku.Maksymalnie do 100 ze 170 u mnie się wbija.
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Rajder => Mówisz o ETA, nie ATA - różne systemy są w różnych modelach/rocznikach.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości