Rs Domain 302 Coil - zmiana skoku
Rs Domain 302 Coil - zmiana skoku
Siema zastanawiam sie czy da sie zmienic skok w domainie 302 coil 160mm na 180mm. Z gory dzieki za odpowiedzi :p
Był kiedyś o tym temat ale szukajka go nie widzi a wkleiłem wtedy ten
http://rlee560.pinkbike.com/blog/lowerargyle.html link więc może komuś się przyda.

Witam Wszystkich.
Przepraszam za odgrzanie kotleta ale nie chcę zakładać podobnego tematu.
Jestem użytkownikiem roweru opartego na ramie BOP Iguana 14". Na razie jeździ to to z
SR Duro 130 mm. Przymierzam sie jednak do zmiany amortyzatora i jak na razie najbardziej
pasuje mi RS Domain 318.
Nie chcę jednak pakować do Iguany więcej niż 160 mm widelca (to 160 to i tak sporo),
a z tego co widzę w tym roku wersja Coil, bo jedynie taka mnie interesuje, oferuje 180mm skoku. Myślę jednak przyszłościowo i chciałbym wziąć ten model i w przyszłym roku przełożyć go do innej ramy (full), ale póki co skrócić w nim skok do 160mm.
I tutaj nasuwają się moje pytania:
1.Czy taka operacja jest możliwa w tym modelu?? (318, 2010 r)
2.Czy ewentualne podłożenie podkładek pod sprężyny negatywne utwardzi go??
(Nie ukrywam że zależy mi na dużej czułości, a ważę, myślę, nie wiele : 70 kg.)
3.Czy te podkładki dajemy tylko w lewej goleni?? ( Nie znam zbytnio budowy tegoż amora)
4.Czy Iguana wytrzyma te 160 mm, do końca tego roku mniej więcej, czy może jest to ryzykowne? ( To mój drugi sezon, nie mam więc jeszcze wyrobionej techniki.)
Styl jazdy: Lekkie FR, DH - bez szaleństwa.
Może i pytania są głupie ale zależy mi na informacjach, zanim wydam pieniądze.
Z góry dzięki za odpowiedzi
Przepraszam za odgrzanie kotleta ale nie chcę zakładać podobnego tematu.
Jestem użytkownikiem roweru opartego na ramie BOP Iguana 14". Na razie jeździ to to z
SR Duro 130 mm. Przymierzam sie jednak do zmiany amortyzatora i jak na razie najbardziej
pasuje mi RS Domain 318.
Nie chcę jednak pakować do Iguany więcej niż 160 mm widelca (to 160 to i tak sporo),
a z tego co widzę w tym roku wersja Coil, bo jedynie taka mnie interesuje, oferuje 180mm skoku. Myślę jednak przyszłościowo i chciałbym wziąć ten model i w przyszłym roku przełożyć go do innej ramy (full), ale póki co skrócić w nim skok do 160mm.
I tutaj nasuwają się moje pytania:
1.Czy taka operacja jest możliwa w tym modelu?? (318, 2010 r)
2.Czy ewentualne podłożenie podkładek pod sprężyny negatywne utwardzi go??
(Nie ukrywam że zależy mi na dużej czułości, a ważę, myślę, nie wiele : 70 kg.)
3.Czy te podkładki dajemy tylko w lewej goleni?? ( Nie znam zbytnio budowy tegoż amora)
4.Czy Iguana wytrzyma te 160 mm, do końca tego roku mniej więcej, czy może jest to ryzykowne? ( To mój drugi sezon, nie mam więc jeszcze wyrobionej techniki.)
Styl jazdy: Lekkie FR, DH - bez szaleństwa.

Może i pytania są głupie ale zależy mi na informacjach, zanim wydam pieniądze.
Z góry dzięki za odpowiedzi

Myślałem żeby 1500 max na to przeznaczyć.
Na razie nie latam żadnych dużych rzeczy. Wypadam co jakiś czas na Łopatę w Krakowie,
w planach mam zaliczyć Chełm oraz inne trasy w Polsce.
Z tym że, tak jak mówie po sezonie chciałem zmienić ramę na coś amortyzowanego.
Zawodnicze DH oraz ciężkie FR póki co mnie nie interesują
Na razie nie latam żadnych dużych rzeczy. Wypadam co jakiś czas na Łopatę w Krakowie,
w planach mam zaliczyć Chełm oraz inne trasy w Polsce.
Z tym że, tak jak mówie po sezonie chciałem zmienić ramę na coś amortyzowanego.
Zawodnicze DH oraz ciężkie FR póki co mnie nie interesują

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości