DHX 4.0/5.0 OEM z sx trial co to?

Wojtekrk
Posty: 365
Rejestracja: 23.12.2008 21:17:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

DHX 4.0/5.0 OEM z sx trial co to?

Post autor: Wojtekrk »

Witam! Wiec tak wlasnie doszedl mi kupiony DHX 4.0 wyciagniety z ramki sx trial. Od razu pierwsza rzecz jaka rzucila mi sie w oczy to zawor od powietrza, a wlasciwie jego brak. W jego miejscu jest tylko zalazek gwintu i jakas plastikowa kulka w srodku. Pomyslalem: "No ladnie znowu roz***any damper kupilem." Ale patrze sie na aukcje nowego DHX 5.0 rowniez z tej samej ramy i tez zamiast zaworu jest jakas kulka. Orientuje sie ktos co to ma byc i jak to ma dzialac? Zwracac damper, czy nie? Linki do aukcji:
http://allegro.pl/item692771207_fox_dhx ... _cena.html

http://allegro.pl/item688561480_fox_dhx_4_0_227mm.html
muras
Posty: 662
Rejestracja: 26.02.2006 18:19:38
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: muras »

Taki sam zawor mialy stare Vanille i X-Fusion ktore byly pompowane azotem. Mozliwe za jako OEM ten DHX jest fabrycznie napompowany do cisnienia optymalnego dla zawieszenia w ktorym byl zamontowany i juz go nie mozna zmieniac.
Wojtekrk
Posty: 365
Rejestracja: 23.12.2008 21:17:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojtekrk »

muras Wiec jak sie go przelewa i robi serwis?
MateuszWLCK
Posty: 95
Rejestracja: 05.06.2007 16:56:23
Kontakt:

Post autor: MateuszWLCK »

w sx-trailu musi tak być , bo zawór nie zmieściłby sie. do pompowania trzeba mieć specjalną igłę (w lepszych serwisach mają)
Wojtekrk
Posty: 365
Rejestracja: 23.12.2008 21:17:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojtekrk »

MateuszWLCK Ta igla jest wbijana w ten plastik? Wiesz moza jak ona wyglada, gdzie sie ja kupuje i za ile?
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

oem to oem... wersje 3.0 4.0 maja np brak jakiejs regulacji, 3.0 jak wiadmo tylko powrot ma a reszte regulacji ustawionych na jakiej tam(ostatnio mi acextreme gadal ile procent) i 4.0 tak samo, regulacje ktore nie ma ma ustawione na jakims tam poziomie(tutaj juz wiekszym)
Mozlie ze powietrze jest tam tez w jakis sposob ustawione xd
Karpiel i Duncon to moje zycie
Wojtekrk
Posty: 365
Rejestracja: 23.12.2008 21:17:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojtekrk »

war23 pisze:wersje 3.0 4.0 maja np brak jakiejs regulacji, 3.0 jak wiadmo tylko powrot ma a reszte regulacji ustawionych na jakiej tam(ostatnio mi acextreme gadal ile procent) i 4.0 tak samo, regulacje ktore nie ma ma ustawione na jakims tam poziomie(tutaj juz wiekszym)
To akurat tyczy sie zwyklych modeli a nie oemow(tych rowniez oczywiscie) chyba. No dobra sprzedawca mi wszystko wyjasnil. Mam jeszcze jedno pytanie. Poprzedni damper, ktory niestety polegl to DHX 5.0. Jest mozliwe przelozenie z niego nakretki zbiornika wyrownawczego do DHXa 4.0? Chodzi mi o to zeby raz miec zwykly wentyl i dwa zeby miec bottom outa. Z tego co widze to korpus jest takiej samej wilkosci a co za tym idzie gwinty pewnie tez takie same. Wie ktos moze czy na pewno to zadziala?
MateuszWLCK
Posty: 95
Rejestracja: 05.06.2007 16:56:23
Kontakt:

Post autor: MateuszWLCK »

pod tym plastikiem jest śruba na imbus , i pod nią jeszcze jednen plastik/guma, która jest jakby zaworem. Z tego co wiem (na 100% da sie tak zrobić w foxie van r) , to możesz wykręcić sam wentyl (nie pokrywę) z DHX 4.0 i wkręcić go w miejscu śruby (po wydłubaniu plastików itp.) W damperach z sx-trail nie ma po jednej stronie tulejki ślizgowej w oczku dampera, http://www.bike-components.de/images/pr ... x_fox_.jpg takiej , pamietaj że musisz ją dokupić
Wojtekrk
Posty: 365
Rejestracja: 23.12.2008 21:17:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojtekrk »

MateuszWLCK Ok, a nie wiesz czy da sie cala "pokrywe" z 5.0 do 4.0 wlozyc? Co do tulejki da sie ja wybic ze starego dampera?
ravfr
Posty: 1490
Rejestracja: 11.05.2006 20:09:53
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ravfr »

Wojtekrk pisze: Jest mozliwe przelozenie z niego nakretki zbiornika wyrownawczego do DHXa 4.0? Chodzi mi o to zeby raz miec zwykly wentyl i dwa zeby miec bottom outa. Z tego co widze to korpus jest takiej samej wilkosci a co za tym idzie gwinty pewnie tez takie same. Wie ktos moze czy na pewno to zadziala?
Zadziała.

MateuszWLCK pisze:W damperach z sx-trail nie ma po jednej stronie tulejki ślizgowej w oczku dampera,
No nie ma , bo sprawe załatwiają łożyska w ramie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości