5th element gravity Air w Sign Fr
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 21.10.2008 18:12:28
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
5th element gravity Air w Sign Fr
Witam:) Z góry proszę o wyrozumiałość:) Chciałem poradzić się gdyż czeka mnie wymiana dampera w signie Fr. Nie mam pojęcia jak ten damper będzie się sprawował w tej ramce. Na allegro jest teraz taki damper za 299 złotych nowy - podpucha jakaś czy to ich normalna cena? Jest to damper o długości 222mm wiec odrobine za długo lecz do ramy zostaną dorobione dodatkowe uchwyty na mocowanie dampera co go nieco "cofnie" Napiszcie co myslicie...
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 21.10.2008 18:12:28
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Jak wynika z recenzji ze sprzetowni damper ten posiada łozyska w oczkach mocowania co ma niwelować naprężenia boczne wynikłe w skutek mało sztywnej ramy. Zależy mi na tym by damper wybierał wszystko oraz by wytrzymał latanie, nie jakies koralhopy tylko lajtowe skakanie:) Głównie mam na mysli zjazdy...
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 279
- Rejestracja: 28.09.2004 20:43:33
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
maverick-fr ~2.5-2.9 jak już drogi panieLas3k_91 Ldz pisze:~2,9 i 3,2 zależy od dziurki.

LestatBiker
Widziałem, jeździłem i rozmiawiałem z użytkownikami Air'ów w Signach. Nie słyszałem i żadmych nieszczelnościah nawet na normalnych tulejach.Steel2 pisze: Jak wynika z recenzji ze sprzetowni damper ten posiada łozyska w oczkach mocowania co ma niwelować naprężenia boczne wynikłe w skutek mało sztywnej ramy.
goodyear22 jeśli to 222 to odpuść... geo tragiczne, suport przy kolanie... poszukaj 190x50, 200x50, 200x56 (najlepiej ten ostatni)
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 21.10.2008 18:12:28
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Potwierdzam to co mówi Wooyek.
Mój Gravity Air rozkrzaczył się po ok 2 miesiącach lajtowego endurowania. Błyskawiczne zeszła zeń anoda a po właśnie dwóch miechach zaczął chrobotać w środku.
Te 2 stówy może był warty, ale teraz pewno coś innego bym wziął.
Mój Gravity Air rozkrzaczył się po ok 2 miesiącach lajtowego endurowania. Błyskawiczne zeszła zeń anoda a po właśnie dwóch miechach zaczął chrobotać w środku.
Te 2 stówy może był warty, ale teraz pewno coś innego bym wziął.
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 21.10.2008 18:12:28
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 03.11.2008 08:11:58
- Lokalizacja: Wa-wa/ Mirosławiec
- Kontakt:
Szukaj używanego Fox'a Vanilli RC, za ok 350 - 400 zł powinieneś dorwać w dobrym stanie. Ja mam właśnie takie połączenie (sign FR2 + vanilla RC 216), mój egzemplarz nie posiada platformy i został dodatkowo stuningowany, co prawda trochę buja ale dzięki braku platformy wybiera rzeźnicko
. Ogólnie ten set ładnie się to spisuje w FR i DH, i przy 216 mam 197 mm skoku
. POzDro


-
- Posty: 27
- Rejestracja: 21.10.2008 18:12:28
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
No a jak z kątami? Bo słyszałem że długośc dampera 216 daje straszne katy w tej ramie. Zamierzam wprawdzie zakupić koło tył 24 ale nie wiem czy to duzo da ponieważ mam z przodu dość "niskiego" amora:/ Dzieki za odpowiedzdziadek_dzidek pisze:Ogólnie ten set ładnie się to spisuje w FR i DH, i przy 216 mam 197 mm skoku Wink . POzDro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości