Zostawić All Mountain 1 czy zamienić na Domain 318 u-turn ?

Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Zostawić All Mountain 1 czy zamienić na Domain 318 u-turn ?

Post autor: Rajder »

Witam.Czytałem sporo pochlebnych opinii o RS,ale tyczyły się one głównie Totema.Z Domainem już jest różnie dlatego chciałem się upewnić.AM1 chodzi trochę gorzej od Z1 RC2,ale nie mogę go pod siebie ustawić,a bardziej miękka sprężyna i kolejny serwis to co najmniej 200zł.Najlepiej jak wypowiedzą się osoby które jeździły na 318 oraz na RC2.Ideałem pracy dla mnie jest Shiver i szukam czegoś najbardziej do niego zbliżonego - czyli miękko,płynnie wszystko wybiera + zależy mi na sztywności bo w AM1 trochę jej brak.Ważę 90kg i amora potrzebuje do enduro plus czasem lekkie DH/FR w górach.Więc w skrócie:
1.Czy Domain 318 u-turn będzie ładniej pracował od AM1 ?
2.Czy Domain u-turn a Domain coil różnią się pracą? Pewno nie ,ale też wolę się upewnić
SzyszkaRider
Posty: 152
Rejestracja: 07.04.2008 07:00:29
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Post autor: SzyszkaRider »

Domain to jeden z lepszych amortyzatorów jednopółkowych do fr/dh jak dla mnie.
Pracą jak dla mnie powala 888rcv i 66.
Mój działa całym skokiem , wyregulowałem sobie go tak , że z miejsca wchodzi jakieś 16-17cm skoku.Amortyzator wybiera wszystko.
Jeździłem na ósemkach i szóstach i żadna mnie nie zadawalała pracą , no poza 888 rc3.Domain po dotarciu pracuje lepiej od niejednego amortyzatora 2x droższego.
Mam wersje 318 coil 180mm skoku i jestem mega zadowolony , mam go już 2 sezon i żadnych awarji , nic nie pęka , działa plynnie.Jedynie co mnie w nim denerwuje to zapieprzanie się uszczelek różnymi pylkami itp. Ale o amotryzator trzeba dbać :)
Pracą col od u-turna nie powinien się różnić niczym.
Napewno będzie lepiej działać niż każde z1.

w 100% moge Ci ten amortyzator polecić :)
...
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

http://www.allegro.pl/item713276260_amo ... _cena.html
Rozumiem że to jest wersja u-turn ? Bo stąd chciałem kupować.

SzyszkaRider jakbyś miał wolną chwilę to mam prośbę.Zmierz wysokość swojego domaina od osi do czubka korony.Jak nie zdążę się załapać na tego z allegro to kupie coila 180 wtedy,ale nie wiem czy geometrii mi nie spieprzy,bo już przy 160 mi się lekki choperek robi.
kosq3
Posty: 202
Rejestracja: 13.09.2007 15:12:31
Lokalizacja: Brzeszcze
Kontakt:

Post autor: kosq3 »

Masz tu wysokości rsów:
http://www.sram.com/_media/techdocs/08_ ... 2Crown.pdf
Pamiętaj że standardowa sprężyna w domainach jest do 82 kg chyba, no ale jak pobawisz się kompresją to nie powinien być za miękki.
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

kosq3 Dzięki,lookalem na stronie srama ale nie mogłem coś znaleźć tej wysokości.
szumasta
Posty: 137
Rejestracja: 31.12.2007 13:25:37
Lokalizacja: Krapkowice
Kontakt:

Post autor: szumasta »


http://www.allegro.pl/item713276260_amo ... _cena.html
Rozumiem że to jest wersja u-turn ? Bo stąd chciałem kupować.

Jak sama nazwa aukcji wskazuje jest to wersja coil!
cubone
Posty: 274
Rejestracja: 18.04.2007 19:54:10
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: cubone »

Rajder Nie wiem na czym to polega, ale Domain szyszki w porównaniu do mojego to bajka... Jego chodzi rzeczywiście lepiej od 66 i 888, a mój nie... Mojemu brakuje płynności, pracy całym skokiem. Tylko, że ja mam oem 318.
http://krissys.pinkbike.com
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

szumasta kurde faktycznie,przeoczyłem to.Na stronie srama jest jak byk coil -160 albo 180.
kosq3
Posty: 202
Rejestracja: 13.09.2007 15:12:31
Lokalizacja: Brzeszcze
Kontakt:

Post autor: kosq3 »

Rajder ja mam u-turna z tego sklepu. Później dowiedziałem się że sklepik ma nie za dobrej opinii.

Naszczęście z moim amorkiem nic się nie dzieje poważnego ;), śmigam na nim od maja 2008, miał robiony jeden pełny serwis i bebehy są w nim ok.

Jedyny problem u mnie jest taki że po wymianie oleju smarującego w lagach przez jakiś czas "poci się olejem" przez pokrętło od regulacji tłumiania powrotu (to czerwone). Chociaż nalewam tam odpowiednie ilości oleju, tylko aktualnie 7,5 W bo innego nie mam. Po paru dniach przestaje cieknąć, ale olej smarujący tam zostaje dalej, wiem po wymianiałem już pare razy. I z tego co czytałem na tym forum to sporo ludzi ma taki problem.

Co do zmiany skoku to wiem że da się zmniejszyć skok wer. 180 takimi podkładkami, który nawet ja dostałem z amorem, chociaż nie wiem po co bo u-turna chyba się nie da, w każdym razie nie myślałem o zmianie skoku podkładkami mając u-turn :D więc nie wiem napewno.

Jak narazie jestem zadowolony z zakupu, poprzednio jeździłem sezon na Pike 409, który miał za miękką sprężyne dla mnie. W domainie mam oki ;)

A jeszcze dodam że z amorem dostałem wszystkie instrukcje, gware 2 lata, naklejki, podkładki ;d więc chyba nie był to egzemplarz wymontowany z roweru(oem).
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości