Marzocchi 66 RC3 Kupiony w CRC czy allegro ?

Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Marzocchi 66 RC3 Kupiony w CRC czy allegro ?

Post autor: Fallout »

Witam. Mam zamiar kupić Marzocchi 66 RC3 09 1.5. Znalazłem nówkę w CRC za 559 funtów, albo... http://allegro.pl/item714347716_marzocc ... ce_d2.html
Czy te wersje wyciągnięte z roweru są w czymś gorsze ? Jest sens to brać ?
Morris
Posty: 482
Rejestracja: 15.09.2007 17:29:58
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Morris »

Z CRC i tak nie masz gwarancji, a tak zawsze możesz zwrócić, myślę, że bezpieczniej w takim wypadku wziąć tego który jest bliżej :D

Pozdro
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

A czy wyciągnięty z roweru to jakiś "niepełnowartościowy" ?
Zapytałem czy posiada jakieś luzy, uzyskałem odpowiedź, że ma od początku bo ponoć wszystkie z 2008 i 2009 mają.. To prawda ? :/
mrutbdg
Posty: 524
Rejestracja: 31.03.2007 23:04:06
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gdansk
Kontakt:

Post autor: mrutbdg »

Morris i tu sie gleboko mylisz bo masz gwarancje z CRC tylko ze musisz do nich wyslac jak cos sie posypie. Ten amor z glorki jest natomiast oemem i nie posiada gwary ;) musisz oddeslac do wlasciciela roweru i mozesz reklamowac go dopiero z calym rowerem.

Fallout Co do luzow to bym nie ryzykowal bo wadliwe z 2008 mialy duze luzy. Seryjnie owszem maja luz ale jest on niewielki wiec suma sumarum bralbym z CRC.
Demo 8 2010 BoXXer Race
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Różnica w cenie to jakies 700-800 zł, nie chcę się wkopać w coś :P PS. Czemu kur... służy ten seryjny luz ? :/
Tylko jak bym brał z CRC to juz w identycznej cenie jest Totem coil i pojawia się dylemat..
mrutbdg
Posty: 524
Rejestracja: 31.03.2007 23:04:06
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gdansk
Kontakt:

Post autor: mrutbdg »

Fallout szczerze wolalbym doplacic i miec gware szczegolnie w przypadku 66/888 z lat 2008-2009 bo byly liczne problemy. Jak masz w tej cenie Totema to bierz totema nawet sie nie zastanawiaj.

Co do seryjnego luzu to nie mam pojecia bo jakos inne amory nie maja wyczuwalnego luzu i dzialaja...
Demo 8 2010 BoXXer Race
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Tylko boje się, żeby totem nie zaczął pluć olejem..
ACextreme
Posty: 1381
Rejestracja: 24.02.2006 05:55:22
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: ACextreme »

Luzy w 66- luz fabryczny jest na tulejach slizgowych. Wyczowalny jedynie na postoju a wiec na sucho. Po co on jest? A po to aby uzyskac niesamowita plynnosc pracy od poczatku do konca skoku bez grzebania w widelcu. Mianowicie po pierwszych ugieciach widelca olej z kapieli zalewa zlizgi wypelniajac miejsce pomiedzy nimi a goleniami kasujac w ten sposob luz. Podczas jazdy luz jest niewyczowalny, za to zmiejszone jest tarcie slizgi-lagi i praca jest super. Odnosnie bezpieczenstwa i trwalosci nie ma zadnych obaw.

Lecz ilu teoretykow jest na forum wszyscy wiedza i dla wielu tragedia jest luz na parkingu pod wyciagiem!!! Ohhh....

Nie wypowiadam sie o wadliwych modelach- nie wiem jak tam jest z luzem.

Odnosnie wyboru z tematu to Twoj wybor- na 66 z glorki nie masz gwarancji, a czy to OEM to nie jestem pewien... W kazdym razie nie wiem czy wiesz ale 66 montowane w glory maja rure sterowa 1.5" :!:

Moim zdaniem gwara w obu przypadkach jest w miare fikcyjna... raczej nie bedziesz wysylal widelca do CRC i czekal 4 tygodnie na odeslanie :wink:
http://www.endura.pl
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

ACextreme Tak, wiem że to wersja pod 1.5 i bardzo mnie to cieszy, bo takiej rury sterowej własnie potrzebuję :) A jest gdzieś w necie jakaś oficjalna informacja na temat tych fabrycznych luzów ? Czym różni się w tym przypadku oem od normalnej wersji ? No i nie wiem czy ten marcok czy totem..
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Luzy są tylko przy całkowicie wyprostowanym amortyzatorze, wystarczy go wcisnąć dosłownie minimalnie i już ich nie ma. A co do tego, że rocznik 2008 się sypał to tylko amortyzatory z pierwszej serii, 7 kolegów ma 888/66 z tego rocznika i żaden nie miał problemów.
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Kup sobie Totema coila 2010 i będziesz miał amorka który dobrze działa ( w przeciwieństwie do wypustów Marcoka )
http://www.winstanleysbikes.co.uk/produ ... Forks_2010
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

To niestety około 3300 zł, za rocznik 2009 w CRC płacę okolo 2700. Tego wyciągniętego z glorki nie brać lepiej pod uwagę ?
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

To już lepiej wziąć nowego Coila z rurą tapered z allegro za niecałe 2 tyś.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Steel2 To jest coil IS. Posiada tłumienie motion control, a nie mission control tak jak pełnowartościowy coil. A co ja zrobię z tą rurą sterową ? musiałbym jakies dziwne redukcje stosowac. Wolę coś na pełną 1.5 :) Ten 66 rc3 z glorki nie jest za dobry ? Podobać mi się podoba..
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Odpowiedz sobie czy realnie potrzebujesz więcej ustawień ( z doświadczenia wiem, że mało osób to potrzebuje, nie wspominając o tym, ze mało kto potrafi dobrze zestroić amorka ), 1 redukcja to nie problem ( zresztą są już stery do tego ), a rc3 to marcok, chodzi tak sobie i lepiej nie będzie. Po prostu ciężki przeciętny amorek i tyle.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Może mój błąd bo nie powiedziałem, że amor będzie wykorzystywany do FR, w dh się nie bawię. Trochę waży, ale chyba nie aż tak przesadnie dużo, a pracy chyba nie ma tak złej jak do FR ?
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Kto co lubi. Dla mnie marcok jest tak samo interesujący jak duro.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

A totem z 2009 roku jest awaryjny ? Mam tego na oku.. http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=29965
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Jak dbasz to nie. Totem jak każdy RS wymaga trochę pielęgnacji, no ale to normalne.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości